Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازتبریز؛محمد کلامی در بازدید از مددجویان تحت پوشش ساکن حاشیه شهر تبریز افزود: حاشیه نشینی در اطراف شهرها بازتابی از نابرابری های اجتماعی است، و عوامل متعددی موجب شده عده ای در جامعه روز به روز ثروتمندتر و برخی دیگر هر روز فقیرتر گردند.کلامی افزود: جریان خودبخودی توسعه و پیشرفت اجتماعی در طول سالیان گذشته منجر به افزایش نابرابری ها در جامعه شده و اغنیا را غنی تر و فقرا را فقیرتر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید اینکه برای برقراری عدالت و کاهش نابرابری ها باید در نظام برنامه ریزی کشور تغییرات اساسی ایجاد شود بیان داشت: حاکمیت مسئول این برنامه ریزی بوده و دولت وظیفه کمک و حمایت بیشتر از قشر محروم جامعه و ایجاد زمینه ای که فقرا بتوانند خود را به سطح استاندارد برسانند، بر عهده دارد.کلامی سکونت در حاشیه شهر ها را یکی از نمودهای بارز نابرابری اجتماعی خواند و اضافه کرد: متاسفانه حاشیه شهرها همواره مورد بی مهری بوده و از داشتن حداقل امکانات آموزشی، فرهنگی، امنیتی و اقتصادی محروم می باشند نتیجه چنین فرآیند رشد شکاف و نابرابری است.کلامی گفت: هدف نهایی برنامه ریزی باید ایجاد برابری و عدالت باشد وجود نابرابری در برخورداری از دستاوردهای توسعه اجتماعی منجر به نارضایتی می شود. برای اینکه تمام اقشار جامعه از مواهب توسعه بهره مند شوند باید برنامه ریزی های مناسب صورت گیرد.انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۵۷۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • لزوم ایجاد کمربند سبز در اطراف شهر برای جلوگیری از حاشیه نشینی
  • برنامه ریزی برای ایجاد ۲۰ میلیون پورت فیبر نوری در کشور
  • به عراق صادرات داریم اما بخاطر مسائل بانکی نمی توانیم پولش را بگیریم!
  • برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار
  • دومین نمایشگاه انفرادی «نگاهی به خراسان شمالی» برگزار می‌شود
  • راهنمای راه اندازی خط تولید
  • ایجاد ۳۰هزار پارک حاشیه‌ای در مناطق یک، ۴ و ۵ | ۱۰ پارکینگ جدید در تهران ساخته می‌شود
  • ریشه‌یابی خشونت‌های فیزیکی و کلامی/ جریمه بدون آموزش تاثیری ندارد
  • به عراق صادرات داریم اما بخاطر مسائل بانکی نمی توانیم پولش را بگیریم
  • سن مناسب برای انجام تست دیابت