Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا نصری شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: 15 تن در شهر قشم، هفت تن در درگهان و چهار تن در سوزا برای نامزدی نمایندگی شوراهای اسلامی شهر از سی ام اسفند تا پایان وقت اداری سوم فروردین ماه نام نویسی کردند.
وی افزود: همچنین 78 تن در بخش مرکزی، 108 تن در شهاب و 10 تن در هرمز برای نامزدی نمایندگی شوراهای اسلامی روستاها نام نویسی کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس هیات اجرایی ستاد انتخابات قشم عنوان کرد: نام نویسی داوطلبان همزمان با سراسر کشور از سی ام اسفند ماه در فرمانداری و بخشداری های این شهرستان آغاز شده که تا ششم فروردین ماه ادامه خواهد یافت اما جهت جلوگیری از مشکلاتی مانند ازدحام در روز آخر، به واجدان شرایط توصیه می شود با در دست داشتن مدرک های مورد نیاز هرچه سریع تر نسبت به نام نویسی اقدام کنند.
او اضافه کرد: ستاد انتخابات قشم با همکاری هیات نظارت شهرستان در جهت تامین زیرساخت ها و شناسایی چالش ها پیگیری های لازم را انجام داده و با همدلی موجود بین 2 مجموعه در جهت فعالیت در چارچوب روزشمار انتخابات، زمینه های حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات پیش رو فراهم است.
نصری با تاکید بر بی طرفی و احترام به قانون توسط دست اندرکاران برگزاری این رویداد مهم گفت: انتخابات جلوه ای از مردمسالاری دینی و رویدادی وحدت آفرین است که با حضور مردم در این صحنه حساس موجب تقویت بنیه های امنیت ملی شده، بار دیگر دموکراسی حقیقی را به منصه ظهور رسانده و برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران ثبت خواهد کرد.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری به طور همزمان 29 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
انتشاردهنده: محمد ملاحمزه زاده
8123

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۱۲۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناظره کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد

دریافت 36 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6097467

دیگر خبرها

  • تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس
  • راند دوم
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • در مرحله دوم انتخابات، نامزدی که اکثریت نسبی آرا را کسب کند، پیروز است
  • پایان ٣٨ سال چشم انتظاری خانواده شهید چابکسری
  • پخش فیلم های تبلیغاتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان
  • پخش مناظره‌های انتخاباتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان
  • مناظره کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد
  • از سند ثبت ملی مهارت لَردِه دوزی روستای بیابانک ثبت‌شده در فهرست میراث‌ فرهنگی ناملموس رونمایی شد
  • فرهنگ صلح و سازش مردم یزد باید مستند شود