Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در گزارش زیر به زندگی شخصی و حرفه ای فرزاد فرزین خواننده و آهنگساز موسیقی پاپ نگاهی داشته ایم. به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، فرزاد فرزین خواننده و آهنگساز موسیقی پاپ در 3 تیر سال 1360 متولد شد.
فرزین به‌جز خوانندگی در آلبوم‌هایش، ترانه‌سرایی و تنظیم‌کنندگی هم کرده‌است. او کار موسیقی را به‌صورت رسمی از سال ۱۳۷۸ آغاز کرد و شش آلبوم رسمی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این خواننده همچنین سابقهٔ بازی در فیلم‌های سینمایی ازجمله پسران آجری ساخته مجید قاری‌زاده، کنسرت روی آب و سگ‌های پوشالی را داشته‌است. آخرین آلبوم فرزین شش نام دارد که در ۰۹ اسفند ۱۳۹۴۴ روانه بازار شد. از جمله همکاران هنری وی می‌توان به انوشیروان تقوی، رضا میر موسویو، سیروان خسروی، مریم اسدی و نوید سپهر اشاره کرد که وی را در این آلبوم یاری نمودند.
هفتمین آلبوم رسمی فرزادفرزین شانزلیزه نام گرفته است که به زودی منتشر می‌شود.ویژگی اصلی فرزاد فرزین اجرای کنسرت‌های نمایشی همراه با اتفاقات جالب است که وی را از دیگر خوانندگان متمایز می‌کند.
فرزاد فرزین که به نمایندگی از ایران در Art-Football 2014 شرکت کرده بود، پس از اجرای موفق خود و گروه اش، در مراسم اختتامیه این جشنواره جایزه اجرای بهترین قطعه موسیقی را برای قطعه «با تو» از آن خود کرد.
این اتفاق در حالی بود که سایر جوایز این دوره از بازیها را چهره‌ها و ستاره‌های موسیقی کشورهای ایتالیا، رومانی، هلند، اسلوونی و کره به ترتیب در شاخه‌های: پرفورمنس، اجرای لایو، دی جی، کانتری بلوز و… از آن خود کرده بودند که در این میان دو کشور ایتالیا رو رومانی که با خواننده‌های بین‌المللی شان در این دوره از مسابقات شرکت کرده بودند، توانستند بیشترین جایزه‌ها را از آن خود کنند.
پیش تر سایت رسمی این مسابقات دربارهٔ اجرای برنامه فرزاد فرزین در فستیوال مسکو نوشته بود: «اجرایی تحسین برانگیر به همراه یک لایو پرفورمنس قدرتمند».

فرزاد فرزین دقایق پس ازدریافت لوح تقدیر The Best Song Live در گفتگویی کوتاه با «موسیقی ما» گفت: «خوشحالم که حاصل تلاش‌های چند ماهه ما بالاخره به نتیجه نشست و توانستیم برای اولین بار نام ایران را در یک فستیوال معتبر در بین برنده‌های اصلی بیاوریم.»
این فستیوال از تاریخ 23 May (دوم خرداد) لغایت 1 June (یازده خرداد) در شهر مسکو و فضای باز و تجهیز شده recreation park برگزار شد.
ارکستر این خواننده در روسیه را مهران خلیلی، یاشار و ایلیار خسروی، آرین کشیشی و کسری خدیور تشکیل می‌دادند.
فرزین در تاریخ ۲۹ تیر ۱۳۹۵ کنسرتی با عنوان "کنسرت در سال ۱۴۱۰" در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار کرد که در میان مخاطبین و اهالی موسیقی سر و صدای زیادی را به پا کرد .
در این کنسرت دکور بسیار زیبایی در صحنه طراحی شده بود که تداعی گر سفر در زمان بود و تمامی اعضای گروه از جمله خوده فرزین گریم شده و با گریم‌های نسبتاً سنگین خود به اجرای قطعات موسیقی پرداختند.
همچنین به دلیل استقبال قابل توجه مردم این کنسرت بارها تمدید و اجرا شد.
در کارنامه هنری فرزاد فرزین آلبوم های زیر دیده می شوند:
شراره ۱۳۸۳
شوک مهر ۱۳۸۷
شانس اسفند ۱۳۸۸
شلیک اسفند ۱۳۹۰
شخصی بهمن ۱۳۹۲
شش اسفند 1394
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۰۱۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد+ شرایط

به گزارش قدس آنلاین این حراج در دو بخش عمده و خرد برگزار می‌شود و متقاضیان می‌توانند حداکثر ۲۵ شمش طلای استاندارد در هفته تقویمی خریداری کنند.

لازم به ذکر است وجه الضمان مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال (۳۵۰ میلیون تومان) به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌تواند تا ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مبلغ وجه الضمان را پرداخت کند.

گفتنی است، با موافقت بانک مرکزی، از هفته آینده تولیدکنندگان داخلی شمش طلا و سایر واردکنندگان شمش طلا که مشمول رفع تعهد صادراتی نیستند، امکان عرضه شمش در مرکز مبادله ارز و طلای ایران را دارند.

لازم به ذکر است، طی ۲۲ جلسه حراج حضوری برگزار شده در مرکز مبادله ایران، حدود ۳ تن شمش طلا مورد معامله قرار گرفته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • گریه ناگهانی آقای خواننده در هنگام اجرای آهنگ در کنسرت | فیلم
  • تصاویر جدید جاستین بیبر که طرفدارانش را نگران کرد + عکس
  • خواننده اصلی یکی از عاشقانه‌ترین ترانه‌های ایران پیدا شد + فیلم
  • سالن کنسرت در ملایر ساخته می شود
  • زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد+ شرایط
  • سندرم مرموزی که چهره خواننده مشهور را عوض کرد؛ بیماری «سلن دیون» چیست؟
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت + عکس
  • سامان احتشامی در تهران کنسرت برگزار می‌کند
  • خواننده تیتراژ «رستگاری» کنسرت می‌دهد/ انتشار چند تک آهنگ عاشقانه
  • دانلود سریال اکازیون قسمت ۶ ششم ( قسمت 6 اکازیون ) با حجم نیمه رایگان