Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالقاسم چلمقانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های شهرستان اصفهان اظهار کرد: ترافیک در مبادی ورودی اصفهان به شدت سنگین است.

وی افزود: مسیر اتوبان ذوب‌آهن به سمت بزرگراه اقارب پرست، سه‌راهی پینارت به پل غدیر و ورودی بزرگراه صیاد شیرازی، خیابان آبشار و خیابان آتشگاه در حال حاضر ترافیک سنگینی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان در خصوص میزان سفرها نسبت به سال گذشته عنوان کرد: ترددها در قیاس با سال گذشته افزایش زیادی داشته که باز شدن زاینده‌رود را می‌توان مهم‌ترین عامل آن دانست.

وی ادامه داد: از طرفی با توجه به تعطیلی‌های چند روزه و این که از فردا کلیه ادارات، مدارس و دانشگاه‌ها فعالیت خود را در سال جدید آغاز می‌کنند بازگشت مسافرانی را شاهد هستیم که در طول تعطیلات به استان‌های دیگر سفر کرده بودند.

چلمقانی در پایان توصیه کرد: رانندگان به دور از عجله و شتاب و با سرعت مطمئنه هر چه زودتر به مقاصد خود بازگردند.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۷۸۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ درصد جرائم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا اظهار کرد: دو موضوع باعث اشتباه ارسال شدن جرائم رانندگی است؛ یک، موضوع کیفیت دوربین‌ها و دو، دستکاری ارقام پلاک خودرو توسط برخی از رانندگان است.

وی افزود: این دو عامل باعث شده است ۵ درصد جرایم رانندگی اشتباهی برای افراد ارسال شود که برای پاک کردن این جرائم اشتباه، افراد به مراکز پلیس راهور مراجعه کنند.

حسینی بیان کرد: البته سامانه رسیدگی غیرحضوری یا اینترنتی به اعتراضات در دست آماده‌سازی است و امیدواریم به‌زودی یعنی در سال ۱۴۰۳ بتوانیم این سامانه را معرفی و رونمایی کنیم تا دیگر برای اعتراض به تخلفات رانندگی نیاز به مراجعه حضوری نباشد.

رئیس پلیس راهور گفت: در سال گذشته ۱۵۷ میلیون جریمه برای رانندگان متخلف صادر شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پلیس راهور تهران: استفاده از موبایل عامل ۴۶ درصد از تصادفات است
  • پلیس راهور : ۴۶ درصد تصادفات مربوط به تلفن همراه است
  • ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود
  • عامل ۴۶ درصد تصادفات ؛ یک عادت بد در رانندگی!
  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • ترافیک ورودی شهرستان جعفرآباد به‌زودی برطرف می‌شود
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • نظر رئیس پلیس راهور درباره تغییر طرح ترافیک تهران | این سه بزرگراه نیاز شدید به بهسازی آسفالت دارند
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟