Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید شمس الدین مراثی روز دوشنبه در جلسه ستاد مقاومتی این شهرستان افزود: با توجه به وجود بیش از یکصد واحد صنعتی کوچک و بزرگ در عجب شیر، یکی از مهم ‌ترین اولویت‌ ها حمایت از صنایع و توسعه آنهاست.
وی ادامه داد: البته صاحبان صنایع نیز در کنار برخورداری از حمایت دولت، باید تولیدات خود را به سمت کیفی شدن و جذب مشتری بیشتر و تولید بیشتر و اشتغال زایی سوق دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بر توسعه ارائه خدمات به مردم در شهرستان تاکید کرد و افزود: عجب شیر برای رشد و توسعه بیشتر نیازمند توجه مئوولان در بخش‌های مختلف است، لذا باید به گونه ‌ای برنامه‌ ریزی کنیم که نیازهای این شهرستان را شناسایی کرده و براساس اولویت‌ ها خدمات ارائه کنیم.
مراثی تسریع در ساخت و بهره ‌برداری از پروژه‌ های نیمه‌ تمام در این شهرستان را مهم خواند و خواستار توجه مئوولان در بخش‌های مختلف به این پروژه ‌های نیمه‌تمام شد.
وی تقویت بازارچه دائمی در ورودی عجب شیر با حمایت مسئولان از بخش خصوصی را خواستار شد و گفت: ارایه و فروش صنایع دستی روستایی شهرستان در بازارچه دائمی در جهت معرفی توانمندی های شهرستان عجب شیر ضروری است.
وی خواستار پیگیری مشکلات و بازدیدهای دوره ای اداره صنعت و معدن و تجارت از واحدهای صنعتی شهرستان عجب شیر شد و گفت: جذب نیروهای بومی در کارخانه های تک شهد، فولاد صائب و کارخانه گونی بافی توسط اداره کار و تعاون و رفاه اجتماعی و اداره صنعت، معدن و تجارت در دستور کار این ادارات باشد.
مراثی همچنین از برگزاری جلسه در ماه جاری جهت بررسی مشکلات صنایع شهرستان در راستای معافیت های مالیاتی 5 تا 13 ساله برای واحدهای های جدید صنعتی و معدنی و استاندارد سازی صنایع تولیدی شهرستان خبرداد.
شهرستان عجب شیر با حدود 85 هزار نفر جمعیت در98 کیلومتری جنوب غربی تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: شهرام ناعم وند ** انتشار دهنده:عیسی عطاپور**
3077/7485

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۸۷۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۸ درصد تعهدات اشتغال در رودسر محقق شده است

میثم برجعلی زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به نقش مهم کارگران در اقتدار و پیشرفت‌های کشور ضمن گرامیداشت هفته کارگر اظهار کرد: با توجه به نامگذاری امسال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم،» کارگران نقش بسیار مهمی در تحقق این شعار خواهند داشت.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی رودسر افزود: دفاع از حق و حقوق کارگران به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار این اداره بوده و در این راستا تلاش فراوانی انجام شده است.

برجعلی زاده بابیان اینکه شهرستان رودسر بیش از ۱۰ هزار کارگر بیمه شده دارد، گقت: امیدوارم که با تاکیداتی که مقام معظم رهبری امسال و سال های گذشته خصوصاً در هفته کارگر داشتند شاهد افزایش امنیت شغلی کارگران و ایجاد آرامش روانی و اقتصادی و در نتیجه شکوفایی تولید و چرخش هر چه بهتر چرخ اقتصاد کشور باشیم.

وی با اشاره به اینکه کل تعهد اشتغال شهرستان رودسر ۱۸۳۲ نفر بوده که تا پایان سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۹۷۱ نفر معادل ۱۰۸ درصد محقق شده است، ادامه داد: سال گذشته ۱۱۲ میلیارد تومان تسهیلات در رودسر پرداخت شد که بیش از ۵۰ درصد کل تسهیلات توسط کمیته امداد انجام شد.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی رودسر از جمله برنامه های اداره تعاون شهرستان را همکاری بامجموعه فرمانداری و اعضای کمیسیون کارگری شهرستان غبارروبی مزار شهدا، بازدید از شرکت ها، میزخدمت در نماز جمعه، دیدار با کارگران و پاسخ به سوالاتشان در خصوص قوانین کار و تامین اجتماعی، برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم های کارگری و نیز تجلیل از ۸۰ کارگر و کارآفرین نمونه ذکر کرد.

کد خبر 6093675

دیگر خبرها

  •  توسعه گردشگری با مشارکت مردم میسر می‌شود
  • منطقه آزاد چابهار برای توسعه روابط با سرمایه گذاران سریلانکا تفاهم‌نامه امضا کرد
  • واریز ۵۷ میلیارد تومان از سوی دولت به شهرداری‌های پیرانشهر
  • ثبت روز گل محمدی و گلاب
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه
  • جلوی مازوت‌سوزی باید گرفته شود
  • ثبت ۲۵۸۹ نفر ایجاد اشتغال نوشهر در سامانه رصد
  • صنایع عسلویه مشکلات شدید ترافیکی برای «شیرینو» به وجود آورده است
  • شورای راهبردی توسعه گردشگری در ساری شکل گرفت
  • ۱۰۸ درصد تعهدات اشتغال در رودسر محقق شده است