Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - Flash Alert Call SMS اپليکيشني براي گوشي‌هاي اندرويد است که به کمک آن مي‌توانيد اطلاع‌ رساني موبايل خود را با چشمک زدن فلاش گوشي مشاهده کنيد.

گوشي‌هاي هوشمند معمولا از ال‌اي‌دي‌هاي کوچکي برخوردار هستند که وظيفه‌ي اطلاع‌ رساني را در رابطه با پيامک، تماس يا ديگر نوتيفيکيشن‌هاي دريافتي دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين چراغ‌ها معمولا داراي رنگ‌هاي پيش‌فرضي هستند؛ اما به لطف توسعه‌دهندگان، توسط اپليکيشن‌هاي جانبي قادر به تغيير رنگ آن‌ها نيز خواهيد بود. اما در اين بين عده‌ي از توسعه‌دهندگان خوش‌ذوق به تغيير رنگ چراغ LED گوشي رضايت ندادند و مورد جالب‌تري را در گوشي‌هاي موبايل امکان‌پذير کردند و آن استفاده از فلاش گوشي به‌عنوان چراغ چشمک‌زن LED بود. در اين حالت زماني که پيامکي دريافت مي‌کنيد يا تماس ازدست‌رفته‌اي داريد، فلاش گوشي همانند چراغ‌هاي LED چشمک خواهد زد و با نور سفيد و درخشان خود، زيبايي فوق‌العاده‌اي براي شما به همراه خواهد داشت. اگر LED گوشي برايتان يکنواخت شده است يا حتي اگر گوشي شما جزو معدود موبايل‌هاي فاقد Notification LED است، مي‌توانيد با استفاده از اپليکيشن Flash Alerts وظيفه نوتيفيکيشن‌ها را به فلاش گوشي بسپاريد. اين موضوع با وجود آنکه قابليت تغيير رنگ چراغ‌هاي ال‌اي‌دي را به همراه ندارد؛ اما با اين حال گوشي شما را در بين اطرافيان بسيار متفاوت جلوه خواهد داد.نکته‌ي بسيار ارزشمندي که اين برنامه را نسبت به اکثر رقيب‌هاي موجود براي آن برتر مي‌کند، امکان استفاده از اين ويژگي براي تمام اپليکيشن‌‌هاي گوشي است. به اين معنا که برخلاف ديگر اپليکيشن‌هاي مشابه که اين ويژگي را تنها براي تماس و پيامک‌هاي دريافتي در اختيار کاربر قرار مي‌دهند، Flash Alert Call SMS مي‌تواند پيام‌هاي تلگرام، اينستاگرام و ديگر اپليکيشن‌هاي دلخواه شما را توسط فلاش گوشي اطلاع‌ رساني کند. اين موضوع به‌طور پيش‌فرض فعال نيست و بايد بعد از نصب برنامه به تنظيمات آن مراجعه کنيد تا اپليکيشن‌هاي دلخواه خود را به ليست مجاز فلاش اضافه کنيد.هنگام دريافت تماس ورودي، همانند صداي زنگ، فلاش چشمک‌زن گوشي نيز با فشردن کليد Volume قطع خواهد شد تا در مواقعي که قصد پاسخگويي به تماسي نداريد، از ادامه‌ي چشمک زدن فلاش جلوگيري کنيد. سرعت چشمک زدن فلاش گوشي در تنظيمات Flash Alerts قابل تغيير خواهد بود و مي‌توانيد مطابق با سليقه‌ي خود، آن را تند يا کندتر کنيد. اگر نگران مصرف باتري اين اپليکيشن هستيد نيز بايد بگوييم که به لطف تنظيمات هوشمند Flash Alerts، شما قادر خواهيد بود برنامه را طوري تنظيم کنيد که در ساعات غير مصرف (براي مثال ساعت 12 شب تا 8 صبح) خاموش باشد يا حتي هنگام کم بودن شارژ باتري به‌طور خودکار غير فعال شود و هنگام دريافت اعلان‌هاي مختلف، از فلاش گوشي براي اطلاع‌ رساني استفاده نکند. نکته‌ي جالب ديگري که در تنظيمات برنامه وجود دارد، امکان روشن يا خاموش کردن هوشمند اين ويژگي، با توجه به وضعيت سايلنت يا صدادار گوشي است. شما در تنظيمات برنامه 3 حالت زنگ، ويبره و بي‌صدا را مشاهده خواهيد کرد که مي‌توانيد مشخص کنيد در کدام حالت فلاش گوشي براي اطلاع‌ رساني فعال باشد. براي مثال اگر حالت زنگ را خاموش و حالت ويبره و بي‌صدا را روشن بگذاريد، هنگامي که گوشي روي صداي زنگ است فلاش گوشي براي اطلاع‌ رساني استفاده نخواهد شد؛ اما به‌محض آنکه گوشي خود را به حالت ويبره يا سايلنت برديد، نوتيفيکيشن‌هاي دريافتي توسط فلاش به شما نمايش داده خواهند شد. براي دانلود مي‌توانيد از لينک زير استفاده کنيد.ويژگي‌هاچشمک زدن فلاش هنگام دريافت اعلان‌امکان استفاده براي اپليکيشن‌هاي دلخواه

دانلود اپليکيشن
پلي‌استور

اپليکيشن‌هاي محبوب خود را از طريق ايميل app@zoomit.ir به زوميت معرفي کنيد

آموزش دانلود از پلي‌استور: در صورتي که بعد از انتخاب گزينه دانلود و انتقال به پلي‌استور با پيغام «This item is not available in your country» مواجه شديد، مي‌توانيد از ربات تلگرامي @apkdl_bot براي دريافت فايل Apk برنامه استفاده کنيد. لينک پلي‌استور برنامه را کپي (با راست‌کليک يا لمس طولاني روي گزينه‌ي بالا) و به اين ربات ارسال کنيد تا بعد از چند لحظه، فايل APK براي شما ارسال شود. (توضيحات بيشتر)


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۶۱۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتظر تغییرات چشمگیر در IOS۱۸ باشید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مارک گرمن، افشاگر سرشناس، در جدیدترین نسخه‌ی خبرنامه‌ی Power On به برخی از تغییرات احتمالی iOS ۱۸ اشاره کرد.

براساس گزارش زومیت، گرمن می‌گوید iOS ۱۸ افزون‌بر ویژگی‌های هوش مصنوعی، با به‌روزرسانی‌ بزرگی برای اکثر اپلیکیشن‌های اصلی گوشی آیفون از جمله Photos و Mail و Notes و Fitness همراه خواهد بود. اپلیکیشن ماشین حساب با ویژگی‌های جدید آپدیت خواهد شد و برای اولین بار در آیپد در دسترس قرار می‌گیرد.

iOS ۱۸ به عنوان یکی از بزرگ‌ترین به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل آیفون تاکنون توصیف شده است و احتمالا باید انتظار ویژگی‌های جدیدی را در سراسر سیستم‌عامل داشته باشیم.

گرمن ضمن تایید گزارش‌های قبلی، می‌گوید که صفحه‌ی اصلی آیفون دارای قابلیت‌های جدیدی خواهد بود. کاربران برای اولین بار می‌توانند آزادانه آیکون‌ها در هر کجای صفحه که دوست دارند جابه‌جا کنند.

گرمن معتقد است که تغییرات طراحی iOS ۱۸ باعث می‌شود طراحی اپلیکیشن‌ها «ماژولارتر» و به‌روزرسانی و سفارشی‌سازی آن‌ها آسان‌تر شود.

ظاهرا اپل به‌دنبال همگون‌کردن المان‌های رابط کاربری در اپلیکیشن‌های مختلف خود است و این کار باعث می‌شود که تیم‌های مهندسی اپل بتوانند اپلیکیشن‌ها را در گذر زمان راحت‌تر به‌روزرسانی کنند، خصوصا با در نظر گرفتن این‌که هر اپلیکیشن روی چندین دستگاه نظیر آیفون و آیپد منتشر می‌شود.

اتظار می‌رود اپل در WWDC ۲۰۲۴ در تاریخ ۱۰ ژوئن (۲۱ خرداد) از iOS ۱۸ و قابلیت‌های هوش مصنوعی جدید رونمایی کند.

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900688

دیگر خبرها

  • حذف اپ‌های هوش مصنوعی از اپ‌استور به دلیل محتوای نامناسب
  • داوید رایا و دریافت گل در بازی‌های خارج از خانه لیگ برتر انگلیس پس از 604 دقیقه
  • منتظر تغییرات چشمگیر در IOS۱۸ باشید!
  • حذف هوش مصنوعی غیراخلاقی از اپ استور
  • در مذمت و ستایش ارز دریافتی خودروسازان اخیراً گمرک
  • یک مدرسه غیر انتفاعی به دلیل اضافه دریافتی ۲۰ میلیارد جریمه شد
  • پمپ بنزین ابوظبی رباتیک شد
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • انجام ۲۰ دقیقه بازی تتریس می تواند از ابتلا به اختلال اضطراب پس از حادثه جلوگیری کند