Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسالگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،

وضعیت فوتبال ایران را در سال 95 چگونه دیدید؟

همه جیز این فوتبال خراب است و امیدوارم برای فوتبال ما حکم تعلیق صادر شود و کسی تا سال‌ها جرأت نکند به سمت آن بیاید. در این صورت افرادی که از سمت‌های دیگر جا مانده‌اند، نمی‌توانند به راحتی وارد فوتبال شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مانده ام آن عزیزی که فردی مانند کفاشیان را به فوتبال راه داد، چگونه سر روی بالش می‌گذارد و خوابش می‌برد؟ مانده ام چطور وی 8 سال فدراسیون را با خنده مدیریت کرد و پس از تغییر مدیریت، باز هم در این فدراسیون ماندگار شد؟امیدوارم بزرگان و مسئولان کشورمان تدبیری به کار گیرند و افرادی که به زور در فوتبال مانده‌اند را از این رشته بیرون اندازند.جالب اینجاست که تنها در فدراسیونی مانند فوتبال، معاون جای رئیس را می‌گیرد و رئیس جای معاون را و کت همچنان تن آقایان باقی می ماند.

وضعیت فوتبال ایران با ادامه این روند چگونه پیش می‌رود؟

در صورت تداوم وضعیت فعلی همچنان فوتبال ما با مشکل مواجه است. در این فوتبال پول ها خیلی راحت جابه جا می‌شود و بازیکنانی که پول بیشتری دارند، به جاهای خوب می‌رسند.تنها 20 درصد از علاقه مردم کشورمان به فوتبال باقی مانده که آن هم به زودی از بین می‌رود. این 20 درصد هم مربوط به هیجانات دربی، نتایج خوب استقلال و پرسپولیس و درخشش تیم ملی است.

اگر دلخوشی مردم از فوتبال به پایان برسد چه اتفاقی می افتد؟

در این صورت فوتبال دوستان ایرانی به شطرنج رو می‌آورند.امیدوارم در سال 96 بنای ساختمان سئول تخریب شود چرا که در آن منطقه ساخت و ساز زیاد شده و می‌توان از شهرداری انتظار داشت که ساختمان فدراسیون فوتبال را هم تخریب کند. اگر این ساختمان فرو بریزد تمام تشکیلات زیر آوار می‌روند و در این صورت می‌توان به آینده فوتبال امیدوار ماند.در چنین شرایطی اگر مردم سلفی هم بگیرند، هیچ کس ناراحت نمی‌شود.در این وضعیت عاقبت افرادی که از دوچرخه سواری به فوتبال آمده‌اند و پسرشان مازراتی سوار می شود، به خوبی برای مردم مشخص می‌شود.جالب اینجاست ما تنها حبیب شیرازی و پسر خوشتیپش در هیئت فوتبال را می‌شناسیم و به آن‌ها گیر می‌دهیم.

وضعیت باشگاه های فوتبال ایران چطور است؟

حرف‌های من درد دل تمام فوتبال دوستان ایران است. چگونه می‌توان انتظار داشت در فوتبالی که این همه حامی مالی وجود دارد، تیمی به بزرگی استقلال برای پرداخت مطالبات بازیکنانش دچار مشکل شود.جالب اینجاست استقلال و پرسپولیس از حامی مالی مشترکی بهره می‌برند اما سرخپوشان پایتخت مشکل مالی ندارند و حتی از طریق برخی واسطه‌ها به افراد متمول می‌توانند به راحتی قرارداد میلیاردی سروش رفیعی را برای نیم فصل دوم پرداخت کنند. به نظر من تنها دلیل بحران فوتبال ایران به مدیریت غلط برمی‌گردد.

تیم ملی ایران در نوروز 96 دو بازی حساس مقابل قطر و چین انجام می‌دهد که پیروزی در این دیدارها شانس شاگردان کی‌‌روش برای راهیابی مجدد به جام جهانی را افزایش می‌دهد در این مورد چه نظری دارید؟

9 سال است زمانی که از مدیران فدراسیون فوتبال درباره عملکردشان می‌پرسیم، جواب می‌دهند نونهالان ما اول شد، نوجوانان سوم شد تیم بانوان نداشتیم و حرف‌های این چنینی و این‌ها را جز کارنامه موفق خود محسوب می‌کنند. با این وجود امیدوارم قطر و چین را شکست دهیم و سال 96 را با موفقیت شروع کنیم اما این پیروزی ها و رسیدن به جام جهانی هم فایده چندانی ندارد.در این میان کی‌روش بدبخت مانده که با وضعیت فعلی فوتبال ایران چه اقدامی انجام دهد. وی نسبت به چهار سال پیش و زمانی که تیم ملی در کره این تیم را شکست داد، اهمیت کمتری برای تیمش قائل است. البته وقتی می‌بیند کل فوتبال ایران با هم درگیر هستند و برنامه‌هایش اجرا نمی‌شود، حق دارد رغبتی برای ادامه کار پیدا نکند و این بی‌میلی یک جا بیرون می‌زند.

کی‌روش در اردوی دبی ملی پوشان پرسپولیس را از تیم ملی کنار گذاشت این موضوع را چگونه ارزیابی می‌کنند؟

چطور زمانی که مهدی رحمتی نامه عذرخواهی خود از کی‌روش را تحویل علی کفاشیان داد هیچ اتفاقی نیفتاد و رئیس سابق فدراسیون به دلیل این که قصد داشت با واسطه یک بازیکن را جایگزین رحمتی کند، از تحویل این نامه به سرمربی تیم ملی خودداری کرد اما بازیکنان پرسپولیس که از سوی سرمربی تیم ملی تنبیه شده‌اند با هزار واسطه به جمع ملی پوشان باز می‌گردند.


انتهای پیام /

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۳۷۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بختیاری‌زاده: تسلیم نشدن مهمترین ویژگی استقلال بود

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: حس تلاش و تسلیم نشدن بازیکنان استقلال در جریان بازی با ذوب‌آهن مهمترین ویژگی این تیم بود. - اخبار ورزشی -

سهراب بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برتری 2 بر یک تیم فوتبال استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته بیست‌وششم لیگ برتر گفت: شرایط لیگ برای استقلال حساس است و این تیم نمی‌خواست صدر جدول را از دست بدهد. بازیکنان استقلال از نظر روحی و روانی، فشار زیادی را تحمل می‌کنند. ذوب‌آهن اما تحت فشار قرار نداشت. این تیم نه می‌تواند بالای جدول برود و نه در منطقه سقوط قرار دارد، به همین خاطر راحت‌تر بازی کرد. چیزی که دیده شد حس تلاش و تسلیم نشدن بازیکنان استقلال تا لحظه آخر بود. این مسئله مهمترین ویژگی بازی استقلال بود و بازیکنان مزد زحمات‌شان را گرفتند و دو گل زیبا زدند و در صدر جدول باقی ماندند.

نکونام: بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم

 

وی در ادامه افزود: استقلال در هفته‌های بعدی باز هم این شرایط را تجربه می‌کند، اما مهم آن است که بازیکنان و کادر فنی استقلال این روحیه را حفظ کنند تا اتفاق بزرگ‌تر بیفتد و قهرمان شوند. توصیه خاصی نمی‌توانم به استقلال داشته باشم، چون درون این تیم حضور ندارم. استقلال کادر فنی خوب و بازیکنانی باکیفیت دارد. چیزی که می‌تواند به این تیم کمک کند جدا از حس همدلی، با آرامش کار کردن است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال راجع به تأثیرگذاری بازیکنان خارجی در ترکیب استقلال و پرسپولیس گفت: این بازیکنان به این دلیل جذب شده‌اند که کیفیت بالایی دارند. بازیکنی که از خارج می‌آید باید تأثیرگذاری بیشتری داشته باشد. باید یادمان باشد بزرگ‌تر از بازیکن، نام تیم است. همه باید در قالب تیم و تاکتیک‌ها قرار بگیرند. استقلال خدا را شکر این شرایط را دارد و همه در خدمت تیم هستند. بی‌جهت نیست یک تیم هفته‌های زیادی در صدر جدول قرار دارد. امیدوارم این ریتم را ادامه دهند و با تمرکز و آرامش بیشتر به سمت قهرمانی بروند.

بختیاری‌زاده در پایان با اشاره به وضعیت تیم‌های فولاد، استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان در انتهای جدول گفت: نکته منفی لیگ قعرنشینی تیم‌های خوزستانی بوده و باعث تأسف است. امیدوارم فوتبال خوزستان در زمان مناسب نگرش و تفکرش را به فوتبال تغییر دهد. اینکه سه تیم خوزستانی در انتهای جدول باشند و برای بقا بجنگند در خور فوتبال خوزستان نیست. این اتفاق حاصل یکی دو ماه نیست و سال‌هاست در بخش مدیریت و فنی راهی اشتباه را رفته‌اند. مهمترین دلیل اُفت تیم‌های خوزستانی عدم صداقت و ثبات بوده است و شاید تصمیم‌هایی بر مبنای فساد و دوستی گرفته شده است که این وضعیت را به دنبال داشته و فوتبال خوزستان به این روز افتاده است. امیدوارم برای فصل آینده فوتبال خوزستان در شرایطی بهتر قرار بگیرد و تیم‌های این استان تفکری حرفه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • بختیاری‌زاده: تسلیم نشدن مهمترین ویژگی استقلال بود
  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور در ایران
  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور از ایران
  • رفتار عجیب و غیر حرفه ای شهربانو منصوریان، جنجال ساز شد!
  • رفتار غیر حرفه ای شهربانو منصوریان/ مسئولان ووشو پاسخگو باشند
  • امیدوارم با صعود به المپیک خواسته‌ فدراسیون را برآورده کنیم
  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • وزارت ورزش تکلیف VARرا مشخص کند/امیدوارم فصل آینده VARداشته باشیم
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند