Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@22:36:43 GMT

طرح تجمیع پلاکهای آبی و کد پستی در مشهد آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۰۰۰۰۹

طرح تجمیع پلاکهای آبی و کد پستی در مشهد آغاز شد

مهدی شفیعی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:علاوه بر ساماندهی پلاک های مذکورکه بر اساس استانداردهای تعیین شده ،طراحی و نصب ساماندهی می شود ، یکسان سازی تابلوهای معابر مشهد نیز توسط اداره پست صورت می گیرد که در مجموع اجرای این طرح یکسال به طول می انجامد.
وی تغییر عدد پلاک منازل در این طرح را رد کرد و گفت: ممکن است سایراطلاعات نیزدرقالب یک برچسب و بصورت هوشمند در پلاکهای جدید نصب شود که البته این تصمیم منوط به توافق نهایی با شهرداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شفیعی خاطر نشان کرد: طرح مذکور که شامل تمامی تابلوهای معابر ، میادین و بولوارهای این شهر است ، در راستای اجرای پروژه ملی GNAF(یکسان و استانداردسازی آدرس ها) انجام می شود.
مدیر کل پست خراسان رضوی وجود معابر و محله های بدون نام و یا با نام مشابه را یکی ازموانع اجرای طرح GNAF عنوان کرد و گفت:با اجرای این طرح در مشهد و سایر شهرهای استان به زودی همه دستگاهها و سازمانهای خدمات رسان دولتی و غیر دولتی و همچنین شهروندان با سهولت بیشتری ازخدمات پستی بهره مند می شوند.
به موجب تفاهم نامه ای که بهمن سال گذشته بین مدیرعامل اتحادیه شرکتهای تعاونی دهیاران و مدیر کل پست خراسان رضوی منعقد شده بود، منازل و اماکن روستایی استان به پلاک های آبی و کد پستی 10 رقمی تلفیقی مجهز می شوند.
به موجب سیاستهای اقتصاد مقاومتی ، راه اندازی سیستم یکپارچه آدرس دهی مکان ها یکی از اهداف ملی شرکت جمهوری اسلامی ایران است .
شاخص سرانه مرسولات پستی در استان خراسان رضوی در سال گذشته سه و نیم مرسوله و در کشور 2.6 مرسوله است ، در حالی که متوسط این رقم در جهان 50 مرسوله است.
استان خراسان رضوی با 6 میلیون و 300 هزار نفر جمعیت دارای سه میلیون نشانی پستی است.
3221/6012 خبرنگار:ناصراسدزاده هروی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۰۰۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم

شهرستان مشهد در استان خراسان رضوی واقع شده است. هر ساله این شهرستان مذهبی به دلیل بارگاه مقدس امام هشتم شیعیان امام رضا (ع) میزبان گردشگران بسیاری است. یکی از مهم‌ترین مکان های دیدنی این شهر مقدس که انواع جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و تفریحی را در دل خود جای داده طرقبه است. در این منطقه خوش آب وهوا دشت گل‌های ارغوان وجود دارد که تا مسافت‌های طولانی چشم نوازی می‌کند.

در این روز‌های بهاری که اقصی نقاط کشور با باران همراه شده است، زیبایی این دشت نیز در یک روز بارانی دو چندان شده است.

شهروندخبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: حسین ابراهیمی گنجه ای - خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:

سفری به یادماندنی به طبیعت روستای نیاکان در قالب تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس در مشهد کلید خورد
  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • مشهد، پرباران ترین شهر خراسان رضوی با ۲۵ میلیمتر باران
  • بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد
  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم
  • آغاز طرح بازگشت به زندگی سالم در مشهد
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی