Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری لرستان از افزایش 80 درصدی بانوان استان در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ناهید پرویز پور مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری لرستان به آساره خبر گفت: استقبال بانوان لرستان در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا نسبت به دوره گذشته بسیار خوب بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: 644 متقاضی زن در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا نام نویسی کردند. پرویزپور تصریح کرد: در این دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا 103 داوطلب زن مربوط به حوزه های شهری 548 زن برای حوزه های روستایی ثبت نام کردند که به ترتیب 36 و 91 درصد بیشتر از دوره قبلی بوده است.

دبیر ستاد انتخابات استان در پایان گفت :افزایش 80درصدی مشارکت بانوان در انتخابات شوراها اسلامی شهر و روستا نشان از رشد علاقه بانوان استان و مشارکت این بانوان در فعالیت های اجتماعی و سیاسی است. انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۳۵۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

البرز آماده مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ دو نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی استان البرز به دور دوم رفتند تا برای کسب کرسی مجلس با یکدیگر رقابت کنند.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرج فردیس واشتهارد ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۵۰ درصدی جذب ورزشکار در هیأت بولینگ و بیلیارد لرستان
  • افزایش ۲۵۰ درصدی جذب ورزشکار در هیأت بولینگ و بیلیارد لرستان+مصاحبه
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • مفاهیم جان‌بخش اسلامی از مرزها بیرون رفته است
  • شرکت در انتخابات هم حق است هم وظیفه
  • آینده برای لرستان روشن است/ لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات
  • افزایش ۳۰ درصدی اعتبار شهرداری گنبدکاووس
  • البرز آماده مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شود
  • اعتبار هزار میلیاردی برای طرح‌های عمرانی روستاها
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است