Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@03:56:22 GMT

ثبت نام 27 نفر برای هر صندلی شورا در سمنان

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۳۸۴۹۶

ثبت نام 27 نفر برای هر صندلی شورا در سمنان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ سعید متقی دبیر ستاد انتخابات استان سمنان گفت : 2 هزار و 698 داوطلب برای عضویت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان نام نویسی کردند که از این تعداد 201 تن زن و بقیه مرد هستند.

سعید متقی افزود : در شهرستان های شاهرود 748 داوطلب ، سمنان 189 داوطلب ، دامغان 638 داوطلب، گرمسار 296 داوطلب ، مهدی شهر 214 داوطلب ، سرخه 110 داوطلب، آرادان 166 داوطلب و میامی 336 داوطلب ثبت نام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد : در مجموع ، 649 داوطلب شامل 83 زن و 566 مرد و 2 هزار و 48داوطلب شامل 118 زن و هزار و 930 داوطلب مرد به ترتیب برای انتخابات شوراهای اسلامی در شهرها و روستاهای استان سمنان نام نویسی شدند.

متقی اظهار داشت : از این تعداد 720 داوطلب در ادوار مختلف شوراهای اسلامی شهر و روستا عضویت داشتند و بقیه داوطلبان برای نخستین بار ثبت نام کردند.

وی خاطرنشان کرد : 12 نفر از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان مدرک حوزوی ، 20 نفر مدرک دکترا ، 232 نفر مدرک کارشناسی ارشد و 600 نفر مدرک کارشناسی و بقیه نیز مدرک زیر کارشناسی دارند.

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان افزود : 17 نفر از این تعداد داوطلبان بالای 75 سال و 201 داوطلب زیر 30 سال سن دارند.

به گفته متقی 425 نفر از این تعداد داوطلبان عضویت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان سمنان ایثارگر هستند.

انتهای پیام / ذ


منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۳۸۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان سمنان معتاد متجاهر ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا هاشمی ظهر یکشنبه در جلسه تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان به میزبانی استانداری بیان کرد: با تلاش و کوشش صورت گرفته در حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و زیرمجموعه این معاونت و همراهی با سایر دستگاه‌های اجرایی ذیربط، در سایه همدلی، صمیمیت، وحدت و انسجام، موفقیت‌های بسیاری به دست آمد.

وی افزود: دستیابی به رشد اقتصادی مثبت، احیا واحدهای راکد، کاهش تورم، ایجاد فرصت شغلی برای بیش از چهار هزار و ۵۰۰ نفر از محل احیا واحدهای راکد و سایر موارد از جمله دستاوردهای به دست آمده در استان سمنان در دولت سیزدهم تاکنون است.

استاندار سمنان با بیان اینکه در ۱۱ اسفند ماه سال ۱۴۰۲، با اقدامات صورت گرفته و تمهیدات اندیشیده شده توسط ستاد انتخابات استان، انتخابات به بهترین شکل ممکن به انجام رسید، تاکید کرد: استان سمنان بواسطه تدین و دینداری در زمره استان‌های موفق در طرح عفاف و حجاب و رعایت مردم در این حوزه است.

هاشمی با بیان اینکه با اجرای موفق طرح جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر در سطح استان، امروز معتاد متجاهر در استان وجود نداشته و زمینه بازگشت به خانواده و اشتغال برخی از این افراد نیز فراهم شد، گفت: درصد باسوادی در استان سمنان از سطح میانگین کشوری بالاتر بوده و این استان به عنوان یک استان دانشگاهی شناخته می‌شود.

به گزارش مهر، در این مراسم فرج الله شوشتری به عنوان معاون استاندار سمنان منصوب و از خدمات احمد ریواده قدردانی شد.

کد خبر 6091120

دیگر خبرها

  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال گذشته
  • استان سمنان معتاد متجاهر ندارد
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • چه کسی بر صندلی ریاست مجلس دوازدهم تکیه می‌زند؟
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • جنگ بر سر صندلی «شماره یک»؛ همه در برابر قالیباف!
  • جنگ زودهنگام بر سر صندلی «شماره یک» مجلس دوازدهم؛ همه در مقابل یک نفر؛ قالیباف!
  • ماراتُن علمی متقاضیان آزمون سراسری برای تصاحب صندلی‌های دانشگاه‌ها