Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@20:47:55 GMT

6 رازي که مردان از همسرشان پنهان مي کنند

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۶۶۸۱۴

خبرگزاري آريا -

روانشناسان باليني توصيه مي‌كنند زنان به مسائلي كه ممكن است مردان از آنان پنهان كنند، توجه داشته باشند تا بتوانند به بهترين وضع ممكن زندگي را اداره كنند.

عملکرد مردان به‌طور طبيعي در بيان احساسات و عواطف مانند زنان نيست. آنان اغلب هنگام بروز برخي مشكلات و مسائل حساس سعي مي‌كنند آرامش خود را حفظ كنند و اجاز ندهند كسي از تلاطم آنان باخبر شود، اما اين اسرار ممکن است آينده‌اي تلخ را پس از ازدواج و شروع زندگي مشترك براي آنان رقم بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چنانچه مردان از گفت‌و‌گوي صادقانه با همسرشان مطمئن باشند به يقين آنان روابط خود را بهبود مي‌بخشند. روانشناسان باليني توصيه مي‌كنند زنان به مسائلي كه ممكن است مردان از آنان پنهان كنند، توجه داشته باشند تا بتوانند به بهترين وضع ممكن زندگي را اداره كنند.

تحسين قدرت فيزيكي و بالا بردن عزت نفس
توجه داشته باشيد اگر همسرتان را به خاطر قدرتش ستايش كنيد، او احساس قدرت و برتري مي‌كند. آنان دوست دارند هميشه قوي به نظر برسند، بنابراين زنان بايد از قدرت همسران خود تعريف و تمجيد كنند، زيرا مردان به توجه همسرشان نياز دارند. به عنوان مثال از او بخواهيد در كنسرو را باز كند يا در جابه‌جايي وسايل سنگين كمك كند. اين درخواست، احساس نا‌امني را در شما از بين مي‌برد و به او اعتماد به نفس مي‌بخشد. در اينجا به جاي دستور تنها با يك تحسين ساده به او انرژي مي‌دهيد.

اهميت دادن به بهداشت و سلامتي
مردها دوست دارند هميشه همسرشان را مرتب ببينند و مطمئن باشند كه او بيمار نيست، زيرا آنان دوست دارند خانواده‌اي قوي داشته باشند.

نياز به آرامش
زنان در حالي كه استراحت مي‌كنند، مي‌توانند هم حرف بزنند و هم به صحبت‌ها گوش بسپارند، اما مردها نمي‌توانند چند كار را همزمان انجام دهند. مغز مردان خطي است و از كاري به كار ديگر حركت مي‌كند، علاوه بر آن برقراري ارتباط در محل كار در طول روز مغزشان را خسته مي‌كند، بنابراين به زمان و فرصتي براي تنها ماندن نياز دارند تا بتوانند آرامش خود را بازيابند.

تمايل به حفظ صلح و آشتي پس از درگيري‌هاي كوچك
بر‌خلاف آنچه زنان تصور مي‌كنند مردها پس از يك درگيري نمي‌توانند بلافاصله روابط‌شان را ترميم كنند، در حالي كه اين‌گونه نيست، مردان از تنهايي و ناراحتي همسرشان بيم دارند و سعي مي‌كنند صلح را در زندگي مشترك بنا كنند. يك نفس عميق بكشيد و بدون عصباني شدن درباره موضوعي خاص با همسرتان صحبت كنيد. از او بخواهيد صادقانه صحبت كند و از او به خاطر صداقت‌اش قدرداني كنيد.

همسراني پرانرژي
مردان دوست دارند همسراني قوي و پر‌انرژي داشته باشند. توجه به اين خواسته موجب مي‌شود هم سلامت بمانيد و هم اين‌كه به نگراني‌هاي او و خواسته‌هايش توجه كنيد.

اصلي مهم
مردان تصور مي‌كنند مهارت خاصي در اداره مسائل مالي دارند و مي‌توانند از لحاظ مالي زندگي را اداره كنند. اگر آن‌ها احساس كنند كه نمي‌توانند وضعيت مالي زندگي‌شان را حفظ كنند، احساس شكست مي‌كنند. به عنوان مثال اگر شوهرتان نتوانسته صورتحساب مربوط به قبضي را بپردازد ممكن است آن را پنهان كند. مردان دوست ندارند كه همسرشان به آنها به عنوان يك فرد فراموشكار نگاه كنند.
منبع : روزنامه ايران

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۶۶۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییرات اقلیمی دشمن پنهان کارگران است

ایتنا - گزارشی تکان‌دهنده از سازمان بین‌المللی کار، ابعاد هولناک بحران آب و هوا بر سلامت کارگران را آشکار می‌کند.
این گزارش با عنوان «تضمین ایمنی و سلامت در محل کار در شرایط آب و هوایی در حال تغییر» نشان می‌دهد که تغییرات اقلیمی برای ۷۰ درصد از کارگران جهان خطرات جدی سلامتی ایجاد می‌کند.

پیامدهای سلامتی تغییرات آب و هوایی می‌تواند شامل سرطان، بیماری‌های قلبی عروقی، بیماری‌های تنفسی، اختلال عملکرد کلیه و شرایط سلامت روان کارگران باشد و مطالعات نشان می‌دهد این آسیب‌ها در کارگران بیش از سایر گروه‌های اجتماعی است.

سازمان بین المللی کار تخمین می‌زند که بیش از ۲.۴ میلیارد کارگر (از ۳.۴ میلیارد نیروی کار جهانی) در کار خود در معرض گرمای بیش از حد قرار می‌گیرند که برای سلامتی مضر است.

این گزارش افزود گرمای بیش از حد، آلودگی، بیماری‌های ناشی از آب آلوده و سموم دفع آفات، جان میلیون‌ها کارگر را تهدید می‌کند.

بر اساس این گزارش، سالانه بیش از ۱۸ هزار کارگر در اثر گرما جان خود را از دست می‌دهند.

سازمان بین المللی کار همچنین بیان کرد که بیش از ۱۹ هزار مرگ و میر ناشی از سرطان پوست در کارگران به دلیل قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش گزارش می‌شود.

بیش از ۸۷۰ میلیون کارگر در بخش کشاورزی، احتمالاً در معرض سموم دفع آفات هستند و سالانه بیش از سه میلیون نفر در اثر مسمومیت با آفت‌کش‌ها جان خود را از دست می‌دهند. همچنین ماهانه ۳ هزار نفر کارگر به دلیل بیماری‌های ناشی از انگل‌ها و بیماری‌های مربوط به آب آلوده جان خود را از دست می‌دهند که برخی از آن‌ها مسری است.

 

دیگر خبرها

  • این مواد غذایی قند پنهان دارند
  • بوستان رازی به محیط ویژه برای نوجوانان تبدیل می شود
  • بوستان رازی، بوستانی ویژه نوجوانان می‌شود
  • دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری تخلیه شد
  • ۱۰ واگن جدا شده محموله های ترانزیتی افغانستان به مرز رازی رسید
  • تغییرات اقلیمی دشمن پنهان کارگران است
  • جای خانواده‌های این جانبازان در بهشت است
  • دانشگاه رازی آماده پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا
  • رشد ۲۵ درصدی شرکت‌کنندگان در آزمون حفظ قرآن کریم
  • چرا زنان بیشتر از مردان عمر می‌کنند؟