Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، استاندار چهارمحال و بختیاری در جلسه معارفه مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری این استان سخنانی را ایراد کرد که مورد نقد گسترده در فضای مجازی قرار گرفت.(متن کامل سخنان قاسم سلیمانی دشتکی)
از جمله منتقدین به سخنان استاندار چهارمحال و بختیاری، تشکل‌های دانشجویی بودند که با صدور نامه‌ای سرگشاده انتقاد خود را به سخنان استاندار اعلام کردند، متن کامل این نامه به شرح زیر است:

ما دانشجویان انقلابی بنا به وظیفه ذاتی خود که مطالبه‌گری می‌باشد لازم دانستیم نکاتی را در خصوص تنویر افکار عمومی پیرو اظهارات اخیر استاندار محترم چهارمحال و بختیاری به ایشان تذکر دهیم:

اول در مورد اینکه استاندار تلاشگر ما فرموده‌اند علاقه‌مندیم مجددا همین دولت روی کار بیاید باید به عرض برسانیم، اینکه ایشان از علایق شخصی خودشان صحبت کرده‌اند حرفی نیست؛ اما قبل از گفتن این جمله در کسوت یک استاندار، بهتر بود نگاهی به گوشه و کنار استان می‌انداختند تا ببینند که ره آورد دولت یازدهم، خیل بیکارانی است که شرمنده زن و بچه خود شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم این استان به شعار‌های دولت اعتماد کرده و دکتر روحانی را حمایت کردند رتبه اول یا دوم بیکاری در کشور (با وجود جمعیت کم استان نسبت به سایر استان‌ها ) شایسته‌ی مردم ما نبود.

متأسفانه پس از پیروزی انتخاباتی، مسئولین دولتی تنها به گفتن زال اُمَی سیمِرَن بوری (رودخانه زال آمد و رودخانه سیمره را قطع کرد) اکتفا کرده و تا همین سال قبل،کمبودها و کم‌کاری‌ها را به گردن دولت قبل می‌انداختند. در اینکه دولت هم نقاط ضعف بزرگی داشت شکی نیست اما به جای شعار‌ دادن‌ها، می‌بایست توجه‌شان را به این استان محروم معطوف می‌کردند که حالا مجبور نباشند از علایق شخصی‌شان بگویند.

مردم استان با در نظر گرفتن اصالت و عملکرد جریان‌ها به حمایت یا عدم حمایت از آنها روی می‌آورند؛ باید بگوئیم در استان چهارمحال و بختیاری گفته‌ها کامل بود اما عملکرد ناقص. و به راستی که دو صد گفته چون نیم کردار نیست.

استاندار چهارمحال و بختیاری در اظهارنظر دیگری فرموده‌اند که حق نداریم آرای صندوق را تغییر دهیم؛ که این مطلب این شائبه را به وجود می‌آورد که استانداری می‌تواند آراء مردم را عوض کند؛ اگر استانداری مجری انتخابات است، پس چگونه می‌تواند آراء صندوق‌ها را تغییر دهد در حالیکه در تمام مراحل رأی‌گیری، شمارش و اعلام نتایج، نمایندگان نامزدهای انتخاباتی حضور تمام وقت دارند. شاید این سخنان بیشتر به تشکیک در سلامت انتخابات‌ها (خصوصا انتخابات گذشته) منجر می‌شود.

و در پایان باید به عرض برسانیم که بهتر است بیش از پیش و تا هر وقت که مسؤلین محترم خصوصا استاندار عزیز در راس امور اجرایی قرار دارند، به جای پرداختن به مسایل حاشیه‌ای، با روحیه جهادی, تمرکز خودشان را بر تکمیل عملکردهایشان بگذارند، که خدمت به خلق بهترین عبادت است.
ان شاالله مردم نیز قدردان همه مدیران زحمت‌ خواهند بود.

مجمع اسلامی دانشجویان آزاداندیش

انتهای پیام/ذ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۶۷۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه توانمندی دانشجویان فنی و حرفه‌ای در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، محمد مومنی در آیین گرامیداشت ۵۰ سالگرد تاسیس دانشگاه فنی و حرفه ای، گفت: هفتمین نمایشگاه توانمندی دانشجویان و دومین نمایشگاه کار که به صورت ۲ سالانه برپا می‌شد، اما این نمایشگاه در سال ۱۴۰۳ یک ساله اجرا می‌شود.
وی افزود: این نمایشگاه در زمینی به مساحت ۷۰۰ متر با ۳۰ غرفه فعال اجرا می‌شود و برای نخستین بار فروش محصولات دانش بنیان که در سنوات قبل به محصول تبدیل شده است در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.
مومنی گفت: مراکز صنعتی، خدماتی در این نمایشگاه پس از مصاحبه با افراد، آنانی که برای مجموعه خود نیاز دارند را به کارگیری می‌کنند.
وی افزود: قرار است اولین شهر مشاغل در استان با حمایت شهرداری شهرکرد ویژه دانش آموزان به جهت آشنایی با انواع مشاغل مختلف ایجاد شود.
مومنی گفت: هم اکنون حدود ۳ هزار و ۴۰۰ دانشجوی فعال در ۴۰ رشته محل در ۲ مقطع کاردانی و کارشناسی در ۶ مرکز فنی و حرفه‌ای استان مشغول به تحصیل هستند.

دیگر خبرها

  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • وحیدی خطاب به استانداران: انتخابات در بهترین وضع برگزار شود
  • انتشار کتاب ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری
  • برپایی نمایشگاه توانمندی دانشجویان فنی و حرفه‌ای در چهارمحال و بختیاری
  • انتشار کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» در چهارمحال و بختیاری
  • سنجش ۱۷ هزار نوآموز در چهارمحال و بختیاری
  • ارتباط صنعت و دانشگاه، هدف اصلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار