Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@00:04:26 GMT

اين خانم قصاب آن قدرها هم خشن نيست + تصاوير

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۵۹۹۱۶

خبرگزاري آريا - هويدا زن 53 ساله مصري، از ده سالگي تاکنون به کار قصابي مشغول و مالک بزرگترين فروشگاه گوشت در منطقه البساتين در جنوب قاهره پايتخت مصر است.

به گزارش پايگاه خبري شبکه العالم، هويدا درباره جزئيات و نحوه ورود خود به اين حرفه مي گويد: از ده سالگي تاکنون در اين زمينه فعاليت مي کند و آن را از پدرش به ارث برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود : پدرش به نام "حسني الجزار" به وي در کارش اعتماد کرد و فنون اين شغل و جزئياتش را به او آموخت و با کمک به هويدا در اين مغازه، نحوه تکه تکه کردن گوشت و چگونگي درست کردن شامي کباب و همبرگر را به وي آموزش داد.
وي گفت : با خريدن شتر از بازار شتر در امبابه، آن را در کشتارگاه ذبح مي کردم سپس گوشتش را به مغازه مي بردم و پس از تکه تکه کردن به مشتري ها مي فروختم.
به گفته هويدا، پس از اردواج هم اين حرفه را ترک نکرد و همچنان در مغازه پدرش کار مي کرد اما پس از مرگ او، برادرانش مغازه را به عنوان ارث گرفتند و او خانه اي را در منطقه البساتين خريد و طبقه همکف آن را به يک قصابي بزرگ تبديل کردند و از سال ها پيش در آن کار مي کنند.
اين قصاب زن خاطرنشان کرد: همسرش از کارکردن او در اين حرفه جلوگيري نکرده و خود او نيز در سراميک سازي فعال بود که به دنبال بيماري از اين حرفه دست کشيد و اکنون همراه با دو پسرش به هويدا در قصابي کمک مي کنند.
هويدا دو دختر و دو پسر دارد و اين حرفه را نيز به پسرانش آموخته است اما دامادهايش با کار همسرانشان در قصابي مخالفت کردند چراکه اين کار را مردانه مي دانند.
221

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۵۹۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«طاووس خانم و ازدواج‌هایش» روی صحنه می‌رود

نمایش «طاووس خانم و ازدواج‌هایش» به کارگردانی علی ژکان و تهیه‌کنندگی لیلا فریدنی از دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایسنا، علی ژکان از کارگردان‌های سینما و تئاتر ایران است، که کارگردانی کارهایی چون فیلم‌های سینمایی «مادیان»، «دخترک کنار مرداب»، «چهره به چهره»، «عیسی می‌آید»، «سایه به سایه» و  «اولین امضا برای رعنا» را در کارنامه دارد.

فرهاد بشارتی، شقایق رهبری، لیلا فریدنی، شاپور کلهر، رضا امامی، محمد جواد اکبری، علی ابراهیمی و داریوش سلیمی از جمله بازیگرانی هستند که در نمایش «طاووس خانم و ازدواج‌هایش» به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: «هوشنگ و طاهره سعی دارند با ازدواج دخترشان، بی‌پولی و بی‌درایتی خودشان را جبران کنند، اما در این مسیر اتفاقاتی رخ می‌دهد.»

نمایش «طاووس خانم و ازدواج‌هایش» تا آخر اردیبهشت ماه در سالن اصلی (خلیج فارس) فرهنگسرای نیاوران، هر شب ساعت ۲۱ روی صحنه می‌رود. علاقمندان به تماشای این اثر می‌توانند از سایت تیوال اقدام به خرید بلیت کنند.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به امیر جاوید نیک(مجری طرح)، غلامحسین شاه‌علی(مشاور پروژه)، فرامرز بادرام‌پور(طراح صحنه و لباس)، وحید چهل امیرانی(آهنگساز)، محمد قومی(طراح گریم)، رضا سمیاری(عکاس) و حامد قریب (مشاور رسانه) اشاره کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فیلم| طلافروش‌ها با بستن مغازه نمی‌توانند پیگیر مطالباتشان باشند
  • سنگ چاقو تیز کنی که برای قصاب ۸۰۰ میلیون ریال آب خورد!
  • قصاب غزه در ایستگاه پایانی
  • ببینید | ناخن طلا برای کاشت برای خانم‌های پولدار!
  • «طاووس خانم و ازدواج‌هایش» روی صحنه می‌رود
  • لحظه دزدی ۷ میلیاردی از موبایل‌فروشی + واکنش صاحب مغازه
  • پرداخت خسارت به خسارت دیدگان ترکیدگی لوله آب در خیابان مهدی
  • لحظه ترسناک انفجار و آتش‌سوزی یک مغازه مقابل لنز دوربین مداربسته! (فیلم)
  • ببینید | لحظه ترسناک انفجار و آتش‌سوزی یک مغازه مقابل لنز دوربین مداربسته!
  • ثبت ۷۸ موقوفه در کردستان