Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@02:06:09 GMT

رشد 40 درصدی پروازهای چابهار در نوروز 96

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۲۷۸۰۸

رشد 40 درصدی پروازهای چابهار در نوروز 96

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،نصیر بارک زهی قائم مقام ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی گفت: به طور میانگین روزانه بالغ بر400 نفر وارد فرودگاه کنارک می شوند.
بارک زهی با اشاره به توسعه پروازهای چابهار در نوروز افزود: درنوروز96 هفته ای 31پرواز با بیش از 4000 صندلی به مقصد و مبدا فرودگاه کنارک انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: روزانه 300 مسافر و گردشگر تنها از مشهد و تهران وارد فرودگاه می شوند و این درحالی است که تعداد پروازها نسبت به سال گذشته بیش از 40 درصد رشد داشته است.
به گفته معاون گردشگری منطقه آزاد، تهران، مشهد، بندرعباس، زاهدان، دوبی و مسقط مقاصد پروازها از فرودگاه کنارک هستند و شرکت های کاسپین،کیش ایر، ایران ایر، اترک و آسمان به مسافران خدمات رسانی می‌کنند.
بارکزهی تصریح کرد: گردشگران نوروزی در هنگام ورود به فرودگاه کنارک مورد استقبال قرار می گیرند و از اجرای موسیقی محلی لذت می برند.
وی با اشاره به درخواست زیاد مردم برای افزایش پرواز به مرکز استان اظهار کرد: در نوروز هفته‌ای 4پرواز به زاهدان انجام می‌شود که رشد دو برابری را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد.
انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۲۷۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۱۰۶ عمل کاشت حلزون شنوایی رایگان در زاهدان

 رئیس بیمارستان فوق تخصصی الزهرا (س) زاهدان با بیان این خبر گفت: از سال ۱۳۹۸ با راه اندازی بخش کاشت حلزون در این بیمارستان، تاکنون ۱۰۶ کودک ناشنوا، با کاشت حلزون شنوایی خود را به دست آورده اند.

وی ادامه داد: مناسب‌ترین سن برای شروع فرآیند کاشت حلزون برای کودکان ناشنوا قبل از سه تا پنج سالگی است.

مالکی افزود: در حال حاضر ۲۶ کودک ناشنوای دیگر نیز شناسایی شده و در نوبت کاشت حلزون در این بیمارستان قرار دارند.

دکتر مالکی خاطرنشان کرد: خدمات کاشت حلزون برای کودکان ناشنوا به صورت رایگان انجام می‌شود و بیمار نیازی به انجام مسافرت درمانی و صرف هزینه‌های هنگفت را ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • قیمت طلا و سکه امروز 11 اردیبهشت 1403
  • افزایش ۵۰ درصدی ساخت کلاس در خراسان رضوی نسبت به سال قبل
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • بارش‌ها در ایران ۹ درصد افزایش یافت / کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور
  • انجام ۱۰۶ عمل کاشت حلزون شنوایی رایگان در زاهدان
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول