Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: خدمت رسانی نیروهای هلال احمر در ایام تعطیل ثواب مضاعفی دارد و هرکسی که برای رضای الهی وقت خود را در راه خدمت به هم وطنان خود اختصاص می‌دهد، نزد خدای متعال ماجور خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازصبح قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با حضور حمید ره انجام مدیرعامل هلال احمر قزوین از نیروهای پست‌های ایمنی و سلامت مسافرین و اکیپ‌های امداد نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آیت‌الله عابدینی در این دیدار نوروزی اظهار کرد: تعطیلات نوروز ایامی است که اکثر مردم به فکر مسافرت و گذراندن یک تعطیلات مناسب و خوب هستند؛ اما در این میان نیز عده‌ای دیگر به فکر خدمت رسانی به مردم هستند.
وی افزود: نیروهای امدادی هلال احمر در ایام نوروز به جای رفتن به تعطیلات و تفریح به دنبال خدمت رسانی به مردم هستند تا نظم و امنیت و آرامش در استان فراهم شود که این رویکرد یک خدمت ارزشمند است.

نماینده ولی فقیه در قزوین ابراز کرد: خدمت رسانی نیروهای هلال احمر در ایام تعطیل ثواب مضاعفی دارد و هرکسی که برای رضای الهی وقت خود را در راه خدمت به هم وطنان خود اختصاص می‌دهد، نزد خدای متعال ماجور خواهد بود.

وی اذعان کرد: امروز ما برای عرض خداقوت به دوستان هلال احمر آمدیم تا از لطفی که خدای متعال به این عزیزان دارد، بهره مند شویم.

امام جمعه قزوین در توصیه‌ای به رانندگان تصریح کرد: به طور یقین این انتظاری بجاست که همه مسافران و رانندگان در این ایام با رعایت قوانین جان خود و دیگران را حفظ کنند تا شیرینی سفر و تفریح نوروزی با اتفاقات ناگوار تلخ و ناگوار نشود. همچنین آیت الله عابدینی نماینده محترم ولی فقیه با حضور در پست ایمنی و سلامت نوروزی فلکه مینودر قزوین و با امضاء میثاق نامه، به کمپین ملینه به حوادث جاده ای پیوست.
همچنین در ادامه این دیدار بابایی معاون دانش آموزی سازمان جوانان هلال احمر کشور در بازدید از عملکرد پست‌های امدادی قزوین گفت: هفدهمین طرح نوروزی سلامت مسافران در کل کشور در حال اجراست و در استان قزوین و شهرهای مختلف نیز به خوبی قبل از آغاز سال جدید شروع شد.

وی در ادامه افزود: در نگاه ما نجات جان یک نفر از مردم هم برای تیم هلال احمر ارزشمند است، زیرا باید بتوانیم آمار تصادفات و تلفات جاده ای را کاهش دهیم.

بابایی در پایان گفت: اصل هدفی که ما دنبال می‌کنیم طرح ایمنی و سلامت نوروزی مسافران است و سپس فرهنگ سازی لازم در بین مردم که باید با جدیت انجام شود تا شاهد خسارات جانی و مالی کمتری در سال‌های آینده باشیم.
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۵۷۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان سمیرم گفت: هم‌زمان ۱ نفر در ۲ نقطه از شهرستان سمیرم مفقود شدند.

محمدعلی داودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: عصر روز گذشته طی تماس تلفنی با جمعیت هلال احمر شهرستان سمیرم مبنی بر مفقود شدن یک خانم ۵۵ ساله در ارتفاعات پشمکان سمیرم دو تیم به منطقه اعزام شد.

وی افزود: این خانم که در کیلومتر ۳۵ محور سمیرم به ونک در منطقه کهنولچه ارتفاعات پشمکان مفقود شده بود، بعد از ۳ ساعت تلاش توسط تیم کوهستان شعبه سمیرم و کلانتری شهر ونک پیدا شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان سمیرم تصریح کرد: همچنین یک پیرمرد ۷۰ ساله در کیلومتر ۴۵ محور سمیرم به دهاقان در روستای چشمه سرد گم شده بود که با همکاری شورا، مردم محلی و پایگاه امداد و نجات دولت قرین وی نیز سالم پیدا و تحویل خانواده داده‌شد.

وی از مردم خواست برای رفتن به ارتفاعات و کوهستان بدون تجهیزات و به تنهایی سفر نکنند و در صورت هر گونه اتفاقی با شماره تلفن ۱۱۲ جهت امدادرسانی تماس بگیرند.

کد خبر 748861

دیگر خبرها

  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • حضور چشمگیر نیروهای هلال احمر در کاهش آلام سیل زدگان / امدادرسانی به بیش از ۵۷ هزار نفر
  • نذر خدمت هلال احمری ها در کالپوش
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی