Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، محمد وکیلی روز پنجشنبه پس از پیروزی تیم والیبال نوجوانان ایران برابر بنگلادش در آخرین روز دور مقدماتی رقابت های قهرمانی آسیا افزود:فرقی نمی کرد، امروز با چه تیمی بازی کنیم؛ تیم ملی والیبال نوجوانان ایران برای اینکه در جمع هشت تیم برتر این رقابت ها قرار گیرد و شانس جهانی شدن را داشته باشد، باید حتما در مسابقه دوم خود در دور مقدماتی فاتح میدان می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران اظهار کرد: نخستین هدف تیم ایران قرار گرفتن در چهار تیم برتر و کسب سهمیه جهانی است و دومین هدف رفتن روی سکو آسیاست.
وی درباره تیم بنگلادش نیز گفت: شرایط دو تیم ایران و بنگلادش در گروه، همانند یکدیگر بود و این تیم نیز با تمام تلاش به میدان آمد. البته والیبال بنگلادش در آسیا در سطح برتر نیست، اما امروز بازیکنان این تیم ، خیلی خوب ظاهر شدند.
وکیلی ادامه داد: آنالیز خوبی از تیم بنگلادش داشتیم و بازیکنان را برای یک مسابقه کم اشتباه آماده کردیم. پیروزی در سه ست با اختلاف امتیاز بالا (75 بر 36)، گواهی بر بازی کم اشتباه بازیکنان ایران است.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در دومین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی آسیا موفق به شکست بنگلادش شد و به عنوان تیم دوم گروه دو، راهی مرحله بعد و رقابت با هفت تیم برتر این مسابقات شد.
فردا جمعه تیم های شرکت کننده در این رقابت ها استراحت دارند و مرحله دوم مسابقات از روز شنبه آغاز می شود که تیم ایران با تیم های کره جنوبی، چین و چین تایپه در گروه F قرار دارد.
یازدهمین دوره رقابت های والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا از هشتم فروردین با حضور نمایندگان 12 کشور در کشور میانمار آغاز شده است و شانزدهم همین ماه با معرفی برترین ها به کار خود پایان می دهد.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی(2)**1379**1776
خبرنگار:‌هادی افتخاری ** انتشاردهنده: لیلا خطیب زاده

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۵۸۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، کاروان تیم ملی بوکس کشورمان ساعت ۴ صبح بامداد پنجشنبه و از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) راهی محل برگزاری پیکار‌های امید آسیا در آستانه قزاقستان شدند.

امیر حسین پیشرو بوکسور ملی پوش ساروی که چندین عنوان قهرمانی کشور در کارنامه ورزشی خود دارد نیز در این رویداد ورزشی به رقابت خواهد پرداخت.

رقابت‌های قهرمانی امید آسیا از روز شنبه هشتم اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • قهرمانی دختران تنیس ایران در غرب آسیا
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • ایتالیا هم زانو زاد: والیبال ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان
  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • فردا : ایران - ازبکستان ، در یک قدمی فینال
  • تاج صعود به جام جهانی را تماشا کرد (عکس)
  • جام ملت‌های آسیا| برد پرگل تیم ملی فوتسال مقابل قرقیزستان/ صعود شاگردان شمسایی به جام جهانی ۲۰۲۴
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه