Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@10:52:27 GMT

MSI از 5 کارت گرافيک سفارشي GTX 1080 Ti رونمايي کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۷۸۱۵۵

خبرگزاري آريا - MSI از کارت‌‌هاي گرافيک‌ GTX 1080 Ti سفارشي خود رونمايي کرد که توان و خنک‌کننده‌‌هاي متفاوتي به همراه دارند.

مقالات مرتبط:انويديا GTX 1080 Ti با 3584 هسته CUDA با قيمت 699 دلار معرفي شد
MSI با کمي تأخير نسبت به ديگر شرکت‌هاي سازنده‌ي کارت‌گرافيک از کارت‌گرافيک‌هاي GTX 1080 Ti خود رونمايي کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه کارت‌هاي جديد داراي اشکال زيبايي هستند، اما متأسفانه اطلاعات زيادي از مشخصات اين کارت‌ها ارائه نشده و تنها يک عکس به نمايش گذاشته شده است. به هر حال شما مي‌توانيد عکس کارت‌گرافيک‌هاي جديد GTX 1080Ti از شرکت MSI را که به ترتيب Aero، Armor، Gaming X، Sea Hawk EK و Sea Hawk نام دارند، در تصوير زير مشاهده کنيد.مقالات مرتبط:ايسوس از سه مدل کارت گرافيک GeForce GTX 1080 Ti رونمايي کرد
کارت‌گرافيک رده بالاي GTX 1080Ti Gaming X بهترين کارت‌گرافيک هوا خنک است که با خنک‌کننده‌ي TwinFrozr VI و نورپردازي RGB همراه شده است. اين کارت داراي برد مدار چاپي سفارشي و مدار VRM (ماژول تنظيم ولتاژ) 10 فاز است. مدل پايين‌تر Armor نام دارد که از يک مدار چاپي و خنک‌کننده‌ي ساده‌تر استفاده مي‌کند. کارت Aero از خنک‌کننده‌ي دمنده استفاده مي‌کند که قيمت تمام شده‌ي محصول را به شدت کاهش مي‌دهد.MSI از دو کارت Sea Hawk نيز رونمايي کرده است؛ يکي از اين کارت‌ها از خنک‌کننده‌ي مايع ساخته‌شده به‌وسيله‌ي Corsair استفاده مي‌کند؛ در حالي که مدل دوم از يک بلاک EKWB نصب‌شده روي کارت براي عبور مايع خنک‌کننده‌ بهره مي‌برد. از بلاک EKWB مي‌توان در خنک‌کننده‌هاي مايع دست‌ساز بهره برد.در حال حاضر اين تمام اطلاعات ما در ارتباط با 5 کارت معرفي‌شده توسط MSI است، به محض اعلام مشخصات دقيق اين کارت‌ها از قبيل قيمت، فرکانس کاري و تصاوير بيشتر، حتما شما را مطلع خواهم ساخت. نظر شما در ارتباط با اين کارت‌ها چيست؟ آيا خنک‌کننده‌هاي مايع نظر شما را جلب کرده است؟ يا ترجيح مي‌دهيد از سيستم هوا خنک در کارت‌هاي جديد استفاده شود؟

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۷۸۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از پیراهن فصل آینده بایرن: فقط قرمز! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که هنوز رقابت‌های فصل 24-2023 به پایان نرسیده است، به نظر می‌رسد که باید کم کم منتظر انتشار تصاویر پیراهن‌های جدید تیم‌های بزرگ فوتبال اروپا و همکاری جذاب آنها با شرکت‌های بزرگ و سرشناس تولید لباس ورزشی باشیم.

بایرن مونیخ یکی از این باشگاه‌هاست که هر سال خیلی زود از پیراهن جدیدش برای فصل آینده رونمایی می‌کند و امسال هم به این سنت همیشگی پایبند بوده و پیش از پایان فصل جاری با همکاری آدیداس این تصاویر را  منتشر کرده که با استقبال خوبی هم روبرو شده است.

این پیراهن تماما قرمز است و گفته می‌شود برای اولین بار در تاریخ این باشگاه است که از سه طیف متفاوت از رنگ قرمز در پیراهن اول بایرن استفاده شده است که نشانگر هویت، احساسات و اتفاقات و هیجانات هر بازی است.

به نظر می‌رسد که دلیل اصلی این انتخاب ایجاد نوعی اتحاد بین بازیکنان حاضر در زمین و هوادارانی است که برای حمایت از این تیم روی سکوها حضور دارند و معمولا از رنگ قرمز برای یکدست کردن ورزشگاه آلیانز آرنا استفاده می‌کنند.

بازیکنان بایرن قرار است برای اولین بار در دیدار برابر ولفسبورگ که یکشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد با این پیراهن به میدان بروند.

دیگر خبرها

  • رونمایی از دیوارنگاره دخترانه میدان ولیعصر(عج)
  • چشمی و حردانی محروم شدند
  • رونمایی رسمی از پیراهن جدید بایرن مونیخ + عکس
  • رونمایی از پیراهن فصل آینده بایرن: فقط قرمز! (عکس)
  • آزارهای جنسی در هالیوود + موشن گرافیک
  • (تصاویر) آذری جهرمی در مراسم رونمایی از کتاب «مهندسی اجماع»
  • رونمایی از کتاب «مثل ابراهیم» در رزن
  • کتاب «رضای انقلاب» رونمایی می‌شود
  • ببینید | ویدیوی جالب آقای خواننده در کنار یک زن؛ رونمایی از عشق زندگی‌اش!
  • نمایشگاه گرافیک رایانه ای در ایوانکی