Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا -
بعد از برگشتن از مسافرت و باز کردن چمدان ها ابتدا لباس ها را از هم تفکيک کنيد

بعد از برگشتن از مسافرت هاي نوروزي يکي از سخت ترين کارها جمع کردن وسايل مسافرت و مرتب کردن خانه است. با روشهاي زير به سرعت خانه تان را مرتب و وسايل تان را جمع کنيد.

اصول جمع کردن خانه بعد از مسافرت هاي نوروزي
نوروز امسال هم با همه شيريني هايش تمام شد، خيلي از ما سال نو را با سفرهاي نوروزي آغاز کرديم، جدا از لذت بخش بودن اين سفرها آنچه پس از سفر حائز اهميت است طبقه بندي و نظم دهي اسباب سفر و شستشوي لباس هاست، پس اگر هنوز چمدان هاي خود را باز نکرده ايد پيشنهاد مي کنم با اين مطلب همراه باشيد تا راه کارهاي ساده تر کردن شستشوي لباس ها را با هم مرور کنيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بعد از برگشتن از مسافرت چمدان خود را در فضايي مانند آشپزخانه و حمام باز کنيد
چرا که به دليل حمل و نقل آن امکان آلودگي در آن وجود دارد پس يک پارچه بزرگ پهن کنيد و چمدان هاي خود را روي آن باز کنيد. ابتدا لوازم اوليه آرايشي و بهداشتي خود را به محل اصلي آن ها منتقل کنيد تا اطراف شما خلوت تر شود.

بعد از برگشتن از مسافرت لباس ها از هم تفکيک کنيد
اين تفکيک شما مي تواند بر اساس جنس، رنگ لباس و يا ميزان تميزي و کثيفي آن ها مي تواند صورت گيريد، توجه داشته باشيد که به دليل بالا بودن و تعدد لباس ها شما مجبور هستيد در چند نوبت شستشوي لباس ها را انجام دهيد پس عجله نکنيد و سر فرصت به تفکيک لباس ها بپردازيد.

سبدهاي نظم دهي لباس هاي چرک را فراموش نکنيد
اگر زمان کافي براي شستشوي کامل لباس ها نداريد به سادگي مي توانيد از سبدهاي نظم دهي لباس هاي چرک استفاده کنيد. اين سبدها به خوبي در فضاي کابينت هاي رخت شوي خانه يا حمام شما جاي مي گيرند و به سادگي به فضاي دکوراسيون داخلي شما نظم مي بخشند.

طبق دستور مربوط به هر لباس آن را بشوييد
پس از جدا سازي البسه براي شست و شو حتما به دستور العمل هاي آن ها توجه نماييد، و دستور مناسب شست هر يک را در نظير بگيريد و سپس شستشو را آغاز کنيد.
نکته مهمي که در زمان شستشوي البسه بايد به آن دقت کنيد لباس هاي نوزاد است براي شستشوي آن ها حتما از کيسه هاي مخصوص البسه نوزاد استفاده کنيد و آن ها را جدا از ساير لباس ها بشوييد.

در خشک کردن لباس ها دقت کنيد
اگر فضايي براي خشک کردن البسه در فضاي آزاد نداريد خشک کن ها بهترين گزينه براي شما محسوب مي شوند که اکثر ماشين هاي لباس شويي امروزي اين خاصيت را نيز با خود دارند، با استفاده از آن به راحتي مي توانيد لباس هاي خود را خشک نماييد.

جهت نم گيري از البسه شسته شده مي تونيد از رگال هاي خشک کن يا حوله خشک کن ها در داخل فضاي حمام يا رخت شوي خانه ي خود استفاده نماييد، اين رگال ها به خوبي مي تواند روي ديوار تعبيه شوند که فضاي زيادي را نيز اشغال نکنند.

ميله هاي خشک کن يکي ديگر از مواردي است که مي توانيد از آن ها براي خشک کردن البسه خود استفاده کنيد، اين ميله ها روند خشک شدن البسه را تسريع مي کنند و براي فضاهاي کوچک که فاقد ايوان و يا بالکن هستند بسيار مناسب اند.

اتوکشي لباس هاي مختلف را فراموش نکنيد
فضاي حمام يا رخت شوي خانه خود را براي نظم دهي البسه شسته شده که نياز به اتو کشي دارند آماده کنيد، با استفاده از رگال هاي نظم دهي به خوبي مي توانيد البسه ي خود را دسته بندي کنيد و آن ها را براي اتوکشي آمده نماييد.

جاي ميز اتو را در منزل دکوراسيون منزل خود بيابيد! ميزهاي اتو يکي از وسايل پرکاربرد اما دست و پا گير است که مي توانيد به خوبي از انواع تاشو آن در فضاي رخت شوي خانه يا حتي اتاق خواب خود استفاده کنيد و به سادگي به اتوکشي البسه ي خود بپردازيد.

منبع : chidaneh.com

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۶۶۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) نحوه درست کردن برنج پف کرده در خیابان‌های هند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # غذای هندی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • نحوه ساخت لیفتراک در کارخانه + فیلم
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • نحوه عجیب بازداشت دانشجوی معترض توسط پلیس آمریکا + فیلم
  • فیلم/ انتقاد روح‌الامینی از نحوه انتخاب کاندیدای شورای ائتلاف شهر ری
  • خریداران مسکن و مستاجران منتظر این تغییر باشند! / ابوالفضل نوروزی مطرح کرد
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • (ویدئو) نحوه درست کردن برنج پف کرده در خیابان‌های هند
  • ترکیب آلومینیوم برای مصاف حساس با پرسپولیس
  • بازگشت سد دفاعی از پرسپولیس تا حذفی
  • ملیکا نوروزی از کسب مدال بازماند