Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-08@23:44:43 GMT

آمار خیره‌کننده‌ی الکساندر نوری و وردربرمن

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۹۹۳۱۲

آمار خیره‌کننده‌ی الکساندر نوری و وردربرمن

به گزارش ایلنا، الکساندر نوری، سرمربی ایرانی-آلمانی تیم وردبرمن، به صدر اخبار بوندسلیگا صعود کرده است. این مربی موفق توانسته است وردربرمن، تیمی که تا پیش از آمدن او در حال سقوط به بوندسلیگای 2 بود، را تا رده‌ی دوازدهم جدول بالا بکشد، یک موفقیت چشم‌گیر برای مردی که در ابتدای فصل سرمربی تیم دوم برمن بود و شهرتی، به عنوان مربی، در فوتبال آلمان نداشت (نوری به عنوان یک هافبک از 300 بازی در بوندسلیگا انجام داده بود).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وردربرمن، تیم باسابقه‌ای که 4 بار فاتح بوندسلیگا و یک بار قهرمان جام یوفا شده است، در ابتدای فصل جاری لیگ آلمان وضعیت جالبی نداشت و نتیجه‌ی برنامه‌های فرانک باومن، سرمربی پیشین این تیم، قرار گرفتن گرگ‌ها در انتهای جدول بوندسلیگا بود.

زمانی که هواداران ناامید شده بودند مسئولان باشگاه الکساندر نوری، کسی که تجربه‌ای در زمینه‌ی مربیگری در بوندسلیگا را نداشت، را به کار گماردند، مساله‌ای که با انتقادات فراوانی همراه شد.

با این حال این مربی 37 ساله با اتخاذ تاکتیک‌های هجومی نتایج بهتری نسبت به باومن گرفت. با این حال، درخشش نوری از هفته‌ی بیست و یکم شروع شد، جایی که او پس از تقبل دو شکست در برابر آگزبورگ و مونشن گلادباخ توانست در یک بازی 6 امتیازی ماینتس را از پیش رو بردارد.

برمن در هفته‌ی 22 هم در یک بازی دشوار ولفسبورگ را 2-1 شکست داد. این تیم در هفته‌ی بعد دارمشتات را 2-0 بردو در بازی بعد در خانه‌ی تیم چمپیونز لیگی بایر لورکوزن تن به پذیرش تساوی داد. اوج کار نوری در دو بازی اخیر بوده است. آنها در هفته‌ی 25 لایپزیش، تیم مدعی و ثروتمند بوندسلیگا، را 3-0 در هم کوبیدند و در بازی هفته‌ی گذشته فرایبورک=گ را در خانه‌ی حریف 5-2 شکست دادند.

وردرمن در 6 بازی اخیر خود با نوری صاحب 5 برد و یک تساوی شده است. آنها طی این 6 دیدار 15 گل زده و 7 گل دریافت کرده‌اند. آماری باورنکردنی.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۹۹۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوندسلیگا و شانس کسب ششمین سهمیه لیگ قهرمانان اروپا!

در صورتی که دورتموند فصل را با رتبه پنجم و قهرمانی لیگ قهرمانان به پایان برساند، بوندسلیگا ششمین سهمیه را دریافت می‌کند. 

طرفداری | در هفته‌های آخر فصل 24-2023 همه‌چیز به نفع بوندسلیگا تغییر کرده است. 

پس از شاهکار دورتموند در رقابت‌های اروپایی، سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای فوتبال آلمان به 5 تیم افزایش یافت. زنبورها با برتری در بازی رفت مقابل پاری سن ژرمن، ضمن مسجل کردن سهمیه اروپایی خود، حضور اشتوتگارت و لایپزیش را نیز در فرمت جدید سطح اول فوتبال اروپا قطعی کردند. آن‌ها شب گذشته در پارک دو پرنس بلیت فینال ومبلی را دریافت کردند تا بوندسلیگا فرصت دستیابی به یک سهمیه دیگر را داشته باشد. در صورتی که دورتموند موفق به قهرمانی شود و همزمان فصل جاری بوندسلیگا را در رتبه پنجم به پایان برساند، مطابق قوانین یوفا، تیم ششم جدول نیز سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را دریافت می‌کند. در این صورت سهمیه لیگ اروپا به تیم هفتم جدول تعلق می‌گیرد. در صورتی که دورتموند بین چهار تیم برتر بوندسلیگا قرار بگیرد، در این حالت قهرمانی آن‌ها تاثیری در سهمیه‌های اروپایی ندارد. 

در حال حاضر، تیم ششم جدول راهی لیگ اروپا می‌شود. آینتراخت فرانکفورت شانس خوبی برای دستیابی به این موضوع دارد. در وضعیت فعلی تیمی که هفتم شود، به پلی‌آف فصل آینده لیگ کنفرانس اروپا راه پیدا می‌کند. در صورتی که بایرلورکوزن موفق به دبل شود (قهرمانی در دی‌اف‌بی پوکال)، تیم هفتم راهی لیگ اروپا می‌شود و سهمیه لیگ کنفرانس به تیم هشتم تعلق می‌گیرد. در صورت قهرمانی دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا و لورکوزن در دی‌اف‌بی پوکال، سهمیه آلمان همچنان هشت تیم باقی می‌ماند: شش تیم در لیگ قهرمانان اروپا، یک تیم در لیگ اروپا و یک تیم در لیگ کنفرانس اروپا. 

 

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • بوندسلیگا و شانس کسب ششمین سهمیه لیگ قهرمانان اروپا!
  • وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: ۷ شهر استان قم فردا تحت پوشش فیبر نوری قرار می‌گیرند
  • ۷ شهر استان قم فردا تحت پوشش فیبر نوری قرار می‌گیرند
  • نوری: بحث نقل و انتقالات تیم ما را جمع کنید
  • آمار عجیب پرسپولیس در هفته‌های اخیر
  • سرو گیراسی تنها رقیب هری کین در بوندسلیگا! / فیلم
  • پایان رکورد خیره‌کننده برونو فرناندز؛ اولین غیبت در فوتبال به دلیل مصدومیت!
  • پوشش کامل فیبر نوری قم ظرف یک هفته آینده انجام می‌شود
  • آمار می‌گوید: پرسپولیس «تخت گاز» به دنبال پایین کشیدن استقلال
  • آمار باورنکردنی: با صلاح خیال‌تان راحت باشد!