Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - حدود يک سال قبل بود که گوگل در خلال کنفرانس توسعه دهندگان خود از نسخه جديد سيستم عامل اندرويد وير 2 براي ساعت هاي هوشمند رونمايي کرد. ابتدا تصور مي شد که پاييز 2016 شاهد عرضه عمومي اين محصول نرم افزاري باشيم براي تمام ساعت هاي پشتيباني کننده باشيم، اما به دلايل مختلف اين رويداد تا امروز به تاخير افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال به نظر مي رسد يک باگ تازه باز هم تاريخ عرضه سراسري اندرويد وير 2 را تغيير دهد.
يکي از سخنگويان گوگل در اين باره مي گويد: «ما عرضه اين آپديت براي ساعت هايي چون Q Founder فاسيل، اسمارت اَوت دور کاسيو و محصول جديد Tag Heuer را آغاز کرده ايم، اما به دليل بروز يک باگ پيش بيني نشده در تست هاي نهايي، انتشار آپديت براي ساير ساعت ها با تاخير همراه خواهد بود.»
ساعت هاي «ال جي واچ استايل» و «ال جي واچ اسپورت» اولين محصولاتي بودند که از نسخه تازه سيستم عامل اندرويد براي ابزارهاي پوشيدني بهره مند شدند. گوگل همان زمان اعلام کرد که در طي «هفته هاي آينده» اين آپديت در دسترس ساير پوشيدني هاي هوشمند قرار خواهد گرفت، اما اين شرکت هرگز تاريخ مشخصي را براي اين منظور اعلام نکرد.
بنابراين بايد گفت که عملاً گوگل تا امروز خلاف وعده هاي خود عمل نکرده، بلکه تنها وقت بيشتري را براي رفع تمام ايرادات در نظر گرفته است. اين شرکت حتي مشخص نکرده که باگ جديد چه زماني رفع خواهد شد، بنابراين مالکين ساعت هاي دريافت کننده اين آپديت چاره اي جز انتظار نخواهند داشت.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۶۵۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوگل پلی قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن را فراهم کرد

مطابق گزارش‌های جدید، در گوگل پلی دیگر نیازی نیست برای دانلود چند اپلیکیشن منتظر بمانید تا هر برنامه به‌صورت جداگانه دانلود و نصب شود؛ اکنون می‌توانید اپلیکیشن‌های جدید موردنظر خود را به‌صورت هم‌زمان دریافت کنید. البته این قابلیت فعلاً فقط برای دانلود دو اپلیکیشن هم‌زمان فعال شده است. در اسفندماه نیز شایعاتی درباره راه‌اندازی قابلیت دانلود هم‌زمان یا موازی چند اپلیکیشن در گوگل پلی منتشر شده بود و این ویژگی در آن زمان برای برخی کاربران نیز فعال شد.

براساس گزارش 9to5Google، پس از عرضه محدود این قابلیت طی ماه‌های گذشته، اکنون گوگل امکان دانلود و نصب هم‌زمان برنامه‌ها را در فروشگاه اپلیکیشن خود به‌صورت گسترده فراهم کرده است.

با این قابلیت جدید تنها می‌توان دو برنامه را به‌صورت هم‌زمان دانلود و نصب کرد و وقتی روی اپلیکیشن سوم کلیک می‌کنید تا دانلود شود، در حالت انتظار باقی می‌ماند تا نصب دو اپلیکیشن قبلی تمام شود. برای مقایسه، اپ استور iOS می‌تواند سه اپلیکیشن مختلف را به‌صورت هم‌زمان دانلود و نصب کند؛ البته ممکن است گوگل در آینده تعداد دانلود‌های هم‌زمان را افزایش دهد.

همچنین این قابلیت صرفاً برای دانلود اپلیکیشن‌های جدید فعال شده است و نمی‌توان به‌صورت هم‌زمان چندین برنامه را به‌روزرسانی کرد. با توجه به اینکه در میان کاربران عمدتاً آپدیت‌کردن اپلیکیشن‌ها بیشتر از نصب اپلیکیشن‌های جدید انجام می‌شود، به‌نظر می‌رسد برای کاربردی‌تر شدن این قابلیت، باید قابلیت آپدیت هم‌زمان چند اپلیکیشن نیز فعال گردد.

بااین‌حال، این قابلیت می‌تواند بسیار کاربردی باشد؛ مخصوصاً زمانی که یک گوشی جدید خریده‌اید و می‌خواهید چندین اپلیکیشن را روی گوشی خود دانلود و نصب کنید.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • افزایش مجدد آمار شهدا و زخمی‌ ها در غزه
  • افزایش مجدد آمار شهدا و زخمی‌ها در غزه
  • امکان نصب همزمان دو اپلیکیشن در اندروید فعال شد
  • یا اضافه کاری یا اخراج، پاسخ بیمارستان به اعتراض پرستاران
  • گوگل پلی قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن را فراهم کرد
  • کپی گوگل از روی اپل: قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن در گوگل‌پلی
  • نصب همزمان ۲ اپ در موبایل اندروید ممکن شد
  • تاخیر در تحویل خودرو متقاضیان شرکت مدیران خودرو را گلایه‌مند کرد
  • پاری سن ژرمن ۳ - ۳ لوآور/ قهرمانی چند روز به تاخیر افتاد+ فیلم
  • لوآور رده پانزدهمی، جشن قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن را به تاخیر انداخت