Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@14:47:30 GMT

۱۳۰۰ زائر و مجاور میهمان

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۵۳۴۸۸

۱۳۰۰ زائر و مجاور میهمان

مدیر خانه هنرمندان مشهد از برگزاری تور گردشگری از فعالیت‌های هنری شهر مشهد ویژه زائران و مجاوران شهر خبر داد.

محمد ظریف در ارتباط با تور گردشگری خدمات هنری مشهد با عنوان «بهار گشت» در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: این تور در راستای بازدید زائران و مجاوران مشهدی در ایام نوروز از ظرفیت‌ها و مکان‌های هنری جدید این شهر شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ثبت نام از متقاضیان این تور پیش از آغاز سال نو انجام شده و این روزها این تور با ظرفیت تکمیل در 2 نوبت در حال گردش در شهر مشهد مقدس است.

مدیر خانه هنرمندان مشهد با بیان اینکه تا کنون این تور درون شهری میزبان معلولان، جانبازان، اصحاب رسانه، اقشار مختلف جامعه نظیر ورزشکاران مشهدی و زائران بوده، تصریح کرد: خوشبختانه روزانه 100 نفر از 9 تا 15 از آثار دیدنی مشهد در قالب «بهار گشت» بازدید می‌کنند.

وی افزود: در این تور گردشگران از مجموعه المان‌های منتخب نوروزی، گذرهای هنری «میدان جانباز، چهارراه راه‌آهن و بوستان بهار و مشهد دوست داشتنی» و تئاترهای شهری و سرود در بین راه بازدید می‌کنند، در پایان این تور نیز به هریک از خانواده‌های حاضر، آلبومی از تصاویر تور اهداء می‌شود.

ظریف تاکید کرد: تا پایان روز 13 فروردین 1300 نفر از زائرین و مجاورین شهر مشهد در این تور مشهد گردی«بهار گشت» شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/

R41347/P1377/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۵۳۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های بهاری میهمان استان قزوین 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، بهروزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای مرکز قزوین افزود: تا فردا گذر امواج حاصل از سامانه بارشی را در سطحخ منطقه داریم که موجب بارش بران، گاهی رعد و برق و وزش باد‌های لحظه‌ای در برخی ساعات می‌شود.

وی اضافه کرد: بارش‌ها در ساعات بعد از ظهر و شب شدت بیشتری دارد.

کارشناس هواشناسی گفت: پدیده غالب برای فردا وزش باد‌های نسبتا شدید غربی است و از بعد از شهر یکشنبه تا اواسط هفته گذر امواج تراز میانی جو موجب افزایش ابر خواهد شد.

به گفته بهروزی، در بعد از ظهر روز یکشنبه و در روز دوشنبه رگبار، رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت میهمان خوزستانی‌ها
  • بارش‌های بهاری میهمان استان قزوین 
  • باران بهاری میهمان دیار هگمتانه
  • میزبانی پایانه‌های مسافربری مشهد از ۲۰ میلیون زائر امام رضا(ع)
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • مهار آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز
  • میهمان ویژه دیدار تراکتور و استقلال
  • افزایش دانشجویان بازداشتی حامی فلسطین در آمریکا به ۱۳۰۰ نفر
  • سهم سوغات، ۲۵درصد هزینه‌های زائران
  • آسفالت بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان