Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-28@21:57:41 GMT

پیام انتخاباتی بیانات رهبری از نگاه کدخدایی

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۶۹۷۸۷۴

صراط: سخنگوی شورای نگهبان در یادداشتی به ارائه توضیحاتی درباره سخنان امروز رهبر انقلاب در حرم رضوی پرداخت.

متن این یادداشت که با عنوان «ایستادگی در مقابل قانون شکنان پیام انتخاباتی امسال!» در کانال تلگرامی عباسعلی کدخدایی منتشر شده است را می‌خوانید:

فرمایشات امروز رهبر معظم انقلاب در جوار حرم رضوی(ع) علاوه بر اینکه در بر گیرنده مسائل مهم اقتصادی بود، حاوی پیام دقیق و حکیمانه انتخاباتی نیز بود که می‌توان آن را در ایستادگی در مقابل قانون شکنان خلاصه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الگوی مردم سالاری دینی که یادگار عظیم امام (ره ) بود در انتخابات مردمی متجلی می شود و انتخابات یعنی احترام به رای و خواست مردم. مردمی که انقلاب کرده اند و به دنبال تعیین سرنوشت خود هستند، از طریق انتخابات به این آرمان گران سنگ می رسند، که لازمه آن محترم شمردن خواست و تعظیم در مقابل رای مردم است. و رهبر انقلاب به عنوان هدایت گر جامعه، اجرای مر قانون و احترام به رای مردم را پیام انتخابات سال جاری دانستند. رای مردم در نگاه ایشان اهمیت زیادی داشته و طبعا نادیده گرفتن آن قانون شکنی قلمداد شده و مهمتر اینکه اعلام کردند، خود در مقابل این قانون شکنی خواهند ایستاد. یعنی اینکه رهبری معظم انقلاب خود پاسدار رای مردم خواهند بود کما اینکه در سال ۸۸ نیز این گونه بود.
نتیجه انتخابات آزاد در جمهوری اسلامی ایران هر چه باشد قابل احترام است و این دومین نکته‌ در بیانات امروز بود که اصل اجرای قانونمند انتخابات بوده، فارغ از نتیجه آن که چه شخص و یا چه گروهی در آن پیروز باشد.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۹۷۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  مدیرکل صداوسیمای استان اصفهان با اشاره به اینکه مرحله دوم انتخابات درحوزه انتخابیه سمیرم ولنجان برگزار می‌شود گفت: دراین مرحله تدبیر سازمان صدا وسیما براین است که برای هرحوزه انتخابیه سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای ضبط شود.
یوسف افشار نیا افزود: سوالات مربوط به مناظره‌ها تلفیقی از حوزه انتخابیه، استان ومسائل کلان کشور است و به صورت یکسان ازهمه نامزد‌ها پرسیده می‌شود.
وی اضافه کرد: علاوه بر مناظره‌ها یک برنامه ۲۰ دقیقه‌ای تبلیغاتی نیز برای هرکدام ازنامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات ضبط می‌شود که در زمان قانونی تبلیغات از صداوسیما پخش خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مدیر کل صداوسیمای استان اصفهان گفت:در دور دوم انتخابات شبکه تلویزیونی محلی وجود ندارد و برنامه‌های تبلیغاتی ومناظره‌ها ازشبکه استانی رادیو وتلویزیون پخش می‌شود.
علی معصوم زاده تهیه کننده برنامه مناظره‌ها هم با اشاره به اینکه ۱۰۰ نفر از نیرو‌های صداوسیما استان درامر تهیه مناظره‌ها فعالیت دارند گفت:در دور اول انتخابات ۶۰ برنامه تبلیغاتی برای نامزد‌ها ضبط شد وبه مدت ۶۲۰۰ دقیقه از شبکه محلی پخش شد.

دیگر خبرها

  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • شوراها از نگاه بخشی و کوتاه مدت پرهیز کنند
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • به برکت نگاه اسلام، شاهد ارتقای جایگاه کار و کارگر پس از انقلاب هستیم
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه
  • بیانات رهبر انقلاب در دیدار با کارگران
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف است