Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-05@21:36:24 GMT

حمید گودرزی از دل نوید محمدزاده درآورد +عکس

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۸۴۳۱۷

حمید گودرزی از دل نوید محمدزاده درآورد +عکس

به گزارش سرویس فرهنگی جام نیـوز، حمید گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون در اینستاگرام خود با انتشار عکسی از نوید محمدزاده و متنی خطاب به او، درباره سخنانش در برنامه «دورهمی» توضیح داد.

گودرزی طی پستی با تصحیح سخنان شب گذشته خود در «دورهمی» که بسیاری آن را خطاب به نوید محمدزاده دانسته بودند، برای وی نوشت: درود بر هنر و هنر دوستان، این روزها متاسفانه باند و باندبازی به فرهنگی عده ای از مردم نازنینمون هم کشیده شده که صد البته از ماست که بر ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوید عزیز طبق تلفنی که با هم صحبت کردیم برات گفتم که من به هیچ عنوان منظورم تو نیستی عزیزم و منظورم از سینمای زیر پیرهنی سینمای تلخ و ناامید کننده ای می باشد که متاسفانه این روزها سایه اش سینمای ایران را در برگرفته به هر حال تو یکی از بهترین بازیگران این مملکت هستی و برایت آرزوی سیمرغ های بیشتر و شادی های افزون تر را از خدای بزرگ خواستارم.

115

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۸۴۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد پنجاه و شش نوزاد از ابتدای امسال در بیمارستان کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، فاطمه گودرزی گفت: فروردین امسال ۱۸ نوزاد پسر و ۱۹ نوزاد دختر در بیمارستان کیش متولد شدند و از ابتدای اردیبهشت تا امروز نیز ۱۹ نوزاد در بیمارستان متولد شدند.

وی افزود: پارسال نیز ۴۵۳ نوزاد در بیمارستان کیش متولد شدند.

کارشناس ارشد مامایی بیمارستان کیش گفت: هم اکنون پنج کارشناس مامایی در بیمارستان کیش فعالیت می‌کنند.

فاطمه گودرزی خاطرنشان کرد: پایش سلامت مادران، پایش قند خون جنین، رسیدگی به نوزاد پس از تولد، تزریق واکسن‌ها و ویتامین‌های مورد نیاز و ثبت قد و وزن نوزاد از مهمترین اقدامات کارشناسان مامایی در بیمارستان کیش است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تولد پنجاه و شش نوزاد از ابتدای امسال در بیمارستان کیش
  • (عکس) بازداشت رباینده دختر ۱۶ ساله
  • به عراق صادرات داریم اما بخاطر مسائل بانکی نمی توانیم پولش را بگیریم
  • پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به مناسبت روز جهانی ماما
  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانات در جنوب کشور+فیلم
  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانت در جنوب کشور+فیلم
  • احمدرضا درویش امسال «کندو» را کلید می‌زند؟/ توافقات اولیه سریال
  • تورم و گرانی مسکن زنگ خطر بحران را به صدا درآورد؛ 3 تصویر از افزایش قیمت مسکن
  • ناتو زنگ خطر را به صدا درآورد
  • عمو پورنگ به «لالایی» نزدیک شد و تلویزیون به سریالی فوتبالی!