Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه سال 95، 600 اردوی جهادی در مازندران برگزار شد، گفت: با همت دانشجویان جهادی مازندران، قریب به 200 خانه برای محرومان ساخته و تحویل نیازمندان شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، سردار محمد حسین بابایی در گفت‌وگو با بلاغ، مهم‌ترین هدف اردوی جهادی را پرورش روحیه جهادی و آماده شدن جوانان در مقابل دشمنان دانست و اظهار کرد: اینکه دانشجوی جوان بدون درنظر گرفتن موقعیت جغرافیایی، رنگ و نژاد و زبان، از شهر و دیار خود مهاجرت می‌کند و با روحیه خودباوری و ایثار در برابر فشارهای اقتصادی و محرومیت‌های ایجاد شده توسط دشمن با حضور در مناطق محروم مشغول به کار می‌شود، بسیار ارزشمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی حمایت و پشتیبانی از اردوی جهادی را لازمه کار دانست و با اشاره به اینکه دانشجویان جهادی در تلاش هستند که با تامین اعتبار به کارهای عمرانی مناطق محروم بپردازند، افزود: در سال 95 با همت دانشجویان جهادی مازندران، قریب به 200 خانه برای محرومان ساخته و تحویل نیازمندان شد.

فرمانده سپاه کربلا مازندرانبا تاکید بر ترویج اردوهای جهادی، تصریح کرد: در سال 95، یک‌هزار اردوی جهادی را در استان مازندران پیش‌بینی کردیم که 600 اردوی جهادی محقق شد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: در سال 96 نیز یک‌هزار اردوی جهادی در نظر گرفته شده است و تلاش ما بر این است همه این اردوها محقق شود.

بابایی با اشاره به اعتباراتی که در سال 96 برای اردوهای جهادی در نظر گرفته شده، بیان کرد: با تشکیل قرارگاه جهادی که در سراسر کشور ایجاد شده است، مناطق محروم شناسایی می‌شوند و پیش‌بینی می‌شود تعداد اردوهای جهادی چه در داخل استان و چه در خارج از استان چندین برابر شود.

وی به اردوهای جهادی خارج استان هم اشاره کرد و گفت: یکی از کارهای خوبی که توسط جهادگران مازندرانی انجام شد، حضور اردوهای جهادی در استان‌های لرستان و خوزستان و شادگان و مناطق محروم عرب‌نشین بود.

فرمانده سپاه کربلا مازندران اضافه کرد: امسال هم در مناطق محروم اندیکا مسجد سلیمان و گروهی دیگر در بندر خمیر هرمزگان جهادگران مازندران حضور داشتند، همچنین گروه جهادی علمدار نیز به همراه یک گروه جهادی از تهران در ایام اربعین برای اولین بار به یکی از روستاهای محروم کربلای معلی برای عمران و آبادانی اعزام شدند.

بابایی با تاکید بر اینکه باید اردوهای جهادی را جدی بگیریم و از آن حمایت اساسی کنیم، یادور شد: این ظرفیت، استعداد و آمادگی در جوان‌های ما وجود دارد که در سال 96 علاوه بر گروه‌های جهادی دانشجویی، پایگاه‌های مساجد و محلات ما هم وارد اردوهای جهادی شوند.

وی در پایان تصریح کرد: در سال 95 بعضی از گروه‌های دانش‌آموزی هم در اردوهای جهادی شرکت کردند که تجربه بسیار خوبی بود و امیدواریم در سال 96 شاهد مشارکت بیشتری باشیم. انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۶۹۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع درختان و تخریب طبیعت در الیمالات دغدغه مازندرانی‌ها شد + فیلم

الیمالات یکی از تفرگاه های طبیعی شهرستان نور استان مازندران محسوب می شود یکی از جذابیت های این منطقه وجود دریاچه است که در میان جنگل محصور است و به همین جهت از زیبایی ویژه ای برخوردار است.

به گفته شهروندخبرنگار ما مدتی است جنگل این منطقه گردشگری توسط عده ای در حال تخریب است و اقدام به قطع درختان کرده اند. با توجه به اینکه محافظت از جنگل‌ها و مراتع به عنوان یکی از سرمایه‌های ملی محسوب می‌شود و تخریب آن می‌تواند خسارت جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد، اما در برخی از مواقع برخی از افراد این موضوع مهم را نادیده بگیرند.

شهروندخبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید که مشاهده می‌کنید.

منبع: علایی - مازندران

بیشتر بخوانید:

نابودی و تخریب بخشی از جنگل‌های هیرکانی در روستای ده نالاج + تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • استقبال ۲۰ هزار میلیارد ریالی مازندرانی ها از طرح کالابرگ و فجرانه
  • فیلم| اردوی جهادی با عطر شهدا
  • ۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف در اردوهای راهیان نور شرکت کرده اند
  • دستگاه های استان تهران در حوزه راهیان نور به تکالیف خود عمل کنند
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • ۶۰۰ معلم نمونه مازندرانی تقدیر می‌شوند
  • قطع درختان و تخریب طبیعت در الیمالات دغدغه مازندرانی‌ها شد + فیلم