Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی استان همدان با اعلام خبر رشد 30 درصدی بازدید از اماکن گردشگری همدان گفت: آرامگاه بوعلی سینا پربازدید‌ترین مکان در شهرستان همدان را به خود اختصاص داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی خاکسار در گفتگو با صبح الوند با اشاره به میزان اقامت مسافران از ابتدای طرح نوروزی تا 8 فروردین در استان همدان اظهار کرد: میزان اقامت در استان همدان از ابتدای طرح نوروزی تاکنون ، یکصد و ده هزار نفر اقامت مسافر در هتل، هتل‌آپارتمان، مهمان‌پذیر، خانه مسافر و ستاد اسکان فرهنگیان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*بازدید بیش از پانصد هزار نفر از اماکن گردشگری استان

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی همدان با اعلام رشد 30 درصدی بازدید از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی نسبت به مدت مشابه سال قبل گفت: تاکنون پانصد و پانزده هزار نفر بازدید از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری استان همدان داشته ایم.

وی با بیان اینکه غارعلیصدر پربازدیدترین منطقه گردشگری در استان است گفت: به ترتیب در سطح استان بیشترین بازدید از غار علیصدر، آرامگاه بوعلی سینا، آرامگاه باباطاهر و تپه هگمتانه بوده است.

خاکسار با بیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی تاکنون 211 هزار نفر بازدید از شهرستان همدان داشتیم گفت: آرامگاه بوعلی سینا پربازدیدترین مکان گردشگری شهرستان و سپس آرامگاه باباطاهر و موزه هگمتانه بیشترین بازدید را داشته اند.

*اقامت بیش از 63 هزار نفردر شهرستان همدان

وی به میزان اقامت در شهرستان همدان پرداخت و گفت: از 25 اسفند تا 8 فروردین نزدیک 63 هزار نفر اقامت در شهرستان همدان داشته ایم که به دلیل کاهش دما در اوایل تعطیلات نسبت به پارسال رشدی نداشتیم که خوشبختانه در چند روز اینده با افزایش دما شاهد رشد محسوس مسافر خواهیم بود.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی همدان در پایان با توجه به نقش مهم گردشگری در توسعه هر شهر گفت: توجه به گردشگری نقش مهمی در توسعه فرهنگ بومی و ایجاد اشتغال و درآمدزایی خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۴۹۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به همراه مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی از قلعه تاریخی بدلبو ارومیه بازدید و از نزدیک در جریان آخرین اقدامات مرمتی این بنا قرار گرفتند.   مرمت قلعه بدلبو زیر نظر کارشناسان اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی و توسط بخش خصوصی از چند سال پیش آغاز شده و در این مدت کمک‌های فنی و اعتباری از این پروژه انجام شده است.   قلعه بدلبو ارومیه پس از مرمت قابلیت تبدیل به یک مرکز اقامتی و پذیرایی با ۲۰ سوئیت را دارد.

دیگر خبرها

  • تعطیلی بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری کاشان
  • نمایش ۵۹ شیء تاریخی به زودی در موزه‌های استان همدان
  • معرفی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو
  • نصب بیش از ٥٠ تابلوی دو زبانه راهنمای گردشگری در روستای پالنگان
  • زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد
  • وضعیت زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد
  • بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان
  • دانشگاه بوعلی سینای همدان، میزبان رویداد دانشگاهی نزدیک قله ایم
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان