Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@20:48:25 GMT

گرانادا 1-4 بارسلونا: تعقیب ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۸۰۹۶۶

گرانادا 1-4 بارسلونا: تعقیب ادامه دارد

بارسلونا در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه 4-1 گرانادا را شکست بدهد و فاصله اش با رئال را بار دیگر به 2 امتیاز برساند.

به گزارش تابناک ورزشی، در روزی که لیونل مسی به دلیل محرومیت حضور نداشت، شاگردان لوئیس انریکه در خانه گرانادا کمی به مشکل خوردند اما در نهایت توانستند به یک پیروزی دلچسب برسند.

تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد اما بازیکنان بارسلونا خیلی زود ابتکار عمل را در دست گرفتند؛ هرچند پرسینگ شدید بازیکنان گرانادا، مانع از ایجاد موقعیت توسط تیم میهمان می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



برتری بارسلونا در مالکیت توپ ادامه داشت و به ویژه نیمار و لوئیس سوارز در غیاب لیونل مسی تلاش زیادی برای باز کردن دروازه حریف می کردند اما دفاع منسجم گرانادا اجازه کار به آنها نمی داد.

برتری آبی و اناری ها ادامه داشت تا اینکه سرانجام در دقیقه 44، لوئیس سوارز قفل دروازه حریف را شکست. روی پاس عمقی عالی از یوردی آلبا، سوارز با اوچوآ تک به تک شد و با یک ضربه چیپ تماشایی، کار را تمام کرد. در ثانیه های پایانی نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و بارسا با برتری 1-0 به رختکن رفت.
نیمه دوم را بارسا بهتر آغاز کرد و آلکاسر در همان دقایق ابتدایی یک موقعیت خوب را از دست داد اما این گرانادا بود که در دقیقه 50 به گل تساوی رسید.

پاس عمقی متیو سونیه، جرمی بوگا را با تراشتگن تک به تک کرد و این بازیکن هم با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه بارسا فرستاد.

بعد از این گل بازیکنان بارسا بار دیگر ابتکار عمل را در دست گرفتند و چند بار تا آستانه زدن گل دوم پیش رفتند تا اینکه سرانجام در دقیقه 64، آلکاسر بار دیگر آبی و اناری ها را پیش انداخت.

پاس خوب لوئیس سوارز در محوطه جریمه به آلکاسر رسید و او هم با ضربه ای هوشمندانه، کار را تمام کرد. تیم میزبان که بار دیگر همه چیز را از دست رفته می دید، تا اندازه ای پیش کشید و در مقابل بارسا به دنبال زدن گل بعدی بود.

در دقیقه 82 بود که خطای آگبو روی آلکاسر، دومین کارت زرد را برای به همراه داشت و به این ترتیب گرانادا 10 نفر شد. بارسا از این فرصت استفاده کرد و در دقایق پایانی دو بار دیگر به گل رسید.

ابتدا در دقیقه 83، ضربه راکیتیچ به بازیکن گرانادا برخورد کرد و وارد دروازه شد تا آبی و اناری ها اختلاف را به دو گل افزایش دهند.

بعد از این گل هم حملات بارسا ادامه پیدا کرد و در وقت های تلف شده، پاس عرضی لوئیس سوارز در مقابل دروازه را نیمار تبدیل به گل کرد تا بارسا با نتیجه 4-1 در این دیدار به برتری برسد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۸۰۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی که چند هفته قبل اعلام کرده بود قصد دارد نیمکت بارسلونا را در پایان فصل جاری ترک کند حالا تصمیم گرفته است که در فصل آینده هم به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه دهد و شرایط خاصی را برای مدیران این باشگاه مشخص کرده است.

تاکید این مربی جوان روی حفظ ستاره‌هایی است که در حال حاضر در این تیم حضور دارند و از سوی دیگر از مدیران این باشگاه خواسته است که چند بازیکن بزرگ از جمله برناردو سیلوا از منچسترسیتی را به خدمت بگیرد.

با این حال شرایط مالی نه چندان خوب بارسلونا باعث شده است که کار مدیران این باشگاه برای جذب بازیکنان جدید و در زمینه فرپلی مالی دشوار باشند و روزنامه اسپرت تاکید کرده است که آنها چاره دیگری جز اینکه حداقل یکی از ستاره‌هایشان را در تابستان به فروش برسانند ندارد.

رونالد آرائوخو بازیکنی است که پیشنهادی بسیار جذاب از بایرن مونیخ دریافت کرده است اما ژاوی تاکید دارد که او باید در این تیم بماند. به این ترتیب انتظار می‌رود که ستاره‌ای از این تیم که قرار است به فروش برسد یک نفر از بین فرانکی دی یونگ و رافینیا باشد.

دیگر خبرها

  • هدیه به بارسا: دروازه‌بان والنسیا بدل تراشتگن شد
  • پیام رئیس PSG بعد از دوازدهمین قهرمانی
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت
  • پی‌اس‌جی ۳-۳ لوهاور: قهرمانی به تأخیر افتاد
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره