Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-26@14:30:14 GMT

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۸۰۱۹۷

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش‌وپرورش زمان و نحوه اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی وزارت آموزش‌وپرورش را اعلام کرد.

به گزارش تسنیم، نتایج سومین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در تاریخ 6 دی 95 اعلام شد و در این آزمون،‌ وزارت آموزش‌وپرورش به جذب 10 هزار نیروی انسانی پس از انجام مصاحبه علمی و گزینش اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه تعدادی از ظرفیت‌های استخدامی آموزش‌وپرورش خالی ماند و مقرر شد تا این ظرفیت خالی تعیین تکلیف شود، لیست دیگری از سوی سازمان سنجش به آموزش‌وپرورش اعلام شد.

برخی داوطلبان اعلام کردند که آخرین مرحله مصاحبه تکمیل ظرفیت نیز در اسفند سال 95 انجام شد و از زمان اعلام نتایج اولیه حدود سه ماه می‌گذرد اما هنوز نتایج نهایی اعلام نشده است و حدود 30 هزار نفر هر روز را در استرس و دلهره سپری می‌کنند که چه زمانی قرار است نتایج نهایی اعلام شود؟

در همین رابطه سید حسن حسینی - مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش‌وپرورش به تسنیم گفت: اعلام نتایج مرحله تکمیل ظرفیت از سوی سازمان سنجش با تاخیر همراه شد اما تلاش می‌کنیم از نخستین‌ روزهای کاری سال 96 بحث معرفی افراد تایید شده در مرحله تکمیل ظرفیت را به گزینش خواهیم داشت.

وی افزود: پس از بررسی افراد توسط گزینش نتایج نهایی اعلام خواهد شد و دوره مهارت آموزی یک ساله در دانشگاه فرهنگیان از اردیبهشت 96 آغاز خواهد شد تا پس از پایان این دوره آموزشی بتوانیم در تابستان امسال آزمون جامع را برگزار کنیم.

حسینی در رابطه با دلیل خالی ماندن ظرفیت‌ها گفت: برای برخی ردیف‌های شغلی داوطلب وجود ندارد یا نمره کسب شده کمتر از حد نصاب لازم است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۸۰۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان و مکان بررسی مدارک آزمون استخدامی آموزگاری در فارس

ایسنا/فارس سومین اطلاعیه پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی رشته شغلی آموزگار ابتدایی و استثنایی سال ۱۴۰۳ در فارس صادر شد.

به اطلاع پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت این آزمون می‌رساند برای دریافت فرم‌های مربوط به تشکیل پرونده و بررسی مدارک و مستندات و معاینات پزشکی به ایفرم شماره ۸۴۲۴ به نشانی:https://eform.farsedu.ir/collect/form/login/۸۴۲۴ مراجعه کنند.

داوطلب باید ۳ روز پس از اعلام نتایج توسط سازمان سنجش آموزش کشور، از روز پنج‌شنبه،  ۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ حداکثر به مدت ۴ روز با مراجعه به درگاه my.medu.ir بخش جذب و استخدام کارا نسبت به تکمیل کردن برگ‌ها و بارگذاری کلیه اسناد و مدارک مورد نیاز در سامانه اقدام کند.

برای ورود به سامانه از طریق درگاه دولت داشتن شماره تلفن همراه با مالکیت شخص داوطلب الزامی است.

داوطلبان در صورت ورود و بارگذاری مدارک و مستندات نوبت برای تشکیل پرونده، معاینات پزشکی و  سنجش و ارزیابی تکمیلی و مصاحبه گزینش را از طریق سامانه کارا دریافت خواهند کرد.
داوطلبان باید فایل‌های پیوستی  را دانلود، مطالعه و فرم‌های متقاضیان را پرینت، تکمیل و در روز بررسی مدرک به همراه داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام زمان و مکان بررسی مدارک آزمون استخدامی آموزگاری در فارس
  • تصویب نخستین آیین‌نامه سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش پس از ۱۲ سال
  • نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌ آموزگاری از امروز
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز/پایان «ارزیابی تکمیلی»؛ آخر اردیبهشت‌
  • آخرین اخبار از بارگذاری مدارک آزمون‌ آموزگاری ۱۴۰۳+ زمان اعلام نتایج نهایی آزمون
  • نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟ | آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان از امروز | انجام ارزیابی تکمیلی در آخر اردیبهشت‌
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز
  • زمان جذب و استخدام پذیرفته‌شدگان نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری