Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@11:57:06 GMT

مهمترین محور خطبه های نماز جمعه این هفته در استان اردبیل

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۶۴۹۰۶

مهمترین محور خطبه های نماز جمعه این هفته در استان اردبیل

کمین دشمن برای انتخابات، 12فروردین روز جمهوری اسلامی، عملکرد نامطلوب دولت در اقتصاد مقاومتی، فضیلت و اعمال ماه رجب، حفاظت از محیط زیست، قدردانی از حضور مردم در تشییع پیکر شهیدنیکنام مهرآوران از مهمترین موضوعاتی بود که ‌‌ائمه جمعه استان اردبیل این هفته به آن پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، کمین دشمن برای انتخابات، 12فروردین روز جمهوری اسلامی، عملکرد نامطلوب دولت در اقتصاد مقاومتی، فضیلت و اعمال ماه رجب، حفاظت از محیط زیست، قدردانی از حضور مردم در تشییع پیکر شهیدنیکنام مهرآوران از مهمترین موضاعاتی بود که ‌‌ائمه جمعه استان اردبیل این هفته به آن پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت اردبیل: دشمن برای انحراف حرکت تاریخی مردم در انتخابات کمین کرده است

حجت الاسلام و المسلمین علی فروغی امام جمعه موقت اردبیل، 12 فروردین را روز ولادت جمهوری اسلامی برشمرده و اظهار داشت: برگه های سبز آری به معنای این بود که انتخاب ما الله است که این روز نقطه عطف تاریخ توحیدی ملت بزرگ ایران گردید.

وی در این خصوص با بیان مصادیق قرآنی و روایی افزود: مسئولیت انسان در قبال تاریخ، تاریخ سازی و تأثیر در نسل های آینده است که انبیاء الهی نیز در این مسیر گام برداشتند.

فروغی ادامه داد: همواره دو مانع عظیم در مسیر این تأثیر تاریخی موجود بوده که اولین مورد آن استکبار و دومین آن نفاق است. همواره استکبار جهانی از راه های مختلف در صدد تقدس زدایی و عدم نفوذ مقدسات مذهبی در جان بشریت بوده است. دشمن با تحمیل جنگ 8 ساله با همکاری مرتجعین منطقه ای در این راستا گام های بزرگی برداشت ولی شهدای تاریخ ساز که پرچمداران این حرکت عظیم توحیدی بودند، در مقابل آن ایستادگی کردند. در ادامه این حرکت مبارک، اکنون نیز اقشار مختلف مردم، خانواده های معظم شهدا و مدافعان حرم در قالب بسیج و حشد شعبی، در راستای صیانت و دفاع از حریم اهل بیت تاریخ ساز گردیده اند.

خطیب جمعه اردبیل اظهار داشت: حرکت نفاق در قالب های مختلف درونی و بیرونی در تلاش است تا ما را از ادامه راه بازدارد یا از سرعت پیشرفت و صدور این حرکت عظیم تاریخ سازی بکاهد.

وی در در بیان مصادیق نفاق افزود: کشور همسایه در صدد خیال خام احیای امپراطوری عثمانی است که در زمان همین امپراطوری بود که اسرائیل قد علم کرد ولی اکنون اتهام واهی ایجاد امپراطوری پارس را به دلیل انتقام جنگ چالدران به ایران نسبت می دهد. اکنون ملت آزاده باید با بصیرت، مراقب نفوذ دشمن باشند.

امام جمعه موقت اردبیل، در خصوص اهمیت انتخابات ریاست جمهوری گفت: در این انتخابات همچون سنوات گذشته دو مورد اهمیت ویژه ای دارد؛ یکی حضور حداکثری و دیگری انتخاب اصلح. رأی هر فرد در آینده این ملت تاثیر گذار بوده و دشمن در کمین است تا این حرکت تاریخی ملت را به انحراف بکشاند.

امام جمعه موقت اردبیل به مناسبت حلول ماه رجب المرجب، به طور مبسوط به بیان فضیلت و اعمال این ماه شریف پرداخته و مؤمنین را به استفاده کامل از فیوضات این ماه دعوت کرد.

امام جمعه سرعین: حفاظت از محیط زیست وظیفه همگانی است/ ایران قدرت بلامنازع منطقه است حجت‌الاسلام محمود اصغری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر سرعین گفت: با توجه به فرارسیدن ۱۳ فروردین روز طبیعت از همه خواست تا با برنامه‌ریزی شایسته نه تنها طبیعت را پاک نگه داشته و در صورت ممکن اگر فضایی هم زباله ریخته شده بود را نظافت کنیم .

وی با تاکید بر اینکه کاشت نهال و حفاظت از محیط زیست باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود گفت: جنگل ها ، مراتع و حتی حیوانات سرمایه های ملی هستند که باید از آنها مراقبت و نگهداری کرد.

امام جمعه سرعین با اشاره به ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی اظهار کرد: اینک ایران به عنوان قدرت بلامنازع در منطقه است.

اصغری با اشاره به اینکه کسانی که در انتخابات ثبت نام کردند را شخصیت‌های پر جرات و جسورهستند تاکید کرد :این کاندیداها خود را برای آزمونی شایسته قرار دادند که باید در راه خدمت‌گذاری به مردم گام بگذراند .

امام جمعه نیر:عملکرد نامطلوب دولت در اقتصاد مقاومتی/دولت و ملت در اشتغال و تولید وارد شوند

حجت‌الاسلام میکائیل مقدسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر نیر با بیان اینکه وضعیت اقتصادی و معیشت امروزی مردم مطلوب نیست اظهار کرد: حل مشکل اقتصادی تنها سخن گفتن و یا ادعای حل مشکلات نیست و مشکل اقتصادی مردم باید به صورت عملی و ریشه ای حل شود.

وی افزود: دولت بدون سر دادن شعار باید در عمل به وعده‌های خود عمل کند چرا که بهبود وضعیت معاش و اشتغال خود رفع کننده بسیاری از آسیب‌های فرهنگی و نابهنجاری‌های فعلی جامعه خواهد بود.

امام جمعه نیر اظهار داشت: تلاش دولتمردان در عرصه های مختلف قابل تقدیر است ولی نقدهایی نیز وارد است که باید به آن پرداخت.

حجت‌الاسلام مقدسی افزود: باید بیش از این به وضعیت معیشت مردم رسیدگی شود و نیازهای روزمره آنها تامین شود.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اظهار داشت: کشور ما امروز بیش از هر زمان دیگر به سرمایه‌گذاری‌ها و تقویت تولید نیاز مبرمی دارد، بیان کرد: به جای آنکه دولتمردان و مسؤولان به برجام و وعده‌های استکبار جهانی امیدوار باشند بهتر است توان داخلی را دریابند و اجازه دهند تا از ظرفیت‌های داخلی در مسیر توسعه و پیشرفت کشور بیشتر استفاده شود.

امام جمعه شهرستان نیر گفت بهتر است دولتمردان با زیرساخت‌ها و پشتیبانی همه‌جانبه به تولید و رونق اقتصادی کشور بها داده و فعالان این عرصه را مورد حمایت جدی قرار دهند.

حجت الاسلام مقدسی با اشاره به تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است گفت: مردم و دولتمردان باید در تحقق شعار سال تلاش کنند و این امر مهم را به سرانجام برسانند.

وی در ادامه با اشاره به پیش رو بودن انتخابات حساس با تاکید بر لزوم فراهم شدن بستر حضور گسترده مردم در این دوره از انتخابات اظهار کرد: برگزاری انتخابات با حضور حداکثری مردم جلوه های قدرت جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه نیر همچنین انتخابات را صحنه نمایش قدرت و پشتیبانی آحاد مردم از نظام اسلامی دانست که نمودی حقیقی از مردم سالاری دینی محسوب می شود.

وی افزود: حضور پر شور ما در انتخابات تقویت نظام اسلامی را به دنبال خواهد داشت، پس همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند نباید بهانه به دست دشمن داد ، مردم باید بدون در نظر گرفتن مسائل قومی ، طایفه ای و مذهبی به فرد اصلح رای دهند.

امام جمعه موقت اصلاندوز: قدردانی امام جمعه موقت اصلاندوز از حضور مردم در تشییع و تدفین پیکر شهیدنیکنام مهرآوران

حجت الاسلام آشنایی با اشاره به فرارسیدن 13 فروردین روز طبیعت با بیان اینکه در چنین روزی همه به دامن طبیعت می روند و از این نعمت الهی استفاده می کنند اظهار کرد:مردم در روز سیزده فروردین ضمن لذت بردن از زیبایی های طبیعت، محیط زیست و طبیعت را تخریب نکنند و مراقب باشند.

وی احترام به طبیعت را یکی از ویژگی‌های دین مبین اسلام دانست و خاطرنشان کرد:ما در قبال طبیعت نیز مسئولیت داریم و صدمه زدن به هر چیزی که خداوند خلق کرده گناه محسوب می شود.

امام جمعه موقت اصلاندوز ضمن گرامیداشت فرارسیدن روز جمهوری اسلامی، 12 فروردین را یکی از روزهای تاریخی و مهم ایران اسلامی و به عنوان روز تجلی اراده ملت ایران یاد کرد و گفت: مردم ولایتمدار ایران با پیروی از رهنمودهای حکیمانه و خردمندانه امام خمینی (ره) برای همیشه ریشه کفر، فساد و نظام سلطنتی را برچیده و جمهوریت را با رای مستقیم خود انتخاب کردند.

حجت الاسلام آشنایی در ادامه به مسایل اجتماعی و فرهنگی بین خانواده ها اشاره کرد و گفت:تقویت حس هم نوع دوستی، ترویج مکارم اخلاقی و باورهای دینی از جمله اموری است که انتظار می رود خانواده ها در این خصوص احساس مسئوولیت کنند.

وی چگونگی شیوه صحیح معاشرت در خانواده ها بیان کرد و گفت:خانواده‌ها نسبت به هم اظهار محبت و عشق داشته باشند و مردان و زنان باید در معاشرت با هم از ائمه اطهار الگو گیرند.

خطیب جمعه اصلاندوز در بخش دیگری از خطبه ها با تسلیت سالروز شهادت امام هادی علیه السلام به تبیین سیره زندگی و احادیث امام علی النقی(ع) پرداخت و از نمازگزاران خواست در مراسم سوگواری آنحضرت که امشب بعد از نماز و مغرب و عشا برگزار می شود شرکت کنند.

امام جمعه موقت اصلاندوز به خواندن زیارت جامعه کبیره در امشب و فردا تاکید کرد و گفت:این زیارت از مشهورترین، برترین و شناخته شده‌ترین زیارات ائمه علیهم السلام است. شیعیان نسبت به خواندن آن به‌خصوص روزهای جمعه توجه خاصی دارند. امام هادی علیه السلام در این زیارت شاخصه‌ها و پایه‌های اصلی شیعه را بیان فرمودند.

حجت الاسلام آشنایی در پایان از حضور پرشکوه و بی نظیر مردم شهرستان پارس اباد و اصلاندوز و مناطق همجوار در مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید نیکنام مهرآوران تقدیر و تشکر کرد.

وی همچنین از سپاه ناحیه عشایری اصلاندوز نیز به جهت برگزاری مراسم گرامیداشت شهادت این شهید والامقام در مسجد جامع این شهر قدردانی کرد.

امام جمعه بیله سوار:نحس بودن ۱۳ فروردین، خرافات محض است/ شهرداری به جمع آوری تریلی ها از مرکز شهر اقدام کند

جت الاسلام والامسلمین کریم قیاسی امام جمعه بیله سوار در خطبه های امروز نمازجمعه(۱۱فروردین) با تبریک ورود ماه رجب و در تشریح ویژگی های این ماه، رجب را ماه ریزش گناهان برشمرد و گفت: از نظر فضیلت ماه رجب از برترین ماه ها به شمار می رود.

وی با بیان اینکه ماه رجب از ماه های حرام بوده و جنگ در ان حرام اعلام شده است گفت: مردم در ماه رجب و شعبان آماده می شوند تا ماه رمضان را درک کنند.

وی با اشاره به فیوضات پرخیر ماه رجب، نمازگزاران را به گرفتن روزه در این ماه توصیه کرد و افزود: حتی اگر ممکن باشد، یک روز در این ماه روزه گرفته شود.

امام جمعه بیله سوار در خطبه دوم به تشریح بخش های دیگر بیانات مقام معظم رهبری در سخنرانی ابتدای سال پرداخت وبرخی از ۱۱ محور سخنرانی معظم له را تشریح کرد.

وی به نمونه هایی از ظرفیت کشور از جمله وجود میلیون ها جوان تحصیلکرده بیکار و منابع زیر زمینی و روی زمینی اشاره کرد و در نقدی به عملکرد دولت اظهار داشت : وزیری که دیگر پیر شده و توان اجرای کارها را ندارد و در چندبن شرکت اقتصادی حضور دارد نمی تواند مشکلات اقتصادی کشور و جوانان را حل کند.

حجت الاسلام قیاسی با بیان اینکه دولت در برخی اقدامات همچون بهبود وضعیت بهداشت و مقابله با تورم خوب عمل کرده است افزود: مشکلات همچنان وجود دارد و مردم انتظار دارند روند اقتصاد بهتر شده و مشکلات جوانان، بیکاری و ... حل شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به روز 12 فروردین به عنوان روز جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: این روز می تواند از بزرگترین اعیاد باشد اما روز ۱۳فروردین باعث شده این روز کمتر در اذهان باشد.

حجت الاسلام قیاسی گفت: هر چند 13 فروردین که در تقویم به نام روز طبیعت نامگذاری شده، اما متاسفاته این روز در افکار عمومی مردم به عنوان روز نحس یاد می شود که به هیچ عنوان دلیل عقلی نداشته و خرافات محض است.

وی افزود:سیر و سیاحت در آداب اسلامی اشکالی ندارد اما نباید گشت و گذارها به خاطر نحس بودن روز طبیعت باشد زیرا که اعداد مربوط به حرکت زمین و در شمارش اشیا کاربرد دارد.

امام جمعه بیله سوار به انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا نیز اشاره کرد و گفت: در بعد نظارت بعضا مشکلاتی وجود دارد که مسئولان باید بیشتر در بحث نظارت ها دقت داشته باشند.

وی در انتها ضمن تشکر از لکه گیری خیابانها توسط شهرداری اظهار داشت: هرچند برخی خیابانها لکه گیری شده است اما باید همه نقاط شهر لکه گیری و بهسازی شود.

امام جمعه بیله سوار به اوضاع نابسامان ورودی شهر نیز اشاره کرد و گفت: باید اقداماتی فراهم شود تا شهری زیبا برای شهروندان ساخته شود.

حجت الاسلام قیاسی به تردد تریلی ها در مرکز شهر و وجود پمپ بنزین به عنوان عوامل خطرساز در شهر اشاره کرد و به لزوم جمع اوری هرچه زودتر تریلی ها که موجب از بین رفتن اسفالت خیابانها نیزمی شود تاکید کرد.

امام جمعه موقت مشگین‌شهر: آرمان انقلاب اسلام افراشتن پرچم لا اله الله اله را در دنیاست

حجت الاسلام عبدالله رضایی امام جمعه موقت مشگین‌شهر در خطبه‌های نماز جمعه 11 فروردین ماه ضمن گرامیداشت 12 فروردین ماه به عنوان روز جمهوری اسلامی ایران گفت: 12 فرودین ماه سال 58 با رأی بیش از 98 درصد مردم ایران به عنوان روز جمهوری اسلامی که مبنای حکومت و زندگی در کشور است انتخاب و نامگذاری شده است.

وی افزود: متاسفانه برخی افراد کج فهم بر این باور هستند که نسل‌های گذشته با انتخاب نظام اسلامی بر نسل حاضر تصمیم‌گیری می‌کنند این در حالی است که چنین افرادی از مبنای نظام اسلامی اطلاعات کافی ندارند لذا در صورتی که در هر دوره از اسلام نسل‌های جدید به دنبال تغییر بودند و مبنای گذشتگان را نهی می‌کردند دیگر از اسلام آثاری باقی نمی‌ماند بنابراین این افراد از اول انقلاب با نظام اسلامی مشکل داشتند.

وی تصریح کرد: در طول سال برگزاری راهپیمایی‌ها، استکبار ستیزی‌ها، قبول امر ولایت فقیه زمان، حضور در نمازهای جمعه و ... از رفراندوم‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام رضایی گفت: انقلاب اسلامی پرسه‌ای است که وقوع آن در پی آرمانی است تا پرچم لا اله الله اله را در تمام جهان افراشته کند لذا جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر واقعیت‌هاست و همانطور که امام راحل فرمودند پرچم لا اله الله اله در نقاط مختلف و در کشورهای مختلف افراشته شده است.

امام جمعه موقت مشگین‌شهر در سخنانی دیگر با اشاره 13 فرودین ماه روز طبیعت گفت: در روز طبیعت مردم با طبیعت آشتی کرده و روز خود را در دل طبیعت سپری می‌کنند و روز مبنای دینی دارد لذا باید مردم در این روز با طبیعت آشتی کرده و اجازه ندهند طبیعت آشفته و خراب شود و همه مردم در مقابل این طبیعت وظیفه دارند که باید به نحو احسن این وظیفه را انجام دهند.

امام جمعه گرمی: انتخابات عرصه قدرت نمایی انقلاب اسلامی به دنیاست

حجت الاسلام و المسلمین صفری ضمن دعوت عموم به تقوای الهی گفت: هر کس اعتقاد، اخلاق و احکامش درست باشد دین او هم درست خواهد بود.

وی با بیان اینکه انتخابات یکی از صحنه مهم عرصه قدرت نمایی انقلاب اسلامی به دنیاست، اظهار کرد:‌ دشمن در انتخابات دو هدف را دنبال می کنند یکی اینکه با تبلیغات گسترده می خواهد حضور مردم را در پای صندوق های رای کمرنگ کند و چون می داند در این مسیر موفق نمی شود سعی می کند از افرادی حمایت کند و برای حضور در انتخابات پشتیبانی کند که حافظ منافع انها باشد.

وی با اشاره به انتخابات شورای های اسلامی شهر و روستاها هم گفت: مردم موقع رای دادن به دور از تعصب و قوم گرایی تعهد، تخصص، تجربه را ملاک انتخاب خود قرار دهند.

امام جمعه گرمی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ماه رجب دروازه ورود به ماه مبارک رمضان است و این ذکرها و توسل‌ها در این ماه در واقع آمادگی انسان را برای ورود به ماه مبارک رمضان حائز اهمیت می‌کند، گفت: ماه رجب آغاز بهار تکامل و تعالی روح و فرصت ارزشمند و طلایی در جهت رسیدن به تقرب خدای متعال است.

وی اعتکاف را بهترین فرصت برای خودسازی و طراوت معنوی روح و جسم دانست و خاطرنشان کرد: روزه گرفتن، دعا کردن و همچنین اعتکاف از جمله اعمالی است که در این ماه توصیه شده است.

امام جمعه خلخال: اقتصاد مقاومتی در سال های گذشته به معنای واقعی آن تحقق نیافته است

حجت الاسلام امیر رشتبری امام جمعه خلخال با اشاره به اهمیت شعار سال از دیدگاه مقام معظم رهبری و تاکید در دو سال اخیر بر روی محتوا گفت: این به معنای آن است که اقتصاد مقاومتی به مفهوم عملی در جامعه تحقق نیافته و دولت باید در کنار سیاست خارجی و توجه به داخل و سرمایه های داخلی و جوانان در تحقق این امر کوشا باشد.

وی بر رفع مشکل سرمایه گذاران داخلی و مردم تاکید وگفت :رهبر انقلاب تاکیددارد که مردم نیز با سرمایه های اندک چرخ اقتصاد و حمایت از تولیدداخل را به راه بیندازند.

امام جمعه خلخال با اشاره به امنیت کشورمان گفت: حال و هوای کشورهای همسایه مشخص است، امنیت کشور یکی از اصول مورد تاکید رهبر انقلاب است و باید این امنیت را قدر بدانیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۶۴۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ حجت الاسلام رحیمی خطیب نماز جمعه ساوه گفت: در عملیات وعدۀ صادق، قدرت اراده ملت ایران و نیرو‌های مسلح در عرصه بین المللی به اثبات رسید.
---------
حجت الاسلام میرصادقی امام جمعه خمین در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با تبریک فرا رسیدن هفته معلم گفت: معلمان افسران میدان پیشرفت و مهمترین عوامل هویت سازی فرهنگی و اعتلای علمی جامعه هستند.
-------
حجت الاسلام صفاهانی امام جمعه خنداب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به روز ملی شورا‌ها گفت: شورا‌ها به عنوان نماینده مردم هستند و برای مطالبه گری از مسئولین و رفع مشکلات و کاستی‌ها در شهرستان باید اهتمام بیشتری داشته باشند. 
-------
 حجت‌الاسلام مهدی نژاد امام جمعه شازند، به پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران به حمله موشکی رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: در قضایای اخیر، مسئله تعداد موشک‌های به زمین نشسته نیست، مسئله قدرت و جسارت و شهامتی است که در دل ملت‌ها جوانه زده و موضوع اصلی شکست هیمنه اسرائیل جنایتکار است.
-------
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ حجت الاسلام طاووسی امام جمعه آشتیان با گرامیداشت روز کارگر گفت: کارگران در عرصه تولید و اقتصاد نقش بسیار مهمی دارند و باید به جایگاه این قشر بزرگ جامعه بیش از پیش توجه شود.
----
حجت الاسلام سعیدی امام جمعه کمیجان با اشاره به دیدار جمعی از فرماندهان سپاه با رهبرمعظم انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچون دوران بعد از انقلاب با قدرت از تمامیت ارضی و انقلاب اسلامی پاسداری می‌کند و این دستاورد‌ها و توانمندی داخلی جوانان برومند این سرزمین است که هیمنه اسرائیل و آمریکا را فروریخته است.
-------
حجت الاسلام ربانی امام جمعه محلات به روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای اشاره کرد گفت: شهدا پهلوانان واقعی هستند، پهلوان الگویی برای جوانان و نوجوانان محلات محسوب می‌شودند لذا باید این فرهنگ را پاس بداریم.
------
حجت الاسلام غفوری امام جمعه دلیجان با اشاره به هفته کار و کارگر، گفت: در دین مبین اسلام در زمینه مقام کارگر بسیار تأکید شده تا جایی که پیامبر(ص) بر دستان کارگر بوسه می‌زنند و این نشان از مقام والای این قشر تأثیرگذار در جامعه دارد.

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • گزیده خطبه های نماز جمعه یاسوج
  • حجاب و عفاف؛ مهمترین محور سخنان خطیبان نماز جمعه شهر‌های گلستان
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • مهمترین پیشران تولید، مشارکت واقعی مردم است
  • نماز جمعه سنندج
  • امپراطوری رسانه ای دشمن در جنگ غزه شکست خورده است
  • امام جمعه تهران: مذاکره موشکی نکردیم، نمی‌کنیم و نخواهیم کرد /وقتی می‌گوییم می‌زنیم محکم می‌زنیم /در مساله عفاف و حجاب دوقطبی شکل ندهید
  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند