Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مشوق صادراتی شیر خام در پیچ و خم پرداخت تا عرضه چای کهنه و فاسد به بازار چقدر صحت دارد از مهم ترین اخبار کشاورزی دردی ماه سال گذشته بوده است.
آخرین وضعیت شیوع آنفولانزای حاد پرندگان/ عرضه تخم مرغ های غیر بهداشتی صحت نداردرئیس هئیت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران گفت: طی دو روز اخیر گزارش جدیدی مبنی بر آنفولانزای حاد پرندگان در شهرهای اصلی تولید بدست ما نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مشوق صادراتی شیر خام در پیچ و خم پرداخترئیس انجمن صنفی گاوداران گفت:علی رغم گذشت 7 ماه از ابلاغ مصوبه اما خبری از پرداخت مشوق صادراتی به صادرکنندگان نیست.

صادرات دام سبک کاهش یافته است/ بازار گوشت آرام می شودمعاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی گفت: طی نه ماه سال جاری یک میلیون راس گوسفند و بز به بازارهای هدف صادر شده است.

علت توزیع شیر مدارس در هواپیما چیست؟دلایل مسئولان در خصوص علل توزیع شیر مدارس در هواپیما بسیار متناقض بوده و همین امر موجب شد به نتیجه واحد دست پیدا نکنیم.

ناکارآمدی صندوق بیمه طیور به چه قیمتی تمام می شود؟با توجه به تاخیر یکساله در پرداخت غرامت به سبب تگناهای مالی دولت، مرغداران استقبال چندانی از بیمه تکمیلی نداشتند.

عرضه چای کهنه و فاسد به بازار چقدر صحت دارد؟رئیس اتحادیه چایکاران گفت:تصمیم کار آمدی برای چای های سنواتی هنوز اتخاذ نشده و همچنان در فصل برداشت شاهد خروج غیر قانونی چای های سنواتی و بسته بندی مجدد آن‌ها هستیم .
فروشگاه های زنجیره ای؛ دلالان اصلی قیمتعضو اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: تخفیفات 50 الی 60 درصدی فروشگاه های زنجیره ای غیر اصولی است چرا که حداکثر فاصله قیمت از درب کارخانه تا عرضه باید 24 درصد باشد.

وقتی محصولات کشاورزی با دست دلالان به بازار می‌رسدحضور دلالان در بازار و اشکالات در زنجیره تولید تا مصرف از جمله دغدغه های بخش کشاورزی است که با ایجاد اصلاحاتی می توان بازار رها شده کشاورزی را مدیریت کرد.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۶۰۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک

مدیرکل روابط عمومی تعزیرات حکومتی از محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، شهرام محسنی گفت: پرونده عرضه خارج از شبکه ۹ هزار و ۴۷۱ حلقه لاستیک یارانه‌ای به ارزش ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال در شعبه ششم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جزای نقدی برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

محسنی گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جریمه برای برای بهای مال از دست رفته و در مجموع به پرداخت هزار و ۲۳۸ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: بازرسان صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از انبار لاستیک فروشی، این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • امارات واردات سیمان ایران را ممنوع کرد
  • چگونه بازار مرغ ترکمنستان را از دست دادیم؟
  • اختلاف نرخ ارز، زخمی کهنه بر پیکر اقتصاد ایران؛ ضرورت تصمیم قاطع دولت برای تک نرخی کردن دلار
  • طی یک سال؛ صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین
  • برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • وضعیت تجارت سیمان در ایران و جهان
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین
  • ضرورت توسعه صاردات سیمان
  • امحای ۲۰۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در میاندوآب