Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز،

«الکساندر شاروف» مدیرعامل شرکت صادرات ایران و روسیه به اسپوتنیک گفت: به حضور هواپیماهای سوخو سوپرجت در ایران امیدوارم.

وی تأکید کرد: با وجود اینکه ایرباس و بوئینگ قراردادهایی را با تهران امضا کرده اند، اما تاکنون تنها سه فروند از ۱۸۰ ایرباس وعده داده شده به ایران تحویل شده است و در رابطه با بوئینگ نیز وضعیت مشابهی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاروف افزود: از سرگیری گفت‌وگوها برای خرید هواپیماهای سوخو سوپرجت۱۰۰ توسط طرف ایرانی به این معناست که طرف روس آمادگی دارد تا در مدت زمانی کمتر از شرکت‌های غربی هواپیماهای خود را در اختیار ایران قرار دهد.

مدیرعامل شرکت صادرات ایران و روسیه همچنین تأکید کرد: هواپیماهای ما هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت بسیار مناسب تر و بهتر از هواپیماهای غربی است.

وی با اشاره به اینکه شرکت‌های غربی به لحاظ تأمین اعتبار و بیمه از شرایط بهتری برخوردارند، ادامه داد: چون غربی‌ها دارایی‌های ایران را در توقیف خود دارند بنابراین هیچ مشکلی در تأمین هواپیماهای ثبت‌شده در غرب ندارند.

بنابر این گزارش؛ گفت‌وگوها درباره تحویل احتمالی هواپیماهای مسافربری سوخو سوپرجت۱۰۰ به ایران از اواخر سال ۲۰۱۵ میلادی آغاز شده است.

گفتنی است؛ سوخو سوپر جت۱۰۰ یک هواپیمای مسافربری جت منطقه‌ای در دسته ۷۵ تا ۹۵ صندلی است که اولین پروازشا در ۱۹ مه ۲۰۰۸ و اولین پرواز مسافربری تجاری آن توسط خط هوایی آرماویا از ایروان به مسکو انجام شد.

لازم به ذکر است؛ ولادیمیر پوتین روز سه‌شنبه همزمان با دیدار حسن روحانی در مسکو اعلام کرده بود که گفت‌وگو درباره صادرات هواپیماهای سوخو سوپرجت۱۰۰ و همچنین بالگردهای پزشکی به ایران در جریان است.

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۶۶۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه دلهره آور یک هواپیما هنگام فرود (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خورشید گرفتگی کامل از داخل هواپیما (فیلم) لحظه هولناک ریزش یک پل بزرگراهی بر اثر سیل (فیلم) فرود دلهره‌آور بوئینگ ۷۴۷ در فرودگاه (فیلم)

دیگر خبرها

  • فرود اضطراری یک هواپیما در بزرگراه (فیلم)
  • رشد ۷ درصدی سهم حمل ونقل هوایی از سفرهای نوروزی!
  • (ویدیو) دفاع تمام قدرت روس‌ها از تحویل سوخو ۳۵‌ها به ایران در تلویزیون سعودی
  • حادثه دلهره آور یک هواپیما هنگام فرود (فیلم)
  • دفاع تمام قدرت روس‌ها از تحویل سوخو 35 ها به ایران در تلویزیون سعودی
  • روایت اوکراینی‌ها از آموزش خلبان‌های ایران برای هدایت 24 سوخو 35
  • (ویدئو) روایت «ژنرال مکنزی» از تحویل سوخو ۳۵ به ایران
  • روایت ارتشبد آمریکایی از تحویل سوخو 35 به ایران
  • سوخو 35 های ایران کجا مستقر می‌شود؟
  • آغاز فروش هواپیمای برقی عمود پرواز ارزان تر از هلی کوپتر