Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جواناز قم ،یاسین حسین آبادی مدیر مسجد مقام و شبستان‌های مسجد مقدس جمکران گفت:از برگزاری ویژه‌برنامه شب لیله الرغایب و کمیل سحر در مسجد مقدس جمکران خبر داد و اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن شب لیله الرغایب ویژه‌برنامه شب لیله الرغایب و کمیل سحر با حضور زائران و مسافران در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر مسجد مقام و شبستان‌های مسجد مقدس جمکران افزود: این برنامه با سخنرانی آیت‌الله صدیقی آغاز می‌شود و در ادامه دو ساعت قبل از اذان صبح دعای پرفیض کمیل توسط حجت‌الاسلام‌ والمسلمین میرزامحمدی قرائت می‌شود.

به گفته وی مراسم شب‌زنده‌داری لیله الرغایب دو ساعت قبل از اذان صبح در شبستان کربلا مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

حسین آبادی ادامه داد: در روز جمعه نیز ساعت 6:30 صبح سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلیمن حسینی قمی و پس‌ از آن ساعت 7:15 دقیقه دعای پرفیض دعای ندبه توسط مهدی میرداماد قرائت می‌شود.

مدیر مسجد مقام و شبستان‌های مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: این برنامه به‌صورت زنده از شبکه سراسری یک سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/پ

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۴۱۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)

      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، قرائت زیارت امین الله، سخنرانی حجت الاسلام حسین اسلامی و قرائت دعای توسل از جمله برنامه های این مراسم بود.   همچنین مراسم عزاداری وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)  امروز  چهار شنبه با سخنرانی حجت الاسلام محمد مهدی رجبی در رواق امام خمینی، سخنرانی حجت الاسلام سید جواد پنجتنیان در ایوان مقصوره مسجد گوهرشاد و سخنرانی حجت الاسلام محمد حسین فرمانبر در رواق دار الحجة (عج) برگزار میشود.   پس از نماز مغرب و عشا  نیز  مراسم با قرائت زیارت امین الله توسط آقای مهدی سروری آغاز میشود  و پس از آن سخنرانی حجت الاسلام محمد الهی خراسانی و نیز قرائت زیارت جامعه کبیره با حضور آقای زین العابدین غلام در رواق امام خمینی (ره) ویژه زائران و مجاوران حرم مطهر تدارک دیده شده است.    ویژه برنامه وفات حضرت عبد العظیم حسنى (ع)  نیز امروز  ساعت ۱۰:۰۰ در رواق حضرت معصومه (س) ویژه خواهران برگزار خواهد شد.   همچنین مجلسی  با عنوان محفل اشک روز چهارشنبه همزمان با اقامه نماز ظهر و عصر، صحن پیامبر اعظم، خروجی باب الهادی، مسجد صدیقی‌ها برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • اجتماع ۳هزار نفری دختران در ارومیه
  • گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • پخش زنده دعای ندبه و کمیل خارج از ایران ادامه خواهد داشت
  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی
  • بزرگترین دورهمی فرهنگی تربیتی دختران مازندران برگزار شد
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2