Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: مشاوران و مددکاران فرماندهی انتظامی استان مرکزی در تمام ایام تعطیلات نوروزی، خدمات مشاوره‌ای رایگان به مسافران نوروزی، در تفرجگاه‌ها ارائه می دهند.

سرهنگ محمود خلجی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به ارائه خدمات رایگان مشاوره‌ای نیروی انتظامی در اشتان مرکزی اظهار داشت: در راستای تدابیر فرماندهی انتظامی استان مرکزی مبنی بر ارائه خدمات هر چه بیشتر و بهتر به شهروندان و مسافران نوروزی، مشاوران و مددکاران فرماندهی انتظامی استان مرکزی در تمام ایام تعطیلات نوروز در ایستگاه‌های نوروزی پلیس حضور داشته و به مسافران خدمات مشاوره رایگان ارائه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ریشه بسیاری از مسائل و آسیب های اجتماعی در جامعه ناشی از عدم رسیدگی به مسائل کوچک و ابتدایی از نهاد های اولیه اجتماعی مانند خانواده شروع می شود و اگر با اقدام به‌موقع نسبت به ریشه یابی و رفع مشکل اقدام نشود در ادامه شاهد آسیب‌های اجتماعی و انحراف اعضاء و خانواده به‌وِیژه نوجوان و جوانان خواهیم بود.

سرهنگ خلجی تصریح کرد: مسافران و گردشگران نوروزی می‌توانند در زمینه‌های مختلف روانشناختی، تربیتی، خانوادگی و فردی خدمات لازم را دریافت کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه مشاوره فرصت اجتماعی مغتنمی برای هدایت انسان هاست، در همین راستا مشاوران و مددکاران معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با ارائه خدمات مشاوره ای، مطالب آموزشی و توزیع برشورهای گوناگون، تا پایان تعطیلت نوروزی ،در خدمت مسافران عزیز هستند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به‌ارائه خدمات مشاوره رایگان در مراکز مشاوره ‌نیروی انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: پلیس استان مرکزی، خدمات مشاوره‌ای رایگان ‏را در تمام ایام تعطیلات نوروز، در زمینه های مختلف روانشناختی، خانوادگی، تربیتی و ‏انتظامی به شهروندان و مسافران نوروزی ارائه می‌دهد. ‏

سرهنگ خلجیافزود: مهمترین، اساسی‌ترین و حساس‌ترین وظیفه مراکز و دوائر ‏مشاوره و مددکاری اجتماعی حفظ بقاء، تقویت و بهسازی نهاد خانواده و پیشگیری از ‏آسیب‌های اجتماعی است و در این میان پلیس می‌تواند بهترین مشاور برای مردم باشد.

وی حضور پلیس مشاور در بین اقشار مختلف مردم را ‏مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: برای ارائه هر چه بهتر خدمات مشاوره ای در زمینهً پیشگیری ‏اجتماعی از جرم، نگرش افراد به آسیب‌ها و اولویت‌بندی برنامه‌ها گامی مهم و موثر بوده و نقش ‏خانواده در این امر بسیار ارزنده و ارزشمند است. ‏

انتهای پیام/

R41371/P1377/S6,73/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۵۶۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین آغاز شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سردار علی ابراهیمی، فرمانده انتظامی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: طرح همیاران آرامش اجتماعی از روز گذشته با حضور دستگاه های انتظامی و دیگر دستگاه های امدادی و خدمت رسان در محله هادی آباد قزوین به اجرا در آمده است و به یاری خداوند متعال در هفته های آتی نیز در استان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: برابر تدابیر و برنامه های ابلاغی طرح همیاران آرامش اجتماعی در ۳۳۰نقطه از کشور اجرا خواهد شد که از این تعداد ۹ نقطه از استان قزوین به منظور اجرای طرح انتخاب شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این طرح خدمات درمانی، آموزشی، ورزشی، تحصیلی و حوزه های مختلف از خدمات انتظامی در اختیار شهروندان عزیز محله هادی آباد قرار خواهد داشت، تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی، علوم پزشکی، آموزش و پرورش، سازمان ورزش و جوانان، شهرداری، بسیج جامعه پزشکان، سپاه و دستگاه قضائی استان و معتمدین محل از ارائه دهندگان خدمات در این طرح می باشند.

سردارابراهیمی ادامه داد: این طرح به منظور پیشگیری از آسیب های اجتماعی در نقاط کم برخوردار و محروم شهر تدوین شده و به همین منظور مسئولان ارشد هریک از دستگاه ها در این محلات حاضر بوده و به صورت حضوری به گفت و گو و حل مشکلات شهروندان خواهند پرداخت.

فرمانده انتظامی استان قزوین در پایان با اشاره به ارائه خدمات ویژه درمانی که با حضور مجرب ترین پزشکان و دندانپزشکان در خدمت عموم مراجعان قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: خوشبختانه استقبال شهروندان بسیار مطلوب بوده و این این طرح تا ساعت۱۹ در محله هادی آباد ادامه خواهد داشت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902110

دیگر خبرها

  • بیش از ۸۴ هزار تماس با مشاوره تلفنی بهزیستی مرکزی برقرار شد
  • ارائه ۴۱۰ هزار ساعت خدمت مشاوره‌ای رایگان به مردم
  • اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین آغاز شد
  • ارائه خدمات درمانی رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان در زنجان
  • ارائه خدمات مشاوره و مددکاری رایگان به رانندگان تاکسی و خانواده هایشان
  • مصوبه ارائه خدمات پزشکی رایگان به کودکان زیر ۷ سال ابلاغ شد
  • خدمات پزشکی رایگان به ساکنان محمد شهر کرج
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد