Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-05-03@16:49:26 GMT

آتش در کارگاه تولید مصنوعات چوبی

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۵۷۰۳۸

به گزارش بولتن نیوز، با اعلام این حادثه به سامانه 125 از سوی شهروندان، نیروهای آتش نشانی ایستگاه 12 به همراه تانکر آب با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران،خود را به شهرک صنعتی چهاردانگه رساندند.

امیر سلیمانی فرمانده آتش نشانان اعزامی در مورد این حادثه گفت: با توجه به قرار داشتن محل حادثه در محدوده آتش نشانی چهاردانگه نیروهای آتش نشانی تهران به کمک آتش نشانان چهاردانگه شتافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: قسمت زیرزمین یک کارگاه دو طبقه به مساحت 250 مترمربع با کاربری تولیدی انواع مصنوعات چوبی که مملو از چوب، اسفنج و ابر بود، آتش گرفته و شعله های آتش در حال سرایت به طبقات بالایی بود.

این فرمانده آتش نشانی ادامه داد: نیروهای آتش نشانی بلافاصله پس از قطع جریان برق و گاز با استفاده از لوله های آبرسانی عملیات مهار شعله های سرکش آتش را آغاز کردند.
سلیمانی در پایان اضافه کرد: آتش نشانان در مدت زمان کوتاهی آتش سوزی را مهار و کاملا خاموش کردند و از سرایت شعله های آتش به طبقات بالایی جلوگیری به عمل آوردند.

گفتنی است؛ خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و نیروهای آتش نشانی پس از ایمن سازی کامل، محل حادثه را تحویل آتش نشانان چهاردانگه دادند.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۵۷۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن دوچرخه‌سوار قزوینی در تصادف با پراید

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی قزوین گفت: یک فقره حادثه تصادف بین خودروی پراید و راکب دوچرخه در شهر الوند منجر به مرگ دوچرخه‌سوار شد.

حمیدرضا ململی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین اظهار کرد: بعدازظهر _پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت_ وقوع یک فقره حادثه تصادف بین خودروی پراید و راکب دوچرخه سوار در لاین ورودی بلوار شهید سلیمانی (سهروردی) شهر الوند نرسیده به اداره کار شهرستان البرز به آتش نشانی شهر صنعتی البرز اطلاع داده شد.

وی افزود: در پی دریافت این خبر بلافاصله فرماندهی و نیروهای امداد و نجات آتش‌نشانی شرکت شهر صنعتی البرز به محل حادثه اعزام شدند، در این راستا نیروهای آتش‌نشانی و اورژانس اقدامات اولیه امدادی و ایمن‌سازی صحنه حادثه را در دستور کار قرار دادند و مصدوم به مرکز درمانی انتقال یافت.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی قزوین ادامه داد: به علت شدت جراحات وارده راکب دوچرخه سوار جان خود را از دست داد.

ململی اضافه کرد: علت وقوع این سانحه رانندگی دلخراش در درست بررسی است.

کد خبر 750239

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از پنجمین آتش‌سوزی در شهرک امامزاده ابراهیم شفت
  • نجات دو محبوس حادثه واژگونی پژو ۲۰۶ در مشهد
  • اطفای حریق انبار ذغال با تلاش و سرعت عمل آتش‌نشانان مشهدی
  • اعلام جزئیاتی درباره پنجمین آتش‌سوزی در شهرک امامزاده ابراهیم شفت
  • کشته شدن دوچرخه‌سوار قزوینی در تصادف با پراید
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • مومنی: آتش به جنگل نرسید
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت