Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمودرضا ناصح روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: 2 کشته و 10 زخمی این حادثه با چهار دستگاه آموبلانس برای ادامه درمان به بیمارستان خاتم الانبیاء ایرانشهر منتقل شدند.
این در حالیست که فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ماموران پلیس راه در ساعت پنج بامداد امروز از طریق پلیس 110 از یک فقره تصادف در کیلومتر 37 مسیر ایرانشهر - خاش مطلع و عازم محل مورد نظر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ یدالله ستوده ادامه داد: در این حادثه راننده پژو به دلیل سرعت زیاد در پیچ جاده منحرف و خودرو واژگون شده که به دلیل شدت ضربات وارده 2 نفر از سرنشینان این خودرو کشته و چهار نفر نیز مجروح شدند.
فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بر اساس بررسی های صورت گرفته سرعت و سبقت غیر مجاز، تجاوز و انحراف به چپ و توجه نداشتن به جلو بیشترین دلایل وقوع سوانح رانندگی در استان است.
به گزارش ایرنا استان سیستان و بلوچستان به دلیل گستردگی راههای ارتباطی دارای 2 قرارگاه پلیس راه در شمال (زاهدان) و جنوب (ایرانشهر) است.
7316**6081 خبرنگار: عصمت جهانی ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۷۷۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقاء ایمنی پدران موتورسوارهمیاران پلیس در زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سرهنگ محمدعلی بزی گفت: ۶۲ درصد از موتورسیکلت‌سواران درزمان تصادف، به دلیل نداشتن کلاه ایمنی جان خودرا ازدست میدهند که استفاده ازآن میتواند تأثیر بسیارزیادی درکاهش صدمات در تصادفات داشته باشد.
رییس پلیس راهور سیستان و بلوچستان افزود:  با هدف ترغیب استفاده ازکلاه ایمنی وکاهش تصادفات بین موتورسواران بامشارکت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری زاهدان، برنامه ارتقاء ایمنی پدران موتورسوار همیاران پلیس به مناسبت روزایمنی و کارگر در پارک شهر زاهدان برگزار و به تعدادی از پدران موتور سوارهمیاران پلیس کلاه ایمنی وبه همیاران پلیس کارت اهداء شد.

دیگر خبرها

  • توقیف محموله ۱۵۲ تنی کالای قاچاق در ایرانشهر
  • ۳ شهید و ۱ زخمی در بمباران شهرک «خیام» در جنوب لبنان
  • اقدام خارج از ضوابط یکی از سربازان کلانتری ایرانشهر در دست بررسی قرار دارد
  • محکومیت ۶۸ میلیارد ریالی قاچاقچی روغن در ایرانشهر
  • ارتقاء ایمنی پدران موتورسوارهمیاران پلیس در زاهدان
  • واژگونی مینی‌بوس در آزاد راه قزوین- زنجان
  • حزب الله: با پهپادهای انتحاری المطله را هدف قرار دادیم
  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • واژگونی مینی‌بوس در محور آستانه اشرفیه به کیاشهر با ۱۸ مصدوم
  • جنگنده‌های اسرائیلی مناطق مسکونی شهر رفح را زیر آتش گرفتند