Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-07@04:34:43 GMT

راه‌اندازی مسابقات تلاوت قرآن جایزه «کتارا» در قطر

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۶۰۹۳۱

راه‌اندازی مسابقات تلاوت قرآن جایزه «کتارا» در قطر

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «الشرق»، این مسابقات با هدف تشویق و شناسایی استعدادهای برتر در عرصه تلاوت قرآن و معرفی قاریان ممتاز و برجسته به جهان برگزار خواهد شد.«خالد بن ابراهیم السلیطی»، مدیرکل مؤسسه عمومی منطقه فرهنگی قطر موسوم به «کتارا» در این باره گفت: راه‌اندازی این جایزه گام جدیدی از سوی این مؤسسه در زمینه افزایش اهتمام به سطح تلاوت و ترتیل قرآن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ‌مؤسسه فرهنگی «کتارا» مبلغ یک میلیون و نیم ریال قطری جایزه برای نفرات اول تا پنجم این رقابت‌‌ها در نظر گرفته که به نفرات اول تا پنجم این مسابقات به ترتیب 500 هزار ریال قطری، 400 هزار، 300 هزار، 200 هزار و 100 هزار ریال قطری اهدا خواهد شد.السلیطی تصریح کرد: مؤسسه فرهنگی «کتارا» همچنین، لوح فشرده ترتیل نفر نخست این مسابقات را در استودیوی این مؤسسه ضبط خواهد کرد.از سوی دیگر، «خالد عبدالرحیم السید»، ناظر این مسابقات در این باره گفت: نام‌نویسی برای شرکت در مسابقات تلاوت قرآن جایزه سالانه «کتارا» از فردا، 12 فرودین‌ماه آغاز می‌شود و علاقه‌مندان تا 11 اردیبهشت‌ماه فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی مسابقات به آدرس«www.kataraquran.com» برای شرکت در این مسابقات نام‌نویسی کنند.وی افزود: این مسابقات ویژه آقایان برگزار می‌شود و از شروط این رقابت‌ها این است که سن شرکت‌کنندگان نباید کمتر از 18 سال باشد و متسابقین باید مسلط به احکام تجوید و مخارج حروف بوده و تلاوت دلنشینی داشته باشند و از ائمه مساجد، خطیبان و معلمان الهیات و زبان عربی نباشند و همچنین، قبلا در مسابقات بین‌المللی تلاوت قرآن رتبه‌ای کسب نکرده باشند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۶۰۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان در روستای الیف + تصاویر

فعالیت‌های مذهبی و قرآنی در بین کودکان و نوجوانان روستای الیف از توابع شهرستان کازرون استان فارس رونق بسیاری دارد و به جهت اهمیت در مسجد این روستا دوره‌های آموزشی قرآن کریم و مسائل دینی و مذهبی برای کودکان و دانش آموزان برگزار می‌شود.

شهروند خبرنگار ما با ارسال تصاویر از برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان روستای الیف خبر داد و آن را به اشتراک گذاشت.

منبع: شهروند خبرنگار - فارس

بیشتر بخوانید:

برگزاری مراسم اختتامیه برنامه‌های قرآنی ماه رمضان در قم + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • راه اندازی کارخانه فرآوری و بسته‌بندی آبزیان در شهرکرد
  • برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان در روستای الیف + تصاویر
  • مرحله استانی مسابقات قرآن عترت و نماز در چرام
  • بسیج‌ سازندگی در عرصه‌های مورد نیاز کشور خوش درخشیده است
  • برگزاری طرح «هر روستا یک خانه قرآن» در ملایر
  • معرفی افراد برتر مسابقات آزاد دارت کارگران کشور
  • رقابت ۱۸۰ فرهنگی در مسابقات قرآن و عترت درمبارکه
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی
  • معرفی برترین‌های مسابقات آزاد دارت بانوان کارگر ایران
  • کشتی‌گیر و مربی تیم ملی آمریکا برنده جایزه شدند