Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@11:32:41 GMT

اقتدار رهبر انقلاب از دیدگاه مجله تایمز

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۶۳۶۶۳

اقتدار رهبر انقلاب از دیدگاه مجله تایمز

مجله تایمز، به عنوان یکی از رسانه های پر مخاطب کشور های غربی، در یادداشتی، پیرامون رهبر فرزانه انقلاب مطالب غرور آفرینی را منتشر کرده است که میتوانید در ادامه، این مطالب را بخوانید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ این مجله پر طرفدار در سرمقاله خود در خصوص اقتدار رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نسبت به سایر رهبران دنیا آورده است؛ رهبر ۷۸ساله ایران، ۲۸ سال کشوری را در پر تلاطم ترین طوفان ها جوری رهبری کند که امن ترین کشور خاورمیانه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* رهبر ۷۸ساله ایران، سه ساعت برای مردمانش صحبت میکند بدون ذره ای تکرار، آن هم بدون خوردن قطره ای آب!!(در علم سیاست به آن تَکلُّم سه وجهی گویند)

* رهبر ایران با۸۰دقیقه تکلم سه وجهی، رکورد تکلم سه وجهی که مربوط به هیتلر و چرچیل، با ۹دقیقه بود را شکسته است.

* رهبرِ۷۸ساله ایران درحالی که دروس تخصصی اقتصاد را نخوانده، طرحی چند صَد صفحه ای از مباحث اقتصادی نوین را برای کشورش می نویسد که مورد تحصین اقتصاد دانان بین المللی قرار میگیرد!!!

* رهبر۷۸ساله ایران در یک سخنرانی یک ساعته جامعه خویش را آسیب شناسی کرده و نقاط ضعف و قوت جامعه را با ساده ترین کلمات به مردم میفهماند.

* رهبر ۷۸ ساله ایران به مانند یک عضو کم درآمد جامعه زندگی می کند. و از همه جالب تر اینکه فرزندان خود را از مسئولیت های کشور منع کرده است.

* رهبر ۷۸ ساله ایران با یک هشدار واولتیماتومش شاه کشوری دیگر را به شدت مرعوب سازد(حادثه منا) تا جایی که فردای سخنرانی اش، تمام وعده های بر زمین مانده عملی میشود!!

* رهبر ایران رکورد بیشترین ساعات حضور در مناطق جنگی(هشت سال جنگ) را دارد.

* رهبر ۷۸ ساله ایران مسایل بین المللی و آینده سیاسی جهان را بدرستی محاسبه و پیش بینی میکند!(برجام، جنگ یمن، رئیس جمهوری ترامپ و...)

* رهبر ۷۸ ساله ایران چنان سیاست مدار قدرتمندی می باشد که بزرگترین جنگ نرم جهانی که توسط تمامی سازمان های جاسوسی دنیا از سالها قبل طراحی شده بود را تنها با یک سخنرانی چند دقیقه ای خنثی میکند.

* کجای دنیا دیده اید رهبری که در سن ۷۸ سالگی به تنهایی کوه پیمایی میکند‼️

این تجزیه و تحلیل دقیق این مجله، نشان دهنده اقتدار رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران نسبت به سایر رهبران جهان است که میلیون ها دلداده دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۶۳۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعی از معلمان در روز معلم با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جمعی از معلمان روز معلم با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • جمعی از معلمان با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • جمعی از معلمان در روز معلم با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • توصیه‌ای که رهبر انقلاب برای پژوهشگاه رویان داشته‌اند
  • ببینید | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنیدند
  • مراسم رونمایی از فصلنامه «ماجرا» برگزار می‌شود
  • از هند تا ایران؛ استقبال شاعران از غزل رهبر انقلاب
  • نظر رهبر انقلاب درباره اهمیت تاریخی عملیات وعده صادق
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی