Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، عبدالکریم درویش زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه بناهای تاریخی و پل های بسیاری در مسیر ریلی اهواز - اندیمشک وجود دارد به فکر راه اندازی این قطار افتاده و در روز اول با استقبال بسیاری روبرو شده است.

وی ادامه داد: پیش بینی می کنیم که مردم در روزهای آینده نیز استقبال بسیاری داشته باشند و برنامه به صورت مستمر تا ۱۳ فروردین ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه آهن جنوب بیان کرد: در صورت اعلام نیاز و استقبال مردم تا بعد از ۱۳ فروردین نیز، باز هم زمان آن را با پیگیری های لازم تمدید می کنیم.

درویش زاده عنوان کرد: ظرفیت این قطار گردشگری ۳۲۰ نفر است و فقط هزینه راه اندازی قطار که از طریق بخش خصوصی تامین شده از گردشگران اخذ می شود.

وی اضافه کرد: هرچند هزینه ها خیلی بیشتر از این است ولی قصد معرفی جاذبه های گردشگری را به گردشگران داریم.

مدیرکل راه آهن جنوب تصریح کرد: در واقع سوددهی خیلی در این طرح مدنظر نیست و این قطار گردشگری برای حرکت از اهواز تا مقصد تنگ ۵ لرستان راه اندازی و در صورت استقبال می توان آن را ادامه و تا درودازنا رساند.

درویش زاده با اشاره به اینکه استان های دیگر نیز امکان استفاده از آن را دارند، ابراز امیدواری کرد: تاکنون که با وجود حرکت اولین روز این قطار استقبال خوب بوده و امیدواریم همینطور ادامه داشته باشد.

وی در خصوص امکانات رفاهی این قطار گردشگری گفت: پذیرایی میان وعده و ناهار برای گردشگران تدارک دیده شده و امکانات رفاهی اولیه برای آنها تأمین شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۱۰۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت قطار‌های تندرو به خط ۵ مترو

هادی زند ضمن عذرخواهی و قدردانی از سعه صدر مسافران به علت حذف قطار‌های تندرو خط پنج در روز‌های اخیر به علت مشکل فنی، گفت: از صبح امروز با پایان عملیات رفع اختلال سیستم علائم خط پنج، اعزام قطار‌های تندرو نیز طبق برنامه زمان‌بندی در حال انجام است.

اعزام قطار‌های تندرو در خط پنج مترو تهران و حومه از صبح روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه به علت اختلال در سیستم علائم تا امروز متوقف شده بود که با رفع این اختلال، اعزام قطار‌های تندرو طبق برنامه زمان‌بندی انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • دومین قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه آماده حرکت است / عبور از ایران مشروط به همکاری راه‌آهن
  • قطار حمایت از «طرح نور» با حضور سردار رادان به اصفهان رسید | تصاویـر
  • خرید بلیط اتوبوس از این به بعد با کدملی امکان پذیر است!
  • تداوم بارش‌های همدان تا فردا صبح/ مسافران نگران مسدود شدن جاده‌ها نباشند
  • واکنش‌ها به درخشش رونالدو؛ او تا ۷۰ سالگی ادامه می‌دهد!
  • استقبال حماس از قطع روابط کلمبیا با رژیم صهیونیستی
  • ادامه حمایت دولت رئیسی از طرح نور؛ مورد استقبال قرار گرفته
  • ممنوعیت ترددها شناورها در کیش تا ساعت ۱۹ ادامه دارد
  • بازگشت قطار‌های تندرو به خط ۵ مترو
  • فیلم| ۵۰ نفر زخمی در تصادف قطار مترو با اتوبوس در لس‌آنجلس