Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@21:26:29 GMT

نرخ مشارکت اقتصادی در چهارمحال و بختیاری افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۰۲۴۶۷

نرخ مشارکت اقتصادی در چهارمحال و بختیاری افزایش یافت

شهرکرد- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع چهارمحال و بختیاری گفت: نرخ مشارکت اقتصادی در چهارمحال و بختیاری افزایش یافت.

سیامک سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به نرخ مشارکت اقتصادی در چهارمحال و بختیاری افزایش یافته است، عنوان کرد: هم اکنون نرخ مشارکت اقتصادی در این استان به ۴۰ درصد رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد:با پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی در این استان شاهد رونق تولید و اشتغال در سطح استان چهارمحال و بختیاری هستیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع چهارمحال و بختیاری ادامه داد: به همت دولت بیش از ۳۸ هزارشغل در این استان ایجاد شده است.

وی اظهار داشت: بسیاری از مشکلات بخش تولید در حوزه های کشاورزی و صنعت در سال گذشته حل شده است و زمینه برای توسعه و افزایش تولید این بخش ها در این استان فراهم شده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۰۲۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «نقش ما» وارد بازار نشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «نقش ما» با موضوع واکاوی جهش تولید با مشارکت مردم نوشته امیرحسین طالب علی به‌تازگی توسط منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان منتشر و روانه بازار نشر شده است.

نویسنده در این کتاب تلاش کرده به بررسی مفهوم جهش تولید در حوزه‌های مختلف، نقش مردم در پیشبرد آن و راهکارها و راهبردهای مختلف برای افزایش جهش تولید در کشور بپردازد.

کتاب مورد اشاره ۵ فصل را درباره مفهوم جهش تولید با مشارکت مردم، اهمیت جهش تولید در توسعه اقتصادی کشور، تحولات اقتصادی و اجتماعی مؤثر بر جهش تولید، فرصت‌ها و چالش‌های جهش تولید در ایران و نقش مناطق ویژه اقتصادی ایران در جهش تولید شامل می‌شود.

این‌کتاب در ۸۰ صفحه چاپ شده است.

کد خبر 6091109 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • معافیت‌های هدفمند مالیاتی منجر به افزایش مشارکت مردم در تولید کشور خواهد شد
  • تامین زیرساخت‌های صادراتی مهمترین حلقه زنجیره ارزش
  • کتاب «نقش ما» وارد بازار نشر شد
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • اولویت زنجیره ارزش بادام و آبزی‌پروری در چهارمحال و بختیاری
  • عرضه بادام به سرمایه‌گذاران در نمایشگاه اکسپو
  • تعاون راهکاری علمی، عملی و عقلی برای مشارکت مردم در تولید
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • ۶۰ هزار هکتار از دیمزارهای چهارمحال و بختیاری زیر کشت رفت
  • جهش تولید در ۶۰ هزار هکتار اراضی دیم چهارمحال و بختیاری