Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@04:57:14 GMT

برگزاری یادواره سردار شهید طوسی و شهدای مدافع حرم نکا

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۹۰۱۰۲

برگزاری یادواره سردار شهید طوسی و شهدای مدافع حرم نکا

فرمانده سپاه ناحیه نکا، گفت: مراسم بزرگداشت سردار شهید محمد حسن طوسی و یادواره سرداران و رزمندگان شهید با محوریت شهدای مدافع حرم خان طومان در 17 فروردین برگزار می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از بسیج رسانه نکا، فرمانده سپاه ناحیه نکا از برگزاری مراسم بزرگداشت سردار شهید محمد حسن قاسمی طوسی و یادواره سرداران و رزمندگان شهید با محوریت شهدای مدافع حرم خان طومان در 17 فروردین ماه خبر و داد و گفت: با توجه به شهادت سردار شهید طوسی در 18 فروردین که به نام روز شهرستان نکا شهرت یافته است در نظر داشتیم که برنامه ای برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ سید ابراهیم شریفی افزود: با توجه به در نظر گرفته شدن برگزاری یادواره سرداران و رزمندگان شهید و همچنین شهدای مدافع حرم نکا با محوریت شهدای خان طومان در فروردین ماه، این دو برنامه را در 17 فروردین با هم برگزار خواهیم کرد.

وی گفت: سخنران این مراسم ادیب یزدی است و با حضور گسترده مردم همچون سال گذشته در مصلی نماز جمعه شهرستان نکا راس ساعت 15 برگزار می شود.

شریفی با بیان اینکه سالگرد شهدای مدافع حرم خان طومان و سردار شهید طوسی نشان میدهد خط شهادت بیش از 30 سال ادامه یافته است ، اظهار کرد: کودکانی که روزگاری رزمندگان دفاع مقدس را بدرقه می کردند و در تشییع پیکر آنان حضور داشتند امروز خود لباس رزم پوشیده اند و شربت شهادت الی الله را می نوشند.

به گزارش بسیج رسانه نکا، وی خاطر نشان کرد: حفظ یاد ، نام و ایثار گری آنان وظیفه ی همه ی کسانی است که خود را مدیون راه ایثار شهادت می دانند.

فرمانده سپاه ناحیه نکا از تمامی مردم استان برای حضور در این مراسم دعوت به عمل آورد و گفت: این مراسم با حضور مسئولان اجرایی، نظامی و انتظامی استان و شهرستان برگزار خواهد شد و در این راستا برخی از نهادها همچون شهرداری نکا همکاری خوبی با ستاد برگزاری مراسم داشته اند.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۹۰۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون

حجت‌الاسلام غفوری، امام جمعه خانوک در یادواره شهید دانشجو سید احمد حسینی که در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای داربیدخون برگزار شد، گفت: باران رحمت الهی که این چند روز نازل شده است، کوه ها دشت ها و روح دل هایمان را طراوت بخشیده است.

وی افزود: به لطف الهی و به همین خون پاک شهیدان، امروزه شاهد نابودی اسرائیل و فروپاشی غرب هستیم.

 حجت‌الاسلام غفوری تصریح کرد: شهید سلیمانی‌ها به این مسیر پرتو می‌دهند و چنین مکتبی، شکست نمی‌خورد و این مکتب در همه جا پیروز است.

وی با اشاره به شهدای دفاع مقدس بیان داشت: در هر جایگاهی که باشیم، هیچ زمانی نباید رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدای گرانقدر را فراموش کنیم؛ زیرا آرامش و آسایش امروز ما مرهون فداکاری و جانفشانی‌های آن عزیزان است و احترام به شهدا و امام شهدا وظیفه آحاد مختلف مردم است. 

در پایان مراسم گروه سرود دختران حاج قاسم سلیمانی اجرا کردند و از طرف مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی از خانواده شهید حسینی تجلیل شد. 

شهید دانشجو، سید احمد حسینی در سال ۶ اردیبهشت ۱۳۶۵ در عملیات خیبر جزیره مجنون به شهادت نائل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد