Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سید ابوالحسن حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز در مصلای مهدیه این شهر اظهار کرد : سرمایه گذاران در خوزستان در مقایسه با سایر استان ها با مشکلات بیشتری مواجه هستن و سنگ اندازی بانکها در کار سرمایه گذاران، باعث خارج شدن سرمایه ها از استان می شود .
وی خوزستان را در تولید سرمایه و ظرفیت فعالیت های اقتصادی استانی خاص عنوان کرد و ادامه داد: خوزستان با داشتن منابع طبیعی راه های دریایی،زمینی،هوایی و رودخانه ای در تولید و صادرات نقش مهمی دارد و مردم و شرکتهای خارجی آمادگی کامل برای پذیرش سرمایه گذاری را دارند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خطیب جمعه اهواز همچنین با اشاره به انتخابات پیش رو افزود : انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا رویداد مهمی هستند که باید با دقت و توجه بسیار از جانب مردم و برگزار کنندگان صورت گیرد.
وی گفت: باید توجه کرد شخصی که می خواهد مسئول شود آیا مدیریت انقلابی داشته است یا صرفا برای منافع شخصی وارد ایم عرصه شده است و آنچه در انتخابات مهم است رعایت انصاف و عدم تخریب افراد در نقد نامزدهاست .
وی نامزدها را به پرهیز از تحریف و سیاه نمایی در انتخابات فرا خواند و افزود: حفظ بیت المال و استفاده نکردن از اموال عمومی در تبلیغات نامزدها بسیار مهم است .
امام جمعه موقت اهواز گفت : کشور ایران پس از انقلاب شاهد تغییرات بسیاری ازجمله راه های شهری و روستایی ، تعداد بنادر کشور، سدها، تولید برق،صادرات،تولید پتروشیمی ها و تولید فولاد بود و با وجود شرایط جنگ و تحریم ها رشد داشت که قابل مقایسه با دوران پیش از انقلاب نیست.
وی یکی از ارکان تقویت تولید ملی را اصلاح فرهنگ مصرف عنوان کرد و گفت: فرهنگ مصرف به عهده مردم است اما مسوولان هم باید با آموزش ،نوع مصرف و انتخاب جنس بهتر وحمایت ازتولیدات ملی فرهنگ سازی کنند.
حجت الاسلام حسن زاده افزود : مقام معظم رهبری در آستانه سال جدید چند محور اقتصاد،اقتصاد مقاومتی و اتحاد ملی و وحدت مردم و پایبندی به نظام و مسائل دینی را عنوان کرده اند ولی بیشترین تاکید ایشان بر اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال است که این امر نشان دهنده اهمیت این موضوع برای کشور، مسئولین و مقام معظم رهبری است .
وی ضمن تقدیراز عملکرد وزیر جهاد کشاورزی در بحث ریزگردها اظهار کرد : وزیر کشاورزی چند هفته در خوزستان برای اجرای طرح نهال کاری در مقابله با ریز گردها و تثبییت خاک فعالیت داشتند که این امر فقط وظیفه یک نفر نیست بلکه باید همه مسئولین این تلاش را داشته باشند.
حسن زاده درپایان عملیات تروریستی لندن را محکوم کرد و ناامنی اروپا و جهان وسایر کشورهای منطقه را نتیجه سیاستها واقدامات غلط آمریکا ، انگلیس و اسرائیل در منطقه دانست .
7165/6002/6064
خبرنگار:حمیدرضا ترابی فرد **انتشاردهنده :محسن بهاروند

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۱۶۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال خوزستان وارد کل‌کل با نساجی شد!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و هفتم لیگ برتر دو تیم قعرنشین استقلال خوزستان و نساجی مازندران در اهواز مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. دو تیم 22 امتیازی لیگ برتر در شرایطی به مصاف هم می‌روند که برای بقا در مسابقات نیاز مبرمی به سه امتیاز دارند و این بازی می‌تواند بسیاری معادلات پایین جدول را تعیین کند.

در چنین شرایطی دو باشگاه قصد دارند از تمام ظرفیت‌های خود برای موفقیت در بازی روز دوشنبه استفاده کنند. باشگاه نساجی روز گذشته اعلام کرد که 4 فروند هواپیمای اختصاصی را در اختیار هواداران قرار می‌دهد تا از مازندران به خوزستان سفر کنند و در جریان بازی با استقلال در ورزشگاه کنار آنها باشند.

حالا از اهواز خبر می‌رسد که باشگاه استقلال خوزستان هم تمهیدات ویژه‌ای را برای موفقیت در بازی با نساجی به کار گرفته است. با هماهنگی‌های صورت گرفته باشگاه استقلال خوزستان قصد دارند تعداد زیادی اتوبوس را در نقاط مختلف اهواز و شهرها و روستاهای اطراف برای جابه‌جایی هوادار به ورزشگاه قرار بدهد تا بتواند ورزشگاه غدیر را در روز دوشنبه هفته آینده پر از تماشاگر کند.

بازی روردرروی نساجی و استقلال خوزستان حساسیت ویژه‌ای دارد و بی‌شک با توجه به اقدامات دو باشگاه شاهد حضور تعداد زیادی تماشاگر در روز بازی در استادیوم غدیر اهواز خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • مردم از انتخاب اصلح غفلت نکنند
  • دولت در خصوص تسهیلات تکلیفی با کسی شوخی ندارد | بانک هایی که برنامه اصلاحی را رعایت نکنند...
  • استقلال خوزستان وارد کل‌کل با نساجی شد!
  • بانک دی در مسیر کاهش شناوری سهم و افزایش سرمایه نقدی
  • امیدواریم مسیر مجموعه فولاد اکسین در جهت تولید به بهترین شکل طی شود
  • راه‌اندازی بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان اهواز
  • بانک دی در مسیر کاهش شناوری سهم و افزایش سرمایه نقدی 
  • کاهش اتکا به تسهیلات بانکی با اجرای قانون تامین مالی تولید
  • بارش باران در اهواز
  • تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود