Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@09:58:47 GMT

توزیع بیش از ۹۵۰ تن میوه شب عید در استان کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۶۷۲۰۸

توزیع بیش از ۹۵۰ تن میوه شب عید در استان کرمانشاه

کرمانشاه- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از توزیع بیش از ۹۵۰ تن میوه شب عید طی مدت سپری شده از ایام نوروز در استان خبر داد.

خسرو شهبازی در گفتگو با خبرنگار مهر، از توزیع بیش از ۹۵۰ تن میوه شب عید طی مدت سپری شده از ایام نوروز در استان کرمانشاه خبر داد.

وی با بیان اینکه میوه توزیعی در ایام نوروز شامل پرتقال و سیب است افزود: این میوه در مراکز مشخص در سطح استان در حال توزیع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهبازی گفت: تا به امروز ۶۰۴ تن از پرتقال وارداتی توزیع شده که این میزان حدود ۸۳ درصد از پرتقال های وارداتی در نظر گرفته شده برای توزیع بوده است.

وی از توزیع باقی مانده این پرتقال ها که حدود ۱۲۱ تن و ۶۳۳ کیلوگرم است در ادامه طرح توزیع میوه شب عید طی روزهای آتی خبر داد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه، توزیع پرتقال جنوب در استان را ۱۰۴ تن اعلام و خاطرنشان کرد: این توزیع نیز معادل۸۷ درصد پرتقال جنوب وارد شده به استان بوده و ۱۶ تن آن باقی مانده که در ادامه ایام نوروزی توزیع می‌شود.

وی افزود: ۲۴۹ تن سیب نیز در ایام نوروز در استان کرمانشاه توزیع شده که این میزان ۸۴ درصد سیب وارد شده به استان بوده و ۴۶ تن نیز باقی مانده که توزیع خواهد شد.

شهبازی خاطرنشان کرد: توزیع میوه از ۲۶ اسفندماه ۹۵ در استان آغاز شده و ۱۳۳ مرکز در سطح استان کار توزیع میوه شب عید را بر عهده دارند که ۵۶ مرکز آن در شهرستان کرمانشاه مستقر هستند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه افزود: همچنین ۳ اکیپ سیار نیز جهت رفاه حال همشهریان در مرکز استان و شهرستانها به منظور دسترسی راحت آنها به میوه شب عید برنامه‌ریزی شده که این میوه‌ها را به مردم عرضه کنند.

وی قیمت مصوب تنظیم بازار برای محصول پرتقال را درب سردخانه ۳ هزار و۶۵۰ تومان درب سردخانه و برای مصرف کننده ۳ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: همچنین سیب درختی نیز با قیمت ۳۴۵۰ تومان در ب سردخانه و ۳۷۰۰ تومان به دست مصرف کننده می رسد.

شهبازی با اشاره به توزیع برنج طی ۳ مرحله در سطح استان کرمانشاه گفت: تاکنون ۱۷۷۵ تن برنج در استان در سطح فروشگاه‌ها توزیع شده که ۸۰۰ تن از ان برنج سفید وارداتی و ۹۷۵ تن نیز «برنج هندی ۱۱۲۱» بوده کو به راحتی در دسترس مردم قرار گرفته است.

وی گفت: قیمت هر کیلوگرم برنج سفید وارداتی درب انبار ۲۴۰۰ تومان و برای مصرف کننده ۲۷۰۰ تومان، برنج هندی ۱۱۲۱ با قیمت هر کیلوگرم در درب انبار ۳۵۰۰ تومان و با قیمت ۳۸۰۰ تومان به دست مصرف کننده رسیده است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه تصریح کرد: هیچ محدودیتی جهت عرضه برنج با قیمت تنظیم بازار به مردم وجود ندارد.

شهبازی در ادامه به ذخیره‌سازی گوشت مرغ منجمد در انبارهای استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ذخیره‌سازی گوشت مرغ منجمد در انبارهای استان به ۱۸۷ تن رسیده که برای تامین بازار ایام نوروز هیچ کمبودی وجود ندارد و هر کیلوگرم با قیمت ۵۷۷۵ تومان در دسترس مصرف کننده در شهرستان کرمانشاه و در شهرستانها با احتساب بعد مسافت قرار خواهد گرفت.

وی ذخیره‌سازی گوشت قرمز منجمد در انبار استان را ۶۰ تن اعلام کرد و افزود: گوشت قرمز در درب سردخانه به ازای هر کیلوگرم ۲۲هزار تومان و برای مصرف کننده در شهرستان کرمانشاه ۲۲۵۰۰ تومان و در سایر شهرستان ها با قیمت ۲۲۷۰۰ تومان عرضه می‌شود.

شهبازی با بیان اینکه تا پایان فروردین ماه توزیع اقلام اساسی در استان انجام می‌شود گفت: اقلام اساسی مردم با قیمت تنظیم بازار در داخل استان موجود بوده و تا زمانی که نیاز باشد توزیع انجام می‌شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۶۷۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، محسن آهنگری از توزیع ۳۱ تن بذور اصلاح و گواهی شده برنج شامل ارقام مازند ۱۵ تن، ندا ۶ تن، شیرودی ۵ تن و فجر ۵ تن بین کشاورزان بابلی خبر داد.

وی تاکید کرد: تأمین بذور مورد نیاز کشاورزان با گسترش اموراصلاحی در سال آینده توسعه خواهد یافت.

آهنگری در ادامه تصریح کرد: در سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ برنامه ریزی برای توسعه تولید بذر با همکاری ایستگاه تحقیقات گلدشت بابل و کشاورزان پیشرو انجام گردیده است.

آهنگری در پایان از شالیکاران پیشرو و علاقمند به همکاری در جهت تولید بذور اصلاح شده در خواست کرد، به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه نمایند.

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل
  • ساخت ۱۰ بازارچه محله‌ای «از تولید به مصرف» تا پایان سال‌جاری
  • قیمت برنج ایرانی و خارجی در میادین تره بار
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود
  • هشت هزار و ۴۱۳ تن برنج و شکر به نرخ دولتی در لرستان توزیع شد
  • هشدار جدی/ اگر این 7 غذا را دوباره گرم کنید و مصرف کنید مرگ آور خواهد بود