Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی های هوشمند نباشد. ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

حال اگر تا به حال فرصت نکرده اید تا برنامه های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید چرا که در ادامه قسمتی از پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران گرامی که در طول سال گذشته در سایت باشگاه خبرنگاران جوان منتشر شده اند را قرار داده ایم، با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دانلود CM Security برای اندروید / پرطرفدارترین آنتی ویروس جهان جزو قابل اعتماد ترین آنتی ویروس و نرم افزارهای امنیتی برای سیستم عامل اندروید می باشد که با بیش از 500 میلیون بار دانلود از گوگل پلی جزو برترین و پرطرفدارترین نرم افزار های آنتی ویروس است ، این برنامه قادر است ویروس ها، تروجان ها، اسپای ویرها و اد ویرهای موجود در حافظه و کار حافظه شما را با سرعتی بالا و خارق العاده شناسایی کرده و اقدام به حذف آن ها نماید شرکت King Soft ادعا کرده است که سرعت اسکن توسط نرم افزار CM Security پنج برابر بیشتر از آنتی ویروس های دیگر است .برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنیددانلود فونت فارسی برای کامپیوتر از آغاز شکل گیری فونت ها تا به امروز تغییرات زیادی در این حوزه اتفاق افتاده است، فونت هایی که هر کدام در سال خاصی طراحی ویژه ای به خود گرفته وکاربرد خاص خود را پیدا کرده اند. برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنیددانلود Merge؛ نرم افزار حذف مخاطبین تکراری در بعضی مواقع زمانی که شما می خواهید گوشی خود را با گوشی دیگری تعوض و یا شماره های ذخیره شده در سیمکارت و کارت حافظه را مشاهده کنید، ممکن است شماره های زیادی را ببینید که تکراری هستند و چندین مخاطب با یک نام و یک شماره ذخیره شده است. ممکن است چنین اتفاقی شماره را کلافه کند و حذف شماره های تکراری برای تان خسته کننده باشد. با استفاده از نرم افزار Merge می توانید تنها با یک لمس شماره های تکراری در گوشی خود را پیدا و آنها را با یک دیگر ادغام کنید.برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنیددانلود IDM؛ قدرتمند‌ترین نرم افزار برای ذخیره اطلاعاتامروزه در فضای وب بیش از هرچیز، تبادل و اشتراک فایل صورت میگیرد و از کاربران ساده تا حرفه ای درگیر آن هستند. این موضوع باعث شده تا تمامی کاربران به دنبال ابزاری برای دریافت فایل ها باشند. نرم افزار اینترنت دانلود منیجر (Internet Download Manager) که به اختصار IDM نامیده می شود، به عنوان بهترین و محبوب ترین نرم افزار دانلود شناخته شده است. برنامه های زیادی برای دانلود وجود دارد اما این نرم افزار به طور کاملا تخصصی در حوزه دانلود فایل فعالیت می کند.

Internet Download Manager می تواند فایل های شما را با سرعت 5 برابر ببیشتر از حد معمول دانلود کند. از دیگر ویژگی های نرم افزار IDM این است که با تمامی مرورگر ها سازگار است و شما می توانید بلافاصله پس از این که فایلی (صوتی یا تصویری) را در وب مشاهده کردید آن را دانلود کنید. بسیاری از سایت ها برای ویدئو یا فایل صوتی که در وب خود می گذارند، لینک دانلود قرار نمی دهند؛ حتی در این شرایط نیز امکان دانلود برای شما وجود دارد و شما می توانید هرفایلی را که پخش کردید، دریافت کنید.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنیددانلود NetX PRO برای اندروید/مدیریت وای فای و جلوگیری از هک با ردیابی افراد متصل به آن برنامه NetX PRO یکی از بهترین و کامل ترین نرم افزار های مدیریت شبکه وای فای و همچنین امنیت این شبکه ها برای دستگاه های اندرویدی است. یکی مهمترین قابلیت های این برنامه رد یابی افراد متصل به وای فای شماست و در صورتی که هشدار آن را تنظیم کنید در صورت اتصال افراد ناشناس به شبکه وای فای به شما اطلاع خواهد داد.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنیددانلود winrar برای ویندوز و اندروید؛ نسخه فارسی و انگلیسی بهترین نرم افزار فشرده سازی
تقریبا همه کاربران وب برای فایل هایی که از اینترنت دانلود میکنند به نرم افزار اجرا کننده فایل های فشرده نیاز دارند.فایل هایی که در اینترنت بارگذاری (آپلود) یا بارگیری (دانلود) می شوند برای صرفه جویی در مصرف ترافیک کاربران فشرده می شوند. بنابراین هم فرستنده و هم گیرندگان این فایل ها به نرم افزار فشرده ساز نیاز دارند.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنیددانلود Find iPhone, Android, xFi؛ ردیابی گوشی گمشده نرم افزار Find iPhone, Android: xFi Pro یک برنامه فوق العاده در زمینه ردیابی گوشی های گمشده و دزدیده شده است. با استفاده از این نرم افزار می توانید گوشی های اندروید و آی او اس را از طریق نقشه گوگل پیگیری کنید. پس از نصب این برنامه دو نشانه سبز (مکان فعلی گوشی) و خاکستری (مکان قبلی گوشی) روی نقشه ظاهر می شود و می توانید جزئیات موقعیت مکانی گوشی خود را بدست آورید. این نرم افزار در گوگل پلی با قیمت 7.99 دلار به فروش می رسد و موفق شده نمره 3.9 از 5.0 را کسب کند.
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنیددانلود Photo Locker Pro؛ رمزگذاری روی تصاویر
نرم افزار Photo Locker Pro یکی از برنامه های فوق العاده در زمینه رمز گذاری و قفل کردن تصاویر گوشی های هوشمند است. برای قفل کردن تصاویر خود تنها باید تصاویری که می خواهید از دیگران پنهان کنید را در گالری مخفی این برنامه بدون هیچ گونه افت کیفیتی جمع آوری کنید. این نرم افزار از لحاظ شکل ظاهری همانند یک ماشین حساب است و دیگران از آن مطلع نیستند و شما با وارد کردن ارقام ریاضی می توانید وارد گالری شوید. نرم افزار Photo Locker Pro با قیمت 2.39 دلار در گوگل پلی فروخته می شود و توانسته نمره عالی 4.3 از 5.0 را نیز کسب کند.
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنیددانلود نرم افزار Voice changer؛ صدای خود را تغییر دهید نرم افزار Voice changer with effects Premium ابزاری کاربردی برای کسانی است که می خواهند صدای خود را تغییر بدهند. با استفاده از این نرم افزار می توانید صدای خود را ضبط کنید و آن را تغییر دهید و در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها به اشتراک بگذارید. این نرم افزار شامل 35 افکت است که می توانید هرکدام را به دلخواه انتخاب کنید. این نرم افزار توانسته است در گوگل پلی نمره عالی 4.2 از 5.0 را کسب کند.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنیددانلود نرم‌افزار گردشگری همگردی نرم افزار همگردی یکی از برنامه ها در زمینه یافتن جاذبه های گردشگری ایران است. اگر از نقاط و جاذبه های گردشگری شهر های ایران اطلاعی ندارید می توانید با استفاده از این نرم افزار تنها در چند لحظه اطلاعات مورد نظر در مورد یک مکان خاص را بدست آورید. از جمله ویژگی های این نرم افزار این است که کاربران قادر اند تا اطلاعات خود از هر محل، تصاویر، موقعیت جغرافیایی و تجربیات خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید دانلود InstaCleaner برای اندروید و ios؛ حذف پست، آنفالو و آنلایک دسته جمعی در اینستاگرام
InstaCleaner یک نرم افزار شخص ثالث است که اجازه دسترسی به API اینستاگرام را دارد و به شما این امکان را میدهد که به جای حذف کردن تک به تک پست هایتان این کار را به صورت چندگانه و دست جمعی انجام دهید. همچنین اگر به هر دلیلی میخواهید چندین نفر را نفالو ، یا چندین پست را آنلایک کنید با نرم افزار InstaCleaner میتوانید همه آنها را انتخاب یا Mark کنید و حتی اگر میخواهیداز اینستاگرام خداحافظی کنید از گزینهMark All استفاده کنید. البته این گزینه در هر بار میتواند تنها 50 پست شما را حذف کند. برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنیدانتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۸۸۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هکر حرفه‌ای حساب‌های بانکی در اشنویه دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرهنگ علی توکلی گفت: در طرح امنیت فضای سایبر، با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس فتا شهرستان اشنویه در یک عملیاتی ضربتی و مشترک با پلیس فتا استان خوزستان، یک نفر هکر حرفه‌ای حساب‌های بانکی دستگیر شد   وی افزود: در تحقیقات فنی بعمل آمده مشخص شد فرد مورد نظر اقدام به برداشت مبالغ بیش از ۳۰۰ میلیون تومان از حساب‌های بانکی اشخاص کرده است.   وی افزود: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل دستگاه محترم قضایی گردیده و روانه زندان شد.   وی ادامه داد: از شهروندان محترم درخواست می‌گردد هرگونه پیام دریافتی حاوی لینک اینترنتی و دارای فایل با پسوند APK در پیام رسان‌های موبایلی و یا پیامکی با سرشماره‌های شخصی با عناوین واریز کالا برگ الکترونیکی مرحله اول و دوم آغاز شد، سهام عدالت، شکایت علیه شما، حکم جلب، یارانه و... جعلی بوده و دامی از سوی افراد کلاهبردار است.   وی بیان کرد:دقت کنید با کلیک بر روی لینک یا نصب این برنامه‌ها و با هدایت برنامه جهت انجام عملیات بانکی برابر هک شدن گوشی و خالی شدن حساب بانکی شماست. به این پیام‌ها اعتماد نکرده و بر روی ادرس و یا لینک اینترنتی کلیک نکنید.

دیگر خبرها

  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟/ خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دما بالا
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • وداع با نگرانی از مشکلات گوشی، اِلبان تضمین کیفیت عالی در تعمیرات موبایل
  • چرا ایرانی‌ها بیشتر در دام بدافزار‌ها می‌افتند؟
  • هکر حرفه ای حساب‌های بانکی اشنویه دستگیر شد
  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • هکر حرفه‌ای حساب‌های بانکی در اشنویه دستگیر شد
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت