Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اصغر پیوندی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفت و گو با خبرنگارحوزه بهداشت و درمانگروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛با اشاره به طرح خادمان سلامت گفت: اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی علاقه زیادی دارند تا خدمت‌گزار آستان قدس رضوی باشند و به زائران خدمت رسانی کنند.
وی ادامه داد: افزون بر علاقمندی اعضای هیات علمی، یکی دیگر از دلایل همکاری علوم پزشکی شهید بهشتی با آستان قدس رضوی این است که بسیاری از املاک دانشگاه وقف این آستان مقدس بوده و به عبارتی ما در دانشگاه مهمان امام رضا هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی عنوان کرد: کادر پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در داخل دارالشفاء حرم امام رضا به عنوان خادمان سلامت به زائران خدمت رسانی می‌کنند.
وی افزود: ما در راستای طرح خادمان سلامت تفاهم‌نامه‌ای را با دارالشفا امام رضا(ع) منعقد کردیم که بر اساس آن گروه‌های مختلف پزشکی به طور رایگان در شیفت‌های سه تا پنج روزه در دارالشفاء و مناطق مختلف حرم به زائرانی که دچار مشکل شده و نیاز به خدمات درمانی اولیه دارند رسیدگی می‌کنند.
ویپیوندی با بیان اینکه طرح خادمان سلامت امام رضا به تقویت فضای فرهنگی و مذهبی کادر پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی کمک می‌کند، اظهار کرد: با خدمت پزشکان به زائران امام رضا معنویت بیشتری در فضای دانشگاه ایجاد می‌شود.
پیوندی یادآور شد: طرح خادمان سلامت امام رضا خدمتی است که ما در علوم پزشکی شهید بهشتی به عنوان یک شیعه دوستدار ولایت، به امام رضا و زائران ایشان انجام می‌دهیم و امیدواریم مسیر ایجاد شده که به لطف امام رضا آغاز شده به سرانجام خوبی رسیده و بتوانیم آن را به خوبی ادامه دهیم.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۴۳۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار همایش دانشگاه دوستدار سلامت خانواده در قم

به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، در راستای توجه به موضوع خانواده و جوانی جمعیت، همایش دانشگاه دوستدار سلامت خانواده در دانشگاه علوم پزشکی قم آغاز به کار کرد.

 حکمرانی خانواده محور، حکمرانی سلامت خانواده محور و دانشگاه دوستدار خانواده از جمله محورهای این همایش است.

اهمیت خانواده در بهره وری سازمانی، قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، الگوها و مدلهای سطح دوستدار خانواده، استانداردهای سلامت خانواده، چگونه خانواده در سازمان می تواند عامل باشد، سلامت معنوی و خود مراقبتی در خانواده، تسهیلات، امنیت شغلی و زندگی و ازدواج در خانواده، کرامت مادری و... از جمله موضوعاتی است که در این همایش یک روزه مطرح خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان
  • برگزاری همایش دوستدار سلامت خانوده در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • زیرمیزی نماد ناهنجاری در عرصه سلامت
  • ۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود
  • آغاز به کار همایش دانشگاه دوستدار سلامت خانواده در قم
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی یزد
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی
  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار