Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروی انقلابی و متدین با درک وضعیت موجود در جهت تحول وضع موجود و تشکیل دولت انقلابی در جهت نیل به اهداف متعالی انقلاب اسلامی حرکت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، جببه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان با گرامیداشت روز جمهوری اسلامی بیانیه به شرح زیر صادر کرد:

باسمه تعالی
بیانیه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان #گیلان به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی
اینک در آستانه یوم االله ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ و سالروز شهادت دهمین ستاره پرفروغ سپهر ولایت حضرت امام علی النقی الهادی (ع) بار دیگر خداوند متعال را به خاطر موهبت الهی استقرار حکومتی برآمده از قرآن کریم و عترت طاهرین (ع) شکر نموده و بزرگداشت این حماسه تاریخی را مورد تاکید و یادآوری قرار می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوم االله۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی است که حاصل قیام امت مسلمان ایران به رهبری امام خمینی رحمت الله علیه بود و از طریق اراده ملت مسلمان انقلابی ایران و به جهت تثبیت حاکمیت بر سرنوشت خویش تأیید و بعنوان نظام حاکم بر ایران اسلامی انتخاب شد.

مردم ایران اسلامی اگرچه در طول مبارزات انقلابی خود شعار استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی را در سرلوحه شعارهای خود قرار داده بودند و به این ترتیب با فریادهای خود اجماع قاطع خود را در مورد جمهوری اسلامی اعلام کرده بودند اما جهت تثبیت ثمره مبارزات اسلامی خود در روزهای دهم و یازدهم فروردین ۵۸ با حضور در پای صندوقهای رای به حکومت ” جمهوری اسلامی ” رای قاطعی دادند.

به این ترتیب بیش از ۹۸ درصد مردم با لبیک به ندای رهبر خود پایه های نظام اسلامی را تثبیت کردند و خواستار حاکمیت اسلام ناب و مترقی در حکومتی بر پایه مشارکت و حضور مردم در سرنوشت خویش شدند.

اکنون که بیش از سه دهه از آغاز این حرکت مبارک می‌گذرد، جمهوری اسلامی نه تنها تضعیف نشده است، بلکه طوفنده و پرتوان به حرکت خود ادامه داده و روح خودباوری و اعتماد به نفسی که خمینی روح خدا در این مردم دمید اکنون اثر خویش را در جای جای منطقه و جهان بروز داده است.

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان ضمن تبریک این روز بزرگ و آغاز سالی که با تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده از همه ی نیروهای انقلابی، متدین و دلسوز کشور می خواهد تا با درک وضعیت موجود و با دوری از اختلاف و تفرقه اختلاف افکنان و منافقان و حفظ وحدت حول محور ولایت فقیه در جهت تحول وضع موجود و تشکیل دولت انقلابی در جهت نیل به اهداف متعالی انقلاب اسلامی، شهدا و امام شهدا گام برداشته و بر یاس دشمنان دامن زنند.

“روابط عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۷۱۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت آیت‌الله لاری زمینه‌ساز شکل‌گیری انقلابی بر مبنای نظریه ولایت مطلقه فقیه است

ایسنا/فارس تولیت حرم مطهر احمدبن موسی شاهچراغ(ع) گفت: حرکتی که آیت‌الله نجفی لاری در زمان حیات خود انجام داد، زمینه‌ساز شکل‌گیری حکومت و انقلاب اسلامی بر مبنای نظریه ولایت مطلقه فقیه است.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری امروز، ۱۹ اردیبهشت در همایش بین‌المللی «مرجعیت شیعه، حکمرانی و تمدن اسلامی با محوریت واکاوی اندیشه‌های مرحوم آیت‌الله سید عبدالحسین نجفی لاری» گفت: این نشست با همکاری دانشگاه جهرم، برای این برگزار شده است تا نگاهی به زندگی این اندیشمند، عالم و مجاهد راه حق داشته باشیم.

وی با بیان اینکه اینکه می‌توان آیت‌الله سیدعبدالحسین نجفی لاری را در ردیف «آخوند خراسانی» بزرگترین رهبر مشروطه قرار داد، افزود: ایشان از شاگردان «میرزای شیرازی» بوده است، شخصیتی که در سن ۲۲ سالگی به مقام اجتهاد رسید. این نشانگر بلوغ فکری، استعداد و سخت‌کوشی این عالم بزرگ شیعی است.

کلانتری با تصریح اینکه کل حضور ایشان در ایران ۳۳ سال طول کشید، تصریح کرد: دوران حضور ایشان در فارس یکی از پرنشیب و فرازترین ادوار بوده و امروز یکصدمین سالگرد فوت این شخصیت بزرگ است.

تولیت حرم مطهر شاهچراغ(ع) افزود: یکی از اتفاقاتی که در دوران مرحوم آیت الله نجفی لاری در ایران افتاد این است که کشور به دو بخش تقسیم شد. قسمت شمالی در دست روسیه و قسمت جنوب در استعمار و استثمار انگلستان درآمد. در این زمان به خاطر قحطی و جنایات انگلیس جمعیت ایران حدوداً نصف شد.

کلانتری تصریح کرد: این عالم بزرگ همزمان در سه جبهه جنگید: استعمار انگلستان، استبداد قاجار و یک جهاد همه جانبه پی‌ریزی کرد و نظام اسلامی بر مبنای ولایت فقیه را بنیان نهاد.

وی ادامه داد: کاری که مرحوم عبدالحسین نجفی لاری انجام داد همان کاری است که انقلاب کبیر اسلامی حدود ۶۰، ۷۰ سال قبل در مقیاس وسیع‌تر انجام داد. حرکت آیت‌الله لاری زمینه‌ساز شکل‌گیری انقلابی بر مبنای نظریه ولایت مطلقه فقیه است.

کلانتری گفت: با برگزاری این نشست‌ها شاید بتوانیم کمی از دین خود را به این فقیه بزرگ ادا کنیم، تا نسل جدید بتوانند از خرمن دستاورد بزرگان دین بهره‌مند شوند.

عضو هیئت علمی دانشگاه جهرم نیز در این مراسم گفت: اولین و تنهاترین شخصی که عمق شخصیت این عالم بزرگ را متوجه شدند، رهبر معظم انقلاب بودند. ما از ایشان یاد گرفتیم که این عالم ربانی چه ظرفیت‌های داشتند و می‌شود از آن درس گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین منصور مهدوی با بیان اینکه اولین وجه ایشان باور عملی بود که به ولایت فقیه داشتند، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب تاکید بسیار داشتند که اولین حکومت کوچک اسلامی را ایشان تاسیس کردند و ما تا زمان امام خمینی(ره) همچون شخصیتی نداریم.

وی از نام‌گذاری روز ۱۹ اردیبهشت به نام این عالم و فقیه عالیقدر خبر داد و گفت: یکی از کارهایی که در دست پیگیری است، ثبت این روز به نام این فقیه فقید است و امیدواریم این همایش‌ها سرآغازی برای نکوداشت‌های بعدی باشد.

مهدوی افزود: مقابله با استعمار انگلیس، مقابله با تجزیه کشور و فتوای بازگشت مناطق جدا شده به کشور، اقتصاد مقاومتی که اظهار کردن باید تولیدات داخلی داشته باشیم، جزیی از تلاش‌ها و نگرش‌های عملی این عالم ربانی بود.

به گزارش ایسنا، مرحوم آیت‌الله سیدعبدالحسین لاری، یکی از علمای بزرگ منطقه جنوب فارس بودند که نقش مهمی در مبارزه با استعمار انگلیس در منطقه جنوب کشور ایفا کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مراکز رشد علوم انسانی در استان‌های کشور تشکیل می‌شود
  • حرکت آیت‌الله لاری زمینه‌ساز شکل‌گیری انقلابی بر مبنای نظریه ولایت مطلقه فقیه است
  • حسن‌پور: گشت ارشاد مسئولان از اقدامات انقلابی دولت است
  • دهقان: دارایی جمهوری اسلامی ایران در عراق بلوکه نشده است
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • بسیج سازندگی؛ نهالی روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد