Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-07@06:20:50 GMT

چگونه «اقتصاد مقاومتی» را از شعار به عمل تبدیل کنیم؟

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۳۴۵۰۶

چگونه «اقتصاد مقاومتی» را از شعار به عمل تبدیل کنیم؟

به گزارش جام نیوز، رهبر فرزانه انقلاب در پیام نوروزی امسال و متعاقب آن سخنرانی سالانه‌شان در بارگاه مقدس رضوی (علیه‌السلام) ضمن ابراز دغدغه‌مندی نسبت به اوضاع اقتصادی مردم و تأکید بر مطالبات بجا و برحقی از قبیل اشتغال و معیشت، بار دیگر بر لزوم اهتمام به اقتصاد مقاومتی تأکید فرمودند و مسئولان را به پیگیری سیاست‌های مبتنی بر این رویکرد درون‌زا فراخواندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تکرار اقتصاد مقاومتی در شعار سال 96 با تمرکز بر «تولید و اشتغال» نیز ناظر بر همین واقعیت و گواه عزم راسخ در سطح راهبری نظام جهت ارتقای هرچه سریع‌تر توان اقتصادی کشور و بهبود وضعیت رفاهی هموطنان عزیز می‌باشد.

بدیهی است که نیل به این هدف مهم در گرو باورمندی همه کارگزاران نظام در قوای مختلف حاکمیتی به این سیاست‌گذاری کلان و «اقدام و عمل» جدی و انقلابی آنان است.

* به نظر شما قوای مجریه، مقننه و قضائیه هریک چه سهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارند؟

* مسئولیت نابسامانی‌ها و کاستی‌های موجود در درجه اول متوجه کیست؛ دولتمردان یا شهروندان؟

* راه‌کار پیشنهادی شما برای هرچه مطلوب‌تر نتیجه دادن این حرکت ملی چیست؟

دیدگاه خود را از طریق بخش ارسال نظرات با ما و سایر مخاطبان ارجمند به اشتراک بگذارید...

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۳۴۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند

رئیس جمهور گفت: مجریان، ناظران و عموم مردم همت کردند و انتخابات باشکوهی داشتیم و مولفه‌های مورد اشاره رهبر معظم انقلاب محقق شد. در این مرحله دوم نیز کاری بشود که این چهار اصل مورد تأکید قرار بگیرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز در نشست هیئت دولت با استانداران سراسر کشور طی سخنانی خطاب به این مدیران عالی دولت بیان کرد: باید با مردم به‌صورت مداوم ارتباط داشته باشید؛ خصوصاً مردمی که در اجتماعات مسئولان شرکت هم نمی‌کنند که باید این عزیزان هم مورد رسیدگی قرار بگیرند.

تأکید رئیسی بر حضور گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلسوی درخصوص انتخابات 1402 افزود: مجریان، ناظران و عموم مردم همت کردند و انتخابات باشکوهی داشتیم و مولفه‌های مورد اشاره رهبر معظم انقلاب محقق شد. در این مرحله دوم نیز کاری بشود که این چهار اصل مورد تأکید قرار بگیرد. مردم ما در اجرا و نظارت دخیل هستند و امیدواریم این انتخابات هم باشکوه برگزار شود.

رئیس‌جمهور با اشاره به شعار سال، خاطر نشان کرد: باید تمامی بخش‌ها برنامه داشته باشند و طبق آن به‌سوی تحقق شعار سال که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، حرکت کنند.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد
  • طلا هفته معاملاتی جدید را در محدوده مثبت آغاز می‌کند؟ / شتاب بیت‌کوین با افت آمار اشتغال
  • تعهد اشتغال ۷۵۰۰ فارغ‌التحصیل بیکار در همدان
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخاباتی باشکوه رقم بزنند
  • رئیسی: مردم در اجرا و نظارت بر انتخابات دخیل هستند
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرمیت زدایی و عمرانی در سروستان
  • سیاست ارزی غلط بانک مرکزی باعث کم اثر شدن رشد اقتصادی/قیمت کالاهای اساسی با قیمت ارز آزاد مچ شده است