Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@21:38:28 GMT

نشست خیرین امنیت ساز درشهرستان بدره برگزارشد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۶۰۵۷۳

نشست خیرین امنیت ساز درشهرستان بدره برگزارشد

به گزارش برنا-ایلام-سرداریاری فرمانده انتظامی استان در این نشست به شاخص های امنیتی درسطح استان اشاره کرد وگفت: تلاش می کنیم باتفکرجهادی روحیه بسیجی وانقلابی درپایان سال 96 ازلحاظ شاخص های امنیتی عملکردبسیارخوبی درسطح کشور داشته باشیم.

وی مردم شهرستان بدره رامردمی اخلاق مدار عملگرا متدین وپیرو ولایت دانست وگفت: درتمامی عرصه های سیاسی و اجتماعی ومشارکت وتعامل مردم این شهرستان بسیارموفق حضورداشته وشهرستان بدرهیکی از امن ترین نقاط کشور ازلحاظ ساخص های مهم امنیتی است

سرداریاری ادامه داد: باتوجه به دغدغه مقام معظم رهبری درزمینه مسائل فرهنگی لارم است مردم ومسئولین باحضوردرصحنه وبرنامه ریزی مناسب ددجهت تقویت باورهای اصیل اسلامی وفرهنگ درخشان وپرافتخار کشور اسلامیمان تلاش نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان همچنین از آمادگی کامل نیروهای انتظامی وامنیتی استان برای برقراری امنیت درانتخابات ریاست جمهوری وشوراهای شهروروستاخبردادوگفت: به امیدخداوند مردم استان ایلام باحضور گسترده وباشکوه درانتخابات برگ زربن دیگری برافتخارات خود درزمینه مشارکت اجتماعی رقم خواهند زد.

دراین همایش جمعی ازمعتمدین محلی هم درخصوص نقش مردم درایجادامنیت پایداردرشهرستان سخنرانی کردند

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۶۰۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدابیر جدید عربستان برای جلوگیری از ورود بدون مجوز به مکه در موسم حج

به گزارش خبرگزاری آناتولی، بر اساس بیانیه اداره کل امنیت عمومی پادشاهی عربستان، مقررات جدید حج «افرادی را که مایل به ورود به مکه هستند ملزم می‌کند از مقامات مربوطه مجوز بگیرند».

این اداره افزود افزود: اجرای آیین نامه جدید از روز ۴ مه ۲۰۲۴ لازم الاجرا است.

در این بیانیه تاکید شده است که پرسنل امنیتی عربستان سعودی در ایست‌های بازرسی امنیتی منتهی به مکه از ورود افراد بدون مجوز‌های لازم جلوگیری خواهند کرد.

اقدامات جدید به عنوان بخشی از تلاش‌های پادشاهی برای کنترل جریان ورود زائران به اماکن مقدس برای کنترل تعداد آنها و حفظ امنیت آنها، به ویژه در فصل حج انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • ایلام از استان‌های برتر کشور در پرداخت وام ازدواج است
  • فرونشاندن التهابات اجتماعی و تنش‌های داخلی، ضرورتی امنیتی است
  • رئیس‌جمهور: دشمن به‌دنبال ایجاد ناامنی و موج‌سواری است / ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان‌دوره‌ای با شکوه باشیم
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است
  • استان ایلام در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست
  • اختتامیه بیست ویکمین المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی
  • تدابیر جدید عربستان برای جلوگیری از ورود بدون مجوز به مکه در موسم حج
  • اجرای طرح بیمه عشایر در شهرستان بدره
  • وضعیت تنگه زرانگوش بدره ایلام بعد از بارش های سیل آسا
  • وحشت مردم روستاهای شهرستان بدره از ورود سیلاب