Web Analytics Made Easy - Statcounter

با باز پس گیری مناطق السخنه و آراک، ارتش سوریه یک گام دیگر به استان دیرالزور نزدیک تر می شوند.

به گزارش سرویس جهان مشرق، آخرین تحولات میدانی از شرق استان حمص حاکیست، ارتش سوریه و نیروهای مقاومت مواضع خود را در حومه شهر تدمر تثبیت کرده اند.

در حال حاضر امنیت شهر تدمر با پاکسازی مناطق حومه، تامین شده و نیروهای سوری به 3.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 کیلومتری منطقه راهبردی آراک رسیده اند.

نیروهای سوری و مقاومت همچنین پس از تثبیت مواضع در سیلوهای شرق تدمر عملیاتی را برای پاکسازی منطقه و ارتفاع «التلیل» آغاز کردند..

اگرچه نیروهای سوری و مقاومت با پیشروی های قابل ملاحظه به 32 کیلومتری منطقه مهم السخنه رسیدند اما به نظر می رسد با شعله ور شدن درگیری ها در شمال استان حماه، عملیات به طور موقت در این محور متوقف شده است.

مناطق راهبردی و نفت خیز السخنه و آراک در شرق استان حمص نقطه اتصال سه استان «دیرالزور، حمص و حماه» به شمار می آید و در گذشته تروریست های داعش نفت را از این مناطق به کشور ترکیه منتقل می کردند که با قطع ارتباط آنان در شرق استان حلب دیگر امکان غارت نفت و فروش به ترکیه وجود ندارد.

با باز پس گیری مناطق السخنه و آراک، ارتش سوریه یک گام دیگر به استان دیرالزور نزدیک تر می شوند و می توان این مسئله را مقدمه شکست محاصره نیروهای سوری در شهر دیرالزور محسوب کرد.

از سویی دیگر، با تثبیت مواضع ارتش در حومه شرقی استان حمص، ضرورت پاکسازی مناطق حومه از جمله ارتفاعات و میدان های نفتی شهر تدمر بیشتر از قبل احساس می شود.

در نقشه ذیل آخرین تحولات میدانی در شرق استان حمص را مشاهده می کنید:

برای دیدن نقشه در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۱۲۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار در پایگاه اشغالگران آمریکایی در دیرالزور سوریه

منابع خبری از وقوع انفجار در پایگاه اشغالگران آمریکایی در دیرالزور سوریه خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، چندین انفجار در پایگاه اشغالگران آمریکایی در دیرالزور سوریه رخ داده است.

حمله رژیم اسرائیل به مناطقی در جنوب سوریه

شبکه المیادین از شنیده شدن صدای چندین انفجار در پایگاه میدان نفتی عمر مقر نظامیان اشغالگر آمریکایی در حومه دیرالزور سوریه خبر داده است.

این رسانه به جزئیات بیشتری از این رخداد اشاره نکرده است.

این پایگاه غیرقانونی اشغالگران آمریکایی بارها هدف عملیات پهپادی و موشکی گروههای مقاومت اسلامی عراق به سبب حمایت آمریکا از جنایات مستمر رژیم صهیونیستی در نوار  غزه و همدستی با این رژیم قرار گرفته است.

انتهای پیام/

 

 

 

دیگر خبرها

  • گزارشی از حملات توپخانه‌ای اشغالگران به حومه درعا در سوریه
  • افزایش عملیات‌های حزب الله در پاسخ به تهدیدهای صهیونیست‌ها/ توقف جنگ در نوار غزه شرط مقاومت برای پایان درگیری در شمال سرزمین‌های اشغالی+ نقشه میدانی و عکس
  • میقاتی دریافت رشوه از اروپا برای نگه داشتن پناهجویان سوری را تکذیب کرد
  • ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه منهدم شد
  • انهدام ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • انفجار در پایگاه آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • حمله به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • انفجار در پایگاه اشغالگران آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص