Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،در آیین معارفه مدیرکل جدید سیاسی ،انتخابات و تقسیمات کشوری از خدمات جعفر مردانی مدیرکل پیشین این دفتر قدردانی شد.
جعفر مردانی از سوی وزیر کشور به پیشنهاد استاندار چهارمحال و بختیاری به عنوان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار معرفی شد.
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: انتصاب مدیران این استان در دولت یازدهم مبنای سیاسی و جناحی نداشته است و براساس تخصص و سابقه فعالیت افراد انتصابات صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز پنجشنبه در آئین معارفه مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: استفاده از ایده و توانمندی بانوان و جوانان در رده های مختلف مدیریتی، از ویژگی های دولت یازدهم محسوب می شود.
وی افزود: معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و مدیران کل این معاونت باید از شجاعت و توان بالا برخوردار باشند تا بتوانند در برابر انواع تهدیدها، فشارها، تطمیع ها و اختلاف افکنی احتمالی مقاومت کنند.
سلیمانی دشتکی، قانون را ملاک انجام تمامی فعالیت ها اعلام و تصریح کرد: حرکت در مسیر قانون می تواند باعث دستیابی به موفقیت های چشمگیر در حوزه های مختلف شود.
وی یادآور شد: انتظار می رود مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری چهارمحال و بختیاری علاوه بر تعامل با تمامی قشرها برای حفظ اقتدار این حوزه تلاش کند.
استاندار چهارمحال و بختیاری به در پیش بودن زمان برگزاری انتخابات رئیس جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره و اظهار کرد: حفظ سلامت انتخابات، صیانت از آرا و احترام منتخبان، وظیفه تمامی مسئولان، مردم و قشرهای مختلف است.
وی با اشاره به وجود مشکل بیکاری در جامعه گفت: علاوه بر تلاش های صورت گرفته در مدت فعالیت دولت یازدهم، اما هنوز هم وضعیت اشتغال با مشکل مواجه است.
سلیمانی دشتکی تاکید کرد: تمامی انتقادهای منصفانه و علمی در این زمینه را باید پذیرفت، اما به هیچ وجه نباید اهانتی صورت گیرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت: تدابیر لازم برای برگزاری مطلوب و سالم انتخابات رئیس جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان اندیشیده امکانات لازم فراهم شده است.
جعفر مردانی تصریح کرد: حضور گسترده و پرشور مردم در پای صندوق های رای علاوه بر حفظ اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه و جهان باعث ناامیدی استکبار جهانی و هم پیمانانش در رسیدن به اهداف پوچ شان می شود.
وی با اشاره به پیگیری جدی تقسیمات کشوری چهارمحال و بختیاری در زمان های مختلف یادآور شد: این موضوع به عنوان یکی از مهمترین وظایف مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری است.
در این نشست مصطفی محسن پور قهفرخی به عنوان مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری چهارمحال و بختیاری معرفی شد.
مصطفی محسن پور قهفرخی از نیروهای استانداری چهارمحال و بختیاری پیش از این به عنوان معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان شهرکرد و بخشدار فرخشهر این شهرستان مشغول به فعالیت بوده است.
انتخابات دوازدهمین دوره رئیس جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردی بهشت امسال به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی** انتشار دهنده: محمود رئیسی
7362/2097

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۵۵۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیرکل اتباع استانداری کرمان از پاسگاه پنگ

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان به اتفاق فرماندار شهرستان جازموریان از پاسگاه پنگ در یکی از مبادی ورودی استان کرمان بازدید کرد. 

به گزارش روابط عمومی اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان، روح‌الله خضری‌پور به اتفاق فرماندار شهرستان جازموریان به صورت سرزده در پاسگاه "پنگ" در مبادی ورودی استان حاضر و مسائل و مشکلات به طور میدانی مورد بررسی قرار گرفت. 

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان در جلسه شورای تامین شهرستان جازموریان نیز حاضر و در خصوص مسائل و مشکلات مرتبط با اتباع غیرمجاز با اعضا بحث وتبادل نظر کرد. 

گفتنی است، پاسگاه "پنگ" در مرز استان کرمان و سیستان و بلوچستان در منطقه‌ای واقع شده که محل ورود اتباع غیر مجاز به استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار بر تشکیل شورای عشایر چهارمحال و بختیاری
  • ضرورت آگاهی عشایر کوچ رو از مخاطرات کوچ در شرایط بارانی
  • تدابیر لازم برای جلوگیری از خسارت به عشایر اندیشیده شود
  • چرا کشوری مثل مصر سریال «حشاشین» را ساخت؟
  • ۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه
  • چرا کشوری مثل مصر سریال "حشاشین" را ساخت؟
  • چرا کشوری مثل مصر سریال حشاشین را ساخت؟
  • از ظرفیت شوراها برای پیشرفت چهارمحال و بختیاری استفاده شود
  • اعطای ۸۰ مجوز گردشگری در استان چهارمحال و بختیاری
  • بازدید مدیرکل اتباع استانداری کرمان از پاسگاه پنگ