Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اصغر احمدی طی مصاحبه‌ای اظهار داشت: روز سه‌شنبه 22 فروردین 1396 مصادف با سالروز ولایت امام علی (ع) آغاز ثبت نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری دوره داوزدهم خواهد بود که صرفا درستاد انتخابات وزارت کشور به مدت 5 روز ثبت نام به عمل خواهد آمد تا شرایط را پشت سربگذاریم.

وی درباره روند پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: در راستای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا پس از پایان ثبت نام، کلیه سوابق بویژه کسانی که داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی شهر بودند، به تشخیص هیات های اجرایی، احتمالا سوابق برخی از داوطلبان به مراجع چهارگانه ارسال می شود که از اداره اطلاعات، دادگستری، ثبت احوال و فرماندهی نیروی انتظامی استعلام بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



احمدی گفت: مراجع چهارگانه 10 روز فرصت دارند تا بررسی خود را انجام داده و نتیجه حاصله را اعلام کنند. در فضای انتظار هستیم اگر چه هیات های اجرایی می توانند بررسی های اولیه را داشته باشند تا به محض دریافت پاسخ استعلام وضعیت کلیه داوطلبان را تعیین تکلیف و بعد از آن برای هیات نظارت در بخش و هیات نظارت در ظهرستان اعلام کنند تا آن عزیزان نظر نهایی را می دهند و نتایج به داوطلبان اعلام خواهد شد.

دراین دوره 287 هزار و 425 نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور ثبت نام کرده اند که نسبت به دوره گذشته رشدی 14درصدی دارد.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین انتخابات میان دوره ای مجلس دهم در 29 اردیبهشت 1396 برگزار می شود.

انتهای پیام/
منبع: ایرنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۷۵۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره یک اعلام کرد تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد ۱۳ اردیبهشت به مدت یک هفته آغاز می‌شود.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌رساند، در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های تبلیغاتی کلیه نامزدهای واجد شرایط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه مورخ ۱۳/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ آغاز و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ پایان می‌یابد.

ستاد انتخابات کشور

کد خبر 6094311 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از پنجشنبه آغاز می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از امشب آغاز می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا آغاز می‌شود
  • اولویت شوراها در شهریار گره‌گشایی مشکلات مردم باشد
  • قانون‌گریزی شوراها آسیب‌های این نهاد را افزایش می‌دهد
  • استان خوزستان ۴۰۳۹ روستا دارد
  • شوراها به بالندگی شهر و روستا کمک می‌کنند