Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@03:15:55 GMT

جشنواره دوقلوها در پل معلق مشگین‌شهر برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۰۵۷۲۴

جشنواره دوقلوها در پل معلق مشگین‌شهر برگزار می‌شود

مدیرعامل مجموعه نمونه گردشگری نورسبلان گفت: جشنواره دوقلوها ۵ فروردین ماه در طولانی‌ترین پل معلق خاورمیانه در مشگین شهر برگزار می‌شود.

حسین عباسی‌نیا در گفت‌وگو باخبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: یکی از اولویت‌های مجموعه گردشگری پل‌معلق برگزاری جشنواره‌های شاد اجتماعی و فرهنگی در تعطیلات نوروزی است که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده جشنواره دوقلو ها 5 فروردین ساعت 14 در طولانی‌ترین پل معلق خاورمیانه در مشگین شهر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام برای حضور دوقلوها در جشنواره دوقلوها آغاز شده است، گفت: شرکت در این جشنواره برای گردشگران که صاحب فرزند دوقلو هستند آزاد بوده و در این جشنواره از دوقلوها با اهداء جوایزی توسط مجموعه گردشگری پل معلق تجلیل و قدردانی می‌شود.

مدیرعامل مجموعه نمونه گردشگری نور سبلان افزود: همزمان با تعطیلات نوروزی جشنواره‌های متعددی در پل معلق مشگین‌شهر برگزار می‌شود که در این جشنواره از موسیقی‌های سنتی با استفاده از هنرمندان بومی برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین مسافران نوروزی استفاده می‌شود.

عباسی‌نیا از آمادگی مجموعه گردشگری پل‌معلق مشگین‌شهر برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد و تصریح کرد: علاوه بر پل‌معلق مراکز اقامتی هتل و مراکز ورزشی مجموعه گردشگری پل معلق آماده خدمات‌دهی به گردشگران داخلی وخارجی می‌باشد.

وی بیان کرد: محوطه پل‌معلق نیز به شکل ویژه ساماندهی شده و مسافران نوروزی می‌توانند با عبور از طولانی‌ترین پل‌معلق خاورمیانه از طبیعت بکر محوطه پل‌معلق مشگین‌شهر نیز استفاده کنند.

انتهای پیام/

R41374/P1357/S6,49/CT15

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۰۵۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی آغاز شد

گردهمایی بزرگ زائران اعزامی به حج در استادیوم ۱۲ هزار نفری آزادی آغاز شد.

به گزارش ایسنا، این گردهمایی آئینی بیشتر به منظور آشنایی و آموزش اولیه با مناسک حج تمتع، هرسال پیش از اعزام‌ زائران به عربستان در مجموعه آزادی تهران برگزار می‌شود.

در این مراسم که صبح شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه در استادیوم ۱۲ هزار نفری مجموعه آزادی تهران برگزار شد، علاوه‌بر جمعی از زائران اعزامی به حج ۱۴۰۳، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، مسئولان سازمان حج و زیارت و دیگر مقامات کشوری حضور داشتند و آخرین اطلاعات و راهنمایی‌ها را درباره این سفر معنوی به زائران ارائه کرند.

امسال حدود ۸۷ هزار نفر از ایران به حج واجب اعزام می‌شوند، که از این میان ۸۵ هزار نفر زائر و بقیه عوامل خدماتی حج هستند. اعزام زائران از ۲۳ اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و برگشت زائران به کشور در تیرماه خواهد بود.

در حال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود
  • پانزدهمین جشنواره گل غلتان نوزادان امیریه دامغان برگزار می‌شود
  • ظرفیت های گردشگری گرمی در قالب جشنواره معرفی می شود
  • جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی برگزار شد
  • معلق ماندن مردم در تاب پارک سیرجان در پی قطع برق
  • جاری شدن سیل در روستای نوروزی خوشاب 
  • چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ روستای بیابانک برگزار شد
  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی آغاز شد
  • احداث بزرگترین پارک نوری موضوعی کشور در مجتمع گردشگری صفه اصفهان
  • جشن ریواس در روستای راونج دلیجان برگزار شد